Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuuronline

Gestart door Len Cantello, augustus 28, 2013, 09:51:32

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2013, 13:24:44
1 mio pv! Klasse! Cambuur leeft!

En? Waar blijft de :grolsch ?

Nog 3000 berichten deze maand :P
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

punkman

Citaat van: Taurus Jr op augustus 30, 2013, 19:55:50
Nog 3000 berichten deze maand :P

Lijkt mij een schone taak voor dokkumer.
Moet goed komen lijkt me :devil .

speculeter

Ik weet niet wie de website beheerd maar ik zou het leuker
vinden om affiche van cambuur-ajax  te zien als je de website
opend en niet meer foto van steun ons bij rkc-cambuur.
Wil geen zeur zijn maar lijkt wat proffesioneler.

Cambuur058

Citaat van: peter op december 13, 2013, 18:59:45
Ik weet niet wie de website beheerd maar ik zou het leuker
vinden om affiche van cambuur-ajax  te zien als je de website
opend en niet meer foto van steun ons bij rkc-cambuur.
Wil geen zeur zijn maar lijkt wat proffesioneler.
dan zou iemand een plaatje daarvan moeten tweeten in het nieuws topic

Taurus Jr

Hoe bedoelst?
Ik heb zelf momenteel geen tijd om dingen bij te houden, controleer het een en ander zo nu en doen en doe wel is wat kleine dingen maar heb niet de tijd om actief bezig te zijn.

Je kan je bericht beter hier kwijt ;)
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?board=9.0
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

CJ058

Hoe zit het met Tapatalk? De app ondersteunt niet meer omdat er destijds virussen oid gevonden werden toch? Hoe zit dat nu? Het forum bezoeken via de telefoon is nu nog allesbehalve handig. Is er mogelijk een vervangend middel voor?

el haj


Galdiano

Gister om 21:55 nog even een nieuw toetsenbord gehaald bij de media markt. Mijn F5 toets is versleten.
Kan ik de rekening sturen naar een administrator?  :devil

Blij dat het weer online is  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2015, 07:49:52
Gister om 21:55 nog even een nieuw toetsenbord gehaald bij de media markt. Mijn F5 toets is versleten.
Kan ik de rekening sturen naar een administrator?  :devil

Blij dat het weer online is  |:)
Ben ik blij dat ik geen admin meer ben :_schater

Problemen lagen bij de (externe) server, daar kan onze crew helaas niks aan doen.

hobbes

Ach ja, vrijdag de 13e  :rodekaart

Destroyer

Waarom hanteert CO het oude PAMA logo bovenin de internet balk voor de domeinnaam? Kan echt niet  :rodekaart
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

Citaat van: Destroyer op oktober 04, 2015, 13:19:03
Waarom hanteert CO het oude PAMA logo bovenin de internet balk voor de domeinnaam? Kan echt niet  :rodekaart
Was al eerder gemeld http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=36.msg134472#msg134472
En dit was dokkie zijn antwoord :
Citaat van: Dokkumer op september 10, 2015, 20:05:09
Helaas wel ja... Hoog tijd dat Taurus Jr. dat aanpast!

dizzhead

Taurus is op zoek naar het logo, maar die is onvindbaar. We hebben namelijk een wapen.

Galdiano

Wanneer is er eens tijd om het logo in te ruilen voor het wapen?  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

He Dokkumer kan die feestavond die al geweest is ook eens van de website af 8P