Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuuronline

Gestart door Len Cantello, augustus 28, 2013, 09:51:32

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2017, 11:10:38
He Dokkumer kan die feestavond die al geweest is ook eens van de website af 8P
Ik krijg geen nieuws door. Zorg er wel voor dat de KvC en Cambuur Culture zelf nieuws kunnen plaatsen..

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op november 27, 2017, 21:20:41
Ik krijg geen nieuws door. Zorg er wel voor dat de KvC en Cambuur Culture zelf nieuws kunnen plaatsen..
top kerel |:)

Holwerd voor Cambuur

Ik kan via wifi thuis niet meer op COL komen.
Website Disabled, krijg ik als melding.

Zo via mijn mobiel met 4G lukt het wel.

Iemand enig idee hoe dit kan?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 06, 2018, 18:50:22
Ik kan via wifi thuis niet meer op COL komen.
Website Disabled, krijg ik als melding.

Zo via mijn mobiel met 4G lukt het wel.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Nee daar snap ik niks van....misschien cookies en alles keertje wissen, misschien bij je favorieten staan?
Probeer eens gewoon opnieuw via het web en niet via de favoriet?
Ik roep ook maar wat, het wachten is op de echte techneuten van dit forum....
Srry...

Holwerd voor Cambuur

Modem al gereset, ook niks. Ligt niet aan cookies lijkt me want op de laptop van mijn vriendin werkt ie ook niet en op mijn telefoon dus ook niet, tenzij ik wifi uitzet.

Kpn maar een bericht gestuurd. Benieuwd wat die gaan zeggen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Viper

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 06, 2018, 18:50:22
Ik kan via wifi thuis niet meer op COL komen.
Website Disabled, krijg ik als melding.

Hier exact hetzelfde probleem.

Holwerd voor Cambuur

Hmm dat is apart. Ook KPN?
Wel "blij" dat het dus niet aan mij ligt op 1 of andere manier.

Misschien kan de sitebeheerder (Taurus?) hier iets aan doen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Viper

#37
Nee, Ziggo. Ik vermoed dat het aan de webserver ligt.

Galdiano

Sinds vandaag kan ik eindelijk ook weer op Cambuuronline.
kreeg afgelopen dagen ook steeds de melding
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost


Holwerd voor Cambuur

Bij mij werkt het nog steeds niet.. ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Viper

Aangezien er nog geen beheerder van CO reageert, hier een tijdelijke oplossing:

https://hide.me/nl/proxy

Vul cambuuronline.nl in en je surft via een omweg.

Holwerd voor Cambuur

Noodoplossing idd :thumbsup

Maar zou toch fijn zijn als het probleem snel wordt opgelost..


AARDE AAN TAURUS?!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Je ziet het aantal posts per dag afnemen. Ik kom er nog steeds niet op. Nu even snel met een omweg op het forum gekomen. IPhone, Android en Macbook niets werkt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat vreemd hier gen enkel probleem. Volgens mij Is Taurus al heel lang niet gesignaleerd hier. Misschien kent iemand hem persoonlijk? Denistel misschien of Sunderland?
Henk, held, bedankt