Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuuronline

Gestart door Len Cantello, augustus 28, 2013, 09:51:32

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Sorry ik schiet tekort met dit soort problemen, heb hier geen enkel verstand van.......
:zucht

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 11, 2018, 23:19:27
Wat vreemd hier gen enkel probleem. Volgens mij Is Taurus al heel lang niet gesignaleerd hier. Misschien kent iemand hem persoonlijk? Denistel misschien of Sunderland?

Ook hier geen probleem. Een paar weken terug wel een keer, sindsdien alles in orde.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op oktober 12, 2018, 00:49:02
Ook hier geen probleem. Een paar weken terug wel een keer, sindsdien alles in orde.

Tijdje geleden was de site even uit de lucht en heb ik contact gehad met Dokkumer. Hij vertelde dat er iets mis was gegaan met de automatische incasso en dat het daarna weer was opgelost. Sindsdien zijn er wel problemen, maar ik weet niet of het daar wat mee heeft te maken.
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Nu krijg ik de melding dat mijn verbinding niet beveiligd is (Firefox).

"De eigenaar van cambuuronline.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd"

Ook IE laat me niet op de site toe.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Krijg nu vaak melding dat website niet veilig is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 14, 2018, 19:53:48
Krijg nu vaak melding dat website niet veilig is.

Ik heb Taurus een PM gestuurd en Dokkie een Facebook bericht. Ben benieuwd. Heel vervelend dit!

Holwerd voor Cambuur

Wanneer Firefox verbinding maakt met een beveiligde website (de URL begint met 'https://'), moet het verifiëren of het certificaat dat door de website wordt aangeboden geldig is, en dat de versleuteling sterk genoeg is om uw privacy adequaat te beschermen. Als het certificaat niet kan worden gevalideerd of als de versleuteling niet sterk genoeg is, zal Firefox geen verbinding met de website maken en in plaats daarvan een foutpagina tonen met de melding Uw verbinding is niet beveiligd.

Wat te doen als u deze fout ziet?

Als u een foutmelding 'Uw verbinding is niet beveiligd' tegenkomt, dient u zo mogelijk contact op te nemen met de eigenaars van de website en hen van deze fout op de hoogte te stellen. Het wordt aanbevolen te wachten totdat de website is gerepareerd voordat u deze gebruikt. Het meest veilige om te doen is op Terug klikken, of een andere website bezoeken. Tenzij u de technische reden waarom de website onjuiste identificatiegegevens heeft aangeboden kent en begrijpt, en het risico wilt nemen om via een verbinding te communiceren die wellicht ontvankelijk is voor een afluisteraar, kunt u beter niet verdergaan naar de website.

https://support.mozilla.org/nl/kb/wat-betekent-uw-verbinding-niet-beveiligd

zeewolde

Ik krijg geen verbinding via ipad en iphone met vodafone verbinding. krijg ook met android en kpn mobiel geen verbinding met deze site. Krijg alleen nog via de laptop verbinding.

Krijg geen enkele melding wat het probleem is. IS nu al bijna 2 weken het geval

PePe

Dit zou volgens Google een onveilige site zijn.
Via omwegen kon ik de site nu benaderen.
Via de normale wijze, alleen maar fout meldingen?

Delfzijl/Cambuur

Dit begint echt heel vervelend te worden allemaal.....
Helaas kan ik hier helemaal niks aan doen, ik hoop echt op hulp in deze.
Holwerd al iets gehoord misschien??
Sorry sorry  :|

Galdiano

Ik sluit me bij bovenstaande aan. Heel irritant, heel zelden werkt het net zoals nu.
CO is een stuurloos schip geworden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Hier totaal geen last van...vreemd

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 16, 2018, 21:12:20
Dit begint echt heel vervelend te worden allemaal.....
Helaas kan ik hier helemaal niks aan doen, ik hoop echt op hulp in deze.
Holwerd al iets gehoord misschien??
Sorry sorry  :|

Nope, van beiden nog niks.. ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heb Taurus ook bericht gestuurd, en ook nog gezien dat hij op 10-10-2018 nog op de site is geweest. Misschien is hij er mee bezig??
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2018, 22:04:08

CO is een stuurloos schip geworden.

Wat dat betreft zit CO prima op 1 lijn met de club Cambuur