Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuuronline

Gestart door Len Cantello, augustus 28, 2013, 09:51:32

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Ben op onderzoek gegaan en het blijkt dat het SSL certificaat wat nu op de website staat niet helemaal klopt, heb een bericht naar de webhost gedaan en hoop dat hier snel actie word doorgenomen. Ben zelf even beperkt omdat ik op cursus ben en niet alles bij de hand heb maar hoop dat het deze week nog word opgelost.

Problemen vielen in eerste instantie niet op omdat alles bij mij en sommigen gewoon werkte maar nu is de site voor velen waaronder mij op bepaalden apparaten/browsers ook moeilijk/niet te bereiken.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Taurus Jr op oktober 17, 2018, 08:35:46
Ben op onderzoek gegaan en het blijkt dat het SSL certificaat wat nu op de website staat niet helemaal klopt, heb een bericht naar de webhost gedaan en hoop dat hier snel actie word doorgenomen. Ben zelf even beperkt omdat ik op cursus ben en niet alles bij de hand heb maar hoop dat het deze week nog word opgelost.

Problemen vielen in eerste instantie niet op omdat alles bij mij en sommigen gewoon werkte maar nu is de site voor velen waaronder mij op bepaalden apparaten/browsers ook moeilijk/niet te bereiken.

Super, bedankt namens ons allen. _O_ je bent nu al de beste speler van het seizoen samen met mous
Henk, held, bedankt

Taurus Jr

Ligt echt aan de provider helaas, nog geen gehoor maar heb even onder de motorkap lopen klooien maar niks raars of iets wat dit kan veroorzaken kunnen vinden verder.
Chatbox heb ik overigens wel uitgeschakeld aangezien deze amper tot niet werd gebruikt.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Holwerd voor Cambuur

Hopelijk is het snel opgelost.
Ik vind het ook erg rustig op het forum. Ben benieuwd hoeveel er last van hebben.

Ik kan me nu via dat Hide Proxy gebeuren niet meer inloggen. "Fout bij het versturen van het formulier. Sessie timeout".

Net wachtwoord gewijzigd, waardoor ik via mijn mobiel weer ben ingelogd maar op de laptop krijg ik nog steeds die melding.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

LWD vak 7

Ik log altijd met mijn telefoon in. Heb geen problemen ervaren de laatste tijd. Het valt mij inderdaad op hoe rustig het is op het forum. De pool wordt ook matig ingevuld met een deelnemer of 15

speculeter

Ik ben bang dat de Friese poort ons cambuur forum heeft gehackt

gewoon een fan

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2018, 09:59:54
Ik kan me nu via dat Hide Proxy gebeuren niet meer inloggen. "Fout bij het versturen van het formulier. Sessie timeout".

Dat probleem had ik ook, nu druk ik op inloggen en vink altijd ingelogd aan, geen idee of het verschil maakt, en dan kan ik inloggen.
Helaas moet ik dit elke keer doen  ;(

Cambuur Groningen

Citaat van: gewoon een fan op oktober 21, 2018, 17:17:43
Dat probleem had ik ook, nu druk ik op inloggen en vink altijd ingelogd aan, geen idee of het verschil maakt, en dan kan ik inloggen.
Helaas moet ik dit elke keer doen  ;(
Dit is denk ik voorlopig de oplossing. Op inloggen klikken en dan je gegevens op het volgende scherm invoeren. Invoeren op het hoofdscherm werkt ook bij mij niet.

Delfzijl/Cambuur

Hehe ikkie is er ook eindelijk weer.... kon niet meer inloggen.
Sjonge wat er is gebeurt weet ik niet maar ben blij dat ik er bij kan zijn.
Lag er al daaaagggen uit verdorie.

PePe

Als je de internet veiligheid gewoon goed op orde hebt, kun je volgens mij de site niet benaderen.
Via een omweg lukt het me wel, hoe deze veiligheid is geregeld weet ik niet.

Holwerd voor Cambuur

Het lijkt erop dat alles weer werkt?! |:) :thumbsup

666

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2018, 18:15:23
Het lijkt erop dat alles weer werkt?! |:) :thumbsup

Op mijn telefoon iig niet... Moet nog steeds via een nieuw scherm inloggen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

gewoon een fan

Holwerd voor Cambuur

Hmm inderdaad. Dat beveiliging gebeuren is opgelost, maar het inloggen klopt nog niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Apart, bij mij de site 1 dag uit de lucht maar daarna alles weer normaal.

Taurus was contact aan het zoeken met de webbeheerder. Misschien Is het nog niet afgerond
Henk, held, bedankt