Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

De mensen die geen uitkaart nemen/genomen hebben -zelfs voor dkv niet- zullen nu echt niet overstag gaan. Net zoals de supporters die niet in een -gedwongen- bus willen stappen. Mensen die ondanks de uitkaart wel graag naar uitwedstrijden willen gaan maar het niet altijd op kunnen hoesten kunnen hierdoor wel wat vaker instappen. Plus dat nu al duidelijk is wat een busreis gaat kosten, zodat er gemakkelijker ingespeeld kan worden door de supporters in kwestie.

Ik verwacht dus zeker een toename van supporters bij buscombi's.

ForzaCambuur1

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2013, 20:31:16
De mensen die geen uitkaart nemen/genomen hebben -zelfs voor dkv niet- zullen nu echt niet overstag gaan. Net zoals de supporters die niet in een -gedwongen- bus willen stappen. Mensen die ondanks de uitkaart wel graag naar uitwedstrijden willen gaan maar het niet altijd op kunnen hoesten kunnen hierdoor wel wat vaker instappen. Plus dat nu al duidelijk is wat een busreis gaat kosten, zodat er gemakkelijker ingespeeld kan worden door de supporters in kwestie.

Ik verwacht dus zeker een toename van supporters bij buscombi's.

De eerste twee punten die je noemt zijn inderdaad nu duidelijk niet opgelost waarbij ik denk dat deze van veel grotere invloed zijn dan de gehanteerde prijzen bij een buscombi. De buscombi zelf laat al een boel mensen afhaken waardoor de prijs al van minder belang wordt.

Vraag me ook af hoe groot het effect is voor mensen die het moeilijk op kunnen hoesten. Mocht het echt om die paar euro gaan dan zal dat betekenen dat er maar 1 of 2 extra wedstrijden bezocht kunnen worden. Denk daarbij dat het moeilijk te meten zal zijn wat het effect van de prijsverlaging is.

Met de huidige regelingen zal het zo zijn dat we alleen echt veel animo zullen zien bij wedstrijden tegen aansprekende tegenstanders en waarbij iets op het spel staat. Voor de rest zullen we het moeten doen met (zeer) matig gevulde uitvakken. Maar ik laat me graag verrassen. Ik dacht ook dat we meer moeite zouden hebben het uitvak van dkv te vullen  :zucht

Galdiano

Citaat van: ForzaCambuur1 op september 17, 2013, 20:21:55
Compliment aan de KvC voor deze gewonnen slag!

De volgende slag zou de uitkaart moeten zijn. Hier worden op dit moment gewoon eerder gemaakt afspraken geschonden.

Ben wel sceptisch of dit ook daadwerkelijk zal leiden tot vollere uitvakken. Eerst was voor veel mensen de uitkaart een probleem, daarna ook de prijs. Nu het argument prijs is afgezwakt kan de uitkaart weer een bottleneck worden. Er zijn wel veel nieuwe uitkaarthouders bijgekomen maar dit zullen vooral mensen zijn die deze hebben aangeschaft voor een enkele wedstrijd (dkv etc).

Sparta uit ging er een hele bus met een enkeling erin die een uitkaart had, merendeel had geen uitkaart! Een groot succes was het!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ForzaCambuur1

Citaat van: Galdiano op september 17, 2013, 21:17:25
Sparta uit ging er een hele bus met een enkeling erin die een uitkaart had, merendeel had geen uitkaart! Een groot succes was het!

Als ik mij niet vergis was bij Sparta uit de uitkaart niet verplicht?

Ik probeerde aan te geven dat na de prijsverlaging de grootste bottleneck nog steeds de uitkaart zal zijn in combinatie met buscombi's. Dat geeft de wedstrijd Sparta dan redelijk goed aan. Denk daarom ook dat het afschaffen van de verplichte uitkaart een veel positiever effect op de bezoekersaantallen zal hebben dan de afgesproken prijsverlaging.

Kunstgras

Dat weet ik wel zeker! Het eerste probleem is (deels) getackeld. We zijn er echter nog lang niet. Als alle voorwaarden goed zijn dan weet ik zeker dat we elke uitwedstrijd voor een (veel) vol(ler) uitvak spelen!

Len Cantello

Beste stap in de goeie richting. Klasse, KvC! Ga zo door!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene

Citaat van: Len Cantello op september 18, 2013, 07:30:27
Beste stap in de goeie richting. Klasse, KvC! Ga zo door!
Absoluut!! 30,- is stuk beter..
Benieuwd of er ook nog gekeken wordt naar busmaatachappijen in de buurt... aantal wekem geleden was daar veel over te doen dat er wel busmaatschappijen willen rijden uit de regio. Zal het naar mijn inziens foedkoper maken:)

Vanuit Helmond

Citaat van: Kunstgras op september 17, 2013, 22:30:23
Dat weet ik wel zeker! Het eerste probleem is (deels) getackeld. We zijn er echter nog lang niet. Als alle voorwaarden goed zijn dan weet ik zeker dat we elke uitwedstrijd voor een (veel) vol(ler) uitvak spelen!
Als op papier staat dat de uitkaart niet verplicht is bij buscombi, en die afspraken zijn door de betrokken partijen goedgekeurd kan Sarah/directie niet ineens beslissen dat het nu weer verandert en de uitkaart toch verplicht is.

HilversumOnTour

Citaat van: clint op september 17, 2013, 17:39:57
Vind je? 30 euro voor ELKE uitwedstrijd inclusief kaartje. Ik vind het een koopje.

Precies! Je moet niet vergeten dat bij sommige uitduels alleen het kaartje al 20 euro is. Bij PSV had je "geluk" vanwege het 100 jarig bestaan en het slechts een 10tje was  8P

Klasse KvC |:)

richard

Check even uitkaart topic Montana of Kees de voorzitter......graag antwoord en ook op feit vwb Ronnie zegt in wedstrijd topic van Eagles - Cambuur over uitkaartverplichting

Destroyer

Citaat van: richard op september 19, 2013, 18:28:25
Check even uitkaart topic Montana of Kees de voorzitter......graag antwoord en ook op feit vwb Ronnie zegt in wedstrijd topic van Eagles - Cambuur over uitkaartverplichting

Kees wordt het 500e lid  :devil Ik ben ook benieuwd naar de reactie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: richard op september 19, 2013, 18:28:25
Check even uitkaart topic Montana of Kees de voorzitter......graag antwoord en ook op feit vwb Ronnie zegt in wedstrijd topic van Eagles - Cambuur over uitkaartverplichting
Misschien is het ook wel even handig om die discussie hier naartoe te plaatsen/kopiƫren.
Heb nu visite, dus kan het niet op stel en sprong roggelen.

Destroyer

Reactie Ronnie TNG....

Dit word een leuke discussie de volgende keer als ik een buscombi kaart ga halen  Hoe lijkt het met de uitkaart verplichting bij buscombi's heer Clint? De prijs is nu aangepakt wat geweldig nieuws is. Alleen heb ik nog niemand vanuit de KvC of BVO gehoord over de verplichting van de uitkaart bij buscombi's. Deze is namelijk TEGEN ALLE AFSPRAKEN in zomaar ineens weer verplicht gesteld. Of hebben we de gemaakte afspraken in de prullebak gegooid?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er censuur wordt gepleegd in dit topic.

Dokkie?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op september 20, 2013, 06:07:03
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er censuur wordt gepleegd in dit topic.

Dokkie?
Nee ik censureerde alleen in het wedstrijdtopic poelie. Voor de rest laat ik de discussie z'n beloop.