Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Citaat van: Ameland op september 17, 2013, 17:26:47
30 of 35 euro of niet, ik ga nog altijd niet in zo'n bus zitten onder de strikste der regels.
Bij beide statements zowel die van de club als de KvC worden niet ingegaan op de uitkaart, ook worden de aangehaalde voorbeelden van CC niet weerlegd met argumenten of feiten.
Typerend ook dat het verschil tussen leden en niet leden van de KvC oplopen tot 5 euro. :zucht

Wij hebben de bvo meerdere malen gevraagd de prijsopbouw te communiceren. Vwb de uitkaart, die invloed hebben wij niet. Deze is helaas vastgesteld. Andere vormen van registratie is te duur. Ook geboden alternatieven daarvoor waren niet haalbaar. Wij doen absoluut ons best!

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2013, 17:22:08
En naar dkv iedereen die niet lid is 2,50 bijbetalen? :devil

Eerlijk is eerlijk, dit is tenminste een stap vooruit. :thumbsup

Idd, het geeft aan dat a) er wordt geluisterd en b) er actie wordt ondernomen. Dus deze slag lijkt gewonnen al blijven de prijzen natuurlijk nog steeds aan de hoge kant.
Area 58

SCC-J

heel goed begin!  Alleen dan komt de kosten opbouw er dus niet.

Cambuur heeft geen goede naan: wanneer is er voor het laatst iets gebeurt bij een uitwedstrijd? / Cambuur supp die eigen bussen vernielen?

Clint

Vind je? 30 euro voor ELKE uitwedstrijd inclusief kaartje. Ik vind het een koopje.

GerardFraneker



Dit is al een hele grote stap vooruit vind ik!
30 euro voor elke uit wedstrijd als het een buscombi is!

jeff

Citaat van: Montana op september 17, 2013, 17:30:28
Wij hebben de bvo meerdere malen gevraagd de prijsopbouw te communiceren. Vwb de uitkaart, die invloed hebben wij niet. Deze is helaas vastgesteld. Andere vormen van registratie is te duur. Ook geboden alternatieven daarvoor waren niet haalbaar. Wij doen absoluut ons best!
1 stap in de juiste richting.
Waarom communiceert de Bvo de prijs opbouw niet? Die moet toch bij de kvc bekend zijn bij de nieuwe prijzen, aangezien het te kort door de bvo en de kvc word aangevuld.
Of legd de kvc er gewoon het geld bij wat er word opgedragen door de bvo zonder onderbouwingen?

Vanuit Helmond

Citaat van: Montana op september 17, 2013, 17:06:15
http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2013/09/139958-verlaging-tarieven-buscombirs

Toelichting van de Kern van Cambuur op de verlaging tarieven buscombi's

Naar aanleiding van de terechte onvrede over de prijzen van de buscombi's is de Kern van Cambuur hierover in gesprek gegaan met de BVO. De Kern van Cambuur wil uiteraard een zo laag mogelijke tarifering voor de buscombi's zodat er zoveel mogelijk supporters meegaan naar uitwedstrijden.

We hebben dan ook gevraagd waarom de prijzen voor de buscombi's dit seizoen zo hoog zijn.

In eerste instantie hadden we vanuit de Kern van Cambuur besloten om de buscombi naar Eagles-uit te sponsoren door  €5,- per lid bij te leggen. Na twee weken overleg gevoerd te hebben met de BVO hebben we gezamenlijk besloten om bij alle buscombi's mee te financieren.

De prijzen voor de buscombi's bedragen voor de rest van dit seizoen met onmiddelijke ingang nu € 30,00 voor leden van de 'Kern van Cambuur' en € 35,00 voor niet-leden.

Dit betekent dus dat je bij 2 uitwedstrijden en 2 bier je lidmaatschap voor de Kern van Cambuur er al uit hebt en naast deze korting onder andere ook nog 4 keer per jaar het fraaie supportersmagazine 't Hertsje ontvangt, en het mede mogelijk maakt dat we sfeeracties kunnen uitvoeren. Daarnaast financiert de BVO ook mee.

De prijzen gaan direct in en gelden dus ook al voor Eagles-uit. Onze mannen verdienen in Deventer een propvol uitvak en de steun van onze fanatieke aanhang.

SCS Kern van Cambuur
Mooi resultaat. Mijn complimenten voor de betrokken partijen.

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op september 17, 2013, 17:35:09
Idd, het geeft aan dat a) er wordt geluisterd en b) er actie wordt ondernomen. Dus deze slag lijkt gewonnen al blijven de prijzen natuurlijk nog steeds aan de hoge kant.
Vergeleken met FC Groningen zijn we maar een euro duurder nu. Dus dat valt mee vind ik. We moeten natuurlijk wel gemiddeld genomen de meeste kilometers maken als supporters omdat we in een "uithoek" zitten, dus het zal nooit lukken om voor 20-24 euro een combireisje te regelen. Of de BVO moet geld toe leggen en dat zal ook niet de bedoeling zijn, want die centjes kunnen beter elders besteed worden is mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2013, 18:15:14
Vergeleken met FC Groningen zijn we maar een euro duurder nu. Dus dat valt mee vind ik. We moeten natuurlijk wel gemiddeld genomen de meeste kilometers maken als supporters omdat we in een "uithoek" zitten, dus het zal nooit lukken om voor 20-24 euro een combireisje te regelen. Of de BVO moet geld toe leggen en dat zal ook niet de bedoeling zijn, want die centjes kunnen beter elders besteed worden is mijn mening.

Dat begrijp ik niet: de BVO (en de KvC) leggen toch geld toe om deze prijzen te garanderen?

Ik vind het een goed prijs. (Uit naar de Kuip voor 30 euro, niets mis mee.) En de autocombi blijft natuurlijk goedkoop (zoals 10 euro voor Pisvee?)
Henk, held, bedankt

richard

Citaat van: clint op september 17, 2013, 17:39:57
Vind je? 30 euro voor ELKE uitwedstrijd inclusief kaartje. Ik vind het een koopje.

Prima prijs nu nog uitkaart schrappen bij Buscombi!!

sccweestwel

Citaat van: richard op september 17, 2013, 19:00:46
Prima prijs nu nog uitkaart schrappen bij Buscombi!!

Hier ben ik het mee eens !
Een jaar of 3 terug kon je gewoon met je ID Nummer is de bus stappen.
Ik woon zelf niet in de stad , even als vele andere supporter.
Dus zou ideaal zijn als ze de uitkaart afschaffen.

Tukker

Goede onderhandeling en mooi resultaat  _O_

Mooie prijs maar als je hiervoor eerst met de auto vanuit Twente naar Leeuwarden moet rijden kost je het geen 30 maar 72 euro.  En dat is natuurlijk niet te doen. Ooit komt daarvoor ook een oplossing  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kunstgras

Citaat van: Montana op september 17, 2013, 17:30:28
Vwb de uitkaart, die invloed hebben wij niet.

Die invloed hebben jullie wel. Zowel de BVO als jullie willen versoepelingen mbt de pasfoto op de uitkaart. De gemeente/lokale driehoek houdt dit echter tegen. De uitkaart was er voor bedoeld om het voor supporters makkelijker en aantrekkelijker te maken uitwedstrijden te bezoeken. Dat de gemeente vanwege veiligheids(?)redenen versoepelingen tegenhoudt staat haaks op de doelstellingen en intenties van de uitkaart!

De uitkaart is iets tussen supporters en de club. Als de gemeente dwars ligt kan, en wat mij betreft moet, de KVC de stekker uit het uitkaartproject trekken.  Dan maar zonder de gemeente verder.

Kunstgras

Voor de rest natuurlijk een goede zaak dat de prijs van een buscombi naar beneden wordt gebracht. Hoewel ik wel vind dat 35 euro nog steeds behoorlijk aan de prijs is.

Het rumoer over de prijzen en de actie tegen het uitbeleid heeft kennelijk effect gehad, al zijn we er nog lang niet. De prijs is namelijk niet het enige probleem

ForzaCambuur1

Compliment aan de KvC voor deze gewonnen slag!

De volgende slag zou de uitkaart moeten zijn. Hier worden op dit moment gewoon eerder gemaakt afspraken geschonden.

Ben wel sceptisch of dit ook daadwerkelijk zal leiden tot vollere uitvakken. Eerst was voor veel mensen de uitkaart een probleem, daarna ook de prijs. Nu het argument prijs is afgezwakt kan de uitkaart weer een bottleneck worden. Er zijn wel veel nieuwe uitkaarthouders bijgekomen maar dit zullen vooral mensen zijn die deze hebben aangeschaft voor een enkele wedstrijd (dkv etc).