Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Montana

 :0=
FORUMAVOND 8 OKTOBER
Burgemeester Ferd Crone is op onze invitatie ingegaan en zal op dinsdagavond 8 oktober te gast zijn in supportershome 't Hertsje.
Hij zal samen met een delegatie van de gemeente Leeuwarden plaatsnemen achter de microfoon en ongetwijfeld antwoord geven op tal van vragen vanuit het publiek.

Onderwerp is duidelijk.

IEDEREEN IS WELKOM, KOMT ALLEN!!!

SCC-J


John Hiatt

Citaat van: Montana op september 13, 2013, 18:01:37
:0=
FORUMAVOND 8 OKTOBER
Burgemeester Ferd Crone is op onze invitatie ingegaan en zal op dinsdagavond 8 oktober te gast zijn in supportershome 't Hertsje.
Hij zal samen met een delegatie van de gemeente Leeuwarden plaatsnemen achter de microfoon en ongetwijfeld antwoord geven op tal van vragen vanuit het publiek.

Onderwerp is duidelijk.

IEDEREEN IS WELKOM, KOMT ALLEN!!!


Hij zal vast reageren, maar antwoord geven?

Len Cantello

Citaat van: Montana op september 13, 2013, 18:01:37
:0=
FORUMAVOND 8 OKTOBER
Burgemeester Ferd Crone is op onze invitatie ingegaan en zal op dinsdagavond 8 oktober te gast zijn in supportershome 't Hertsje.
Ik kan er de 8e niet bij zijn. Ik neem aan dat vragen welke hier worden geplaatst ook meegenomen worden?

Vraag 1: Wat draagt de Gemeente bij aan het proces om tot  bouw van het nieuwe stadion te komen?
Vraag 2: Waarom heeft de Gemeente zo'n enorme vinger in de pap bij SCC als het om veiligheid (lees: uitkaart) gaat?
Vraag 3: Waarom wappert de stadsvlag niet bij elke thuiswedstrijd van SCC op de Oldehove?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Jules058

Citaat van: Len Cantello op september 13, 2013, 20:00:49
Ik kan er de 8e niet bij zijn. Ik neem aan dat vragen welke hier worden geplaatst ook meegenomen worden?

Vraag 1: Wat draagt de Gemeente bij aan het proces om tot  bouw van het nieuwe stadion te komen?
Vraag 2: Waarom heeft de Gemeente zo'n enorme vinger in de pap bij SCC als het om veiligheid (lees: uitkaart) gaat?
Vraag 3: Waarom wappert de stadsvlag niet bij elke thuiswedstrijd van SCC op de Oldehove?

Die laatste vraag is super vet :P
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

sunderland

Ferd die beweerde dat de gemeente onze grasmat had betaald :_spank

richard


Destroyer

Crone, krijgen we nu ook steun met het culturele hoofdstad geld om een dynamisch multifunctioneel stadion in 2018 in gebruik te nemen voor al de festiviteiten die gaan plaats vinden? Neem aan dat er geen problemen meer in de weg staan?  :P :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint


Clint

Citaat van: Len Cantello op september 13, 2013, 20:00:49
Vraag 3: Waarom wappert de stadsvlag niet bij elke thuiswedstrijd van SCC op de Oldehove?

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

En dat bakje mut d'r af!!!!

De Jager

Citaat van: Montana op september 13, 2013, 18:01:37
:0=
FORUMAVOND 8 OKTOBER
Burgemeester Ferd Crone is op onze invitatie ingegaan en zal op dinsdagavond 8 oktober te gast zijn in supportershome 't Hertsje.
Hij zal samen met een delegatie van de gemeente Leeuwarden plaatsnemen achter de microfoon en ongetwijfeld antwoord geven op tal van vragen vanuit het publiek.

Onderwerp is duidelijk.

IEDEREEN IS WELKOM, KOMT ALLEN!!!


De vragen van je eigen leden worden niet beantwoord? Communicatie. ....

Montana

http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2013/09/139958-verlaging-tarieven-buscombirs

Toelichting van de Kern van Cambuur op de verlaging tarieven buscombi's

Naar aanleiding van de terechte onvrede over de prijzen van de buscombi's is de Kern van Cambuur hierover in gesprek gegaan met de BVO. De Kern van Cambuur wil uiteraard een zo laag mogelijke tarifering voor de buscombi's zodat er zoveel mogelijk supporters meegaan naar uitwedstrijden.

We hebben dan ook gevraagd waarom de prijzen voor de buscombi's dit seizoen zo hoog zijn.

In eerste instantie hadden we vanuit de Kern van Cambuur besloten om de buscombi naar Eagles-uit te sponsoren door  €5,- per lid bij te leggen. Na twee weken overleg gevoerd te hebben met de BVO hebben we gezamenlijk besloten om bij alle buscombi's mee te financieren.

De prijzen voor de buscombi's bedragen voor de rest van dit seizoen met onmiddelijke ingang nu € 30,00 voor leden van de 'Kern van Cambuur' en € 35,00 voor niet-leden.

Dit betekent dus dat je bij 2 uitwedstrijden en 2 bier je lidmaatschap voor de Kern van Cambuur er al uit hebt en naast deze korting onder andere ook nog 4 keer per jaar het fraaie supportersmagazine 't Hertsje ontvangt, en het mede mogelijk maakt dat we sfeeracties kunnen uitvoeren. Daarnaast financiert de BVO ook mee.

De prijzen gaan direct in en gelden dus ook al voor Eagles-uit. Onze mannen verdienen in Deventer een propvol uitvak en de steun van onze fanatieke aanhang.

SCS Kern van Cambuur

Dokkumer

En naar dkv iedereen die niet lid is 2,50 bijbetalen? :devil

Eerlijk is eerlijk, dit is tenminste een stap vooruit. :thumbsup

Ameland

30 of 35 euro of niet, ik ga nog altijd niet in zo'n bus zitten onder de strikste der regels.
Bij beide statements zowel die van de club als de KvC worden niet ingegaan op de uitkaart, ook worden de aangehaalde voorbeelden van CC niet weerlegd met argumenten of feiten.
Typerend ook dat het verschil tussen leden en niet leden van de KvC oplopen tot 5 euro. :zucht
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Dokkumer

Keulen en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd Ameland. We zullen stap voor stap vooruitgang moeten boeken en dit is de eerste stap die gezet is.

En dou must elke wedstried toch met de bootcombi? :devil