Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Ik heb het ook. Heerenveen schrijf ik steevast als hoerenveen. En ik zeg het trouwens ook...
Area 58

Montana

Citaat van: Nick26 op september 04, 2013, 01:42:11
Zoals ik al gemeld had hebben we contacten met ariva gehad en omdat ik de gegevens van de persoon nog heb die erover gaat heb ik hem de onderstaande mail gezonden.


zodra ik zijn antwoord heb zal ik deze op het forum plakken !

Dit is ook doorgestuurd naar BVO, nog in vergadering over gehad. Uitkomst was de Arriva in beeld is (was?) als sponsor.

ForzaCambuur1

Citaat van: Montana op september 04, 2013, 14:04:42
Dit is ook doorgestuurd naar BVO, nog in vergadering over gehad. Uitkomst was de Arriva in beeld is (was?) als sponsor.

Montana, in de tijden van kritiek op de KvC wil ik toch even melden dat ik het prettig vind dat je hier de afgelopen dagen een aantal zaken post aangaande bezigheden van de KvC. Dit schept een hoop rust doordat we dan weten dat er wel aan zaken gewerkt en/of over zaken gesproken wordt.  :thumbsup

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op september 04, 2013, 11:05:48
Heb het zelf in hele lichte vorm, dus 6 en 9 omdraaien, p en q en b en d...
Maar als je wilt kan er vast iemand wel helpen met het bekijken van een brief, dan ben je vrijwel zeker dat die schoon de deur uit gaat ;)
dus eigenlijk is het bokkumer en ben je een paar jaar ouder.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op september 04, 2013, 19:00:48
dus eigenlijk is het bokkumer en ben je een paar jaar ouder.
Haha :P Nee be 4 braai ik niet om... Ach als ik te snel wil gedeurt het wel eens bat ik een letter verkeerb schrijf. Gelukkig kan ik dlinb tyqen, bus overkomt het me niet zo vaak

richard

Citaat van: ForzaCambuur1 op september 04, 2013, 18:25:50
Montana, in de tijden van kritiek op de KvC wil ik toch even melden dat ik het prettig vind dat je hier de afgelopen dagen een aantal zaken post aangaande bezigheden van de KvC. Dit schept een hoop rust doordat we dan weten dat er wel aan zaken gewerkt en/of over zaken gesproken wordt.  :thumbsup

Ik krijg anders geen antwoord op mijn vragen dus...........

John Hiatt

Citaat van: Montana op september 04, 2013, 14:04:42
Dit is ook doorgestuurd naar BVO, nog in vergadering over gehad. Uitkomst was de Arriva in beeld is (was?) als sponsor.

Denk dat hier de oplossing ook al staat. Arriva was in beeld, maar die Anne Hettinga is nu voorzitter van de RvC van dkv. Zullen nu wel niks meer bij Cambuur willen doen.

TM

Citaat van: John Hiatt op september 04, 2013, 20:05:25
Denk dat hier de oplossing ook al staat. Arriva was in beeld, maar die Anne Hettinga is nu voorzitter van de RvC van dkv. Zullen nu wel niks meer bij Cambuur willen doen.

Ik zie zijn zoon regelmatig bij Cambuur rondstappen..

ForzaCambuur1

Citaat van: richard op september 04, 2013, 19:39:25
Ik krijg anders geen antwoord op mijn vragen dus...........

Dat zou kunnen natuurlijk, lees hier niet alles  ;)

Wat ik vooral bedoel te zeggen is dat in ieder geval de oorverdovende stilte op het forum verbroken is en dat is een stap vooruit.

SCCornjum

Met zoveel vragen.

Heeft KVC een forum avond gepland?
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

De Jager

Citaat van: ForzaCambuur1 op september 04, 2013, 21:37:37

Wat ik vooral bedoel te zeggen is dat in ieder geval de oorverdovende stilte op het forum verbroken is en dat is een stap vooruit.

En dan vervolgens amper reageren, beste stap vooruit!

Clint

Je kunt ook morgenavond even op een bestuurslid afstappen en vragen hoe het daar mee staat en dat daarna hier opklappen.

SCC-J

Citaat van: clint op september 13, 2013, 10:08:16
Je kunt ook morgenavond even op een bestuurslid afstappen en vragen hoe het daar mee staat en dat daarna hier opklappen.
Is dat makkelijker? ik ben met wedstrijddag enkel met Matchday bezig!

richard

Citaat van: clint op september 13, 2013, 10:08:16
Je kunt ook morgenavond even op een bestuurslid afstappen en vragen hoe het daar mee staat en dat daarna hier opklappen.

Dat gaat morgen ook wel gebeuren......