Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Wanneer en waarom is de activiteitencommissie opgeheven klompke? Kun je er wat meer over vertellen?

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Ik vond er al weinig activiteit in zitten laatste tijd maar nu snap ik het  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

klompke

Ja waarom omdat ze misschien denken dat ze het zelf beter kunnen doen. En minder commissie wilden voor antwoorden kun je het beste naar het bestuur toe gaan. Misschien krijg je daar het goede antwoordt!! Anders zou ik het niet weten. wij als acc hebben ons best gedaan met de dingen die we mochten en konden organiseren nu zijn zij aan zet.

Vanuit Helmond

Klompje is dus een van die personen waar ik wel respect voor heb, altijd klaar staan en toch zo aan de kant gezet worden. Jammer.

Dokkumer

Citaat van: klompke op augustus 31, 2013, 14:47:01
Ja waarom omdat ze misschien denken dat ze het zelf beter kunnen doen. En minder commissie wilden voor antwoorden kun je het beste naar het bestuur toe gaan. Misschien krijg je daar het goede antwoordt!! Anders zou ik het niet weten. wij als acc hebben ons best gedaan met de dingen die we mochten en konden organiseren nu zijn zij aan zet.
Bedankt voor je antwoord klompke! Vroeg het aan jou omdat ik wist dat jij met de AC bezig was, was dus geen kritiek richting jou..

Dan hierbij de vraag aan het bestuur... Waarom is de AC opgedoekt?


poelie-lwd

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 31, 2013, 14:51:28
Klompje is dus een van die personen waar ik wel respect voor heb, altijd klaar staan en toch zo aan de kant gezet worden. Jammer.

Kunnen we eerst even de reactie van de KvC afwachten voordat we gaan oordelen?

Dank u!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vanuit Helmond

#97
Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2013, 15:34:07
Kunnen we eerst even de reactie van de KvC afwachten voordat we gaan oordelen?

Dank u!
Mag ik nou eindelijk zelf bepalen of ik hier wat typ of moet ik voortaan met jou overleggen Poelie? Jij kunt toch ook lezen wat er staat opgeheven door het bestuur of niet.

poelie-lwd

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 31, 2013, 16:07:26
Mag ik nou eindelijk zelf bepalen of ik hier wat typ of moet ik voortaan met jou overleggen Poelie? Jij kunt toch ook lezen wat er staat opgeheven door het bestuur of niet.

ja en? Ik geloof niet dat we al een verklaring van het bestuur hebben gekregen rondom dit verhaal dus kunnen we ook niet oordelen. Dat jij dat wel doet moet je zelf weten maar ga niet lopen janken als je daar een reactie op krijgt. KvC bashen prima, maar doe dat dan op zijn minst gefundeerd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vanuit Helmond

Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2013, 16:40:14
ja en? Ik geloof niet dat we al een verklaring van het bestuur hebben gekregen rondom dit verhaal dus kunnen we ook niet oordelen. Dat jij dat wel doet moet je zelf weten maar ga niet lopen janken als je daar een reactie op krijgt. KvC bashen prima, maar doe dat dan op zijn minst gefundeerd.
Het bestuur geeft geen verklaringen Poelie, die weten niet hoe je moet communiceren, dus gefundeerd reageren maken ze zelf onmogelijk. Geweldig trouwens dat jij typt dat ik niet moet lopen janken, lees je eigen posts eens terug. Jij reageert op mij terwijl je niet eens weet waar het over gaat, ja dat is gefundeerd. Ik bepaal of ik ergens op reageer en jij niet, dat jij je zo kinderachtig gedraagt om steeds op mij te reageren doet me helemaal niks. Dan nog even over dat bashen van de KvC, wat kan jij toch slecht lezen, maar ik denk dat ik vanuit mijn luie stoel en op dat bergje in Helmond meer weet dan jij, maar maakt niks uit hoor reageer lekker wanneer je maar wilt zal ik ook zeker doen.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2013, 16:40:14
ja en? Ik geloof niet dat we al een verklaring van het bestuur hebben gekregen rondom dit verhaal dus kunnen we ook niet oordelen. Dat jij dat wel doet moet je zelf weten maar ga niet lopen janken als je daar een reactie op krijgt. KvC bashen prima, maar doe dat dan op zijn minst gefundeerd.
Ik weet niet per wanneer de AC opgedoekt is, maar ik ben wel van mening dat met name de donateurs zeer snel een verklaring van het bestuur mogen krijgen.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 17:31:36
Ik weet niet per wanneer de AC opgedoekt is, maar ik ben wel van mening dat met name de donateurs zeer snel een verklaring van het bestuur mogen krijgen.
Weet je wat ik nog van mening ben? ! Dat die lui van het bestuur zich hier eens een keer moeten laten in plaats van onder een steen te kruipen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2013, 16:40:14
ja en? Ik geloof niet dat we al een verklaring van het bestuur hebben gekregen rondom dit verhaal dus kunnen we ook niet oordelen. Dat jij dat wel doet moet je zelf weten maar ga niet lopen janken als je daar een reactie op krijgt. KvC bashen prima, maar doe dat dan op zijn minst gefundeerd.

Man je ziet of hoord hier nooit iemand van bestuur kvc. Geldt ook voor ul trouwens.  Waardeloos  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Van UL kan ik het me voorstellen, dat ligt op dit moment helemaal op z'n gat. Maar de communicatie vanuit de oudste en nu nog grootste supportersvereniging mag echt wel stukken beter.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 17:31:36
Ik weet niet per wanneer de AC opgedoekt is, maar ik ben wel van mening dat met name de donateurs zeer snel een verklaring van het bestuur mogen krijgen.

helemaal eens dok, dat vind ik ook. Maar zolang die er niet is kunnen we niet oordelen. Een verhaal heeft nou eenmaal 2 kanten zoals je weet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.