Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

"#PSV heeft voor jubileumduel niet gevraagd om 'makkelijke tegenstander'. Wel verzocht om geen risicoduel vanwege festiviteiten. Aldus KNVB."

Geen risico maar wij wel de beperkingen. Geen eigen CC bus , geen busjes, autocombi, en de uitkaart...

KernvanCambuur

Citaat van: Len Cantello op augustus 29, 2013, 12:42:31
Als er geen combibus gaat, mogen er dan 5 extra auto's naar het zuiden?

Aan SC Cambuur doorgegeven, aan hen om een passende oplossing te vinden.

Galdiano

#77
Allereerst een compliment dat jullie het bericht hebben geplaatst (mag ook wel eens gezegd worden)

Verder wil ik zeggen dat ik wel van mening ben dat daar een tevens ook een ontzettend grote uitdaging ligt voor de KVC! Communicatie, niemand weet wat jullie doen.
Niemand weet wat er speelt mbt de uitkaart en het uitbeleid.

Tevens ben ik van mening dat de KVC gelijk aan de bel had moeten trekken bij de club, toen bekend werd van het busjes verbod.
KVC heeft niet gelijk gereageerd en pas nadat er tumult en discussies werden gevoerd aan de balie en op CO, is er pas contact gezocht met de club voor een gesprek.

Ben dan ook van mening dat de KVC alerter en actiever moet zijn, wat betrefd de uitwedstrijden en hoe er op dit moment omgegaan word met de supporters!

Als er gister na het gesprek een kort bericht op twitter of CO was geplaatst met de tekst "in overleg geweest met de club, morgen komt een verslag van dit gesprek" was het beter geweest.

Heel benieuwd of dit op kort termijn opgelost is!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

misideoldskool

Ik hoor het alweer een hoop blabla en vanuit de bvo vinden ze het allemaal wel best wat een stel mislukte lui zijn het ook..Ik hoor het ze nog zeggen hoe geweldig ze het vonden dat er zoveel supporters in Emmen waren haha..Het ware gezicht laten ze langzaam maar zeker zien!!Vrij reizen voor iedereen en oprotten met ie uitkaart en al het gezeik wat erbij hoort l0l!

Vanuit Helmond

Ja veel geblabla en weinig actie zoals altijd. Alhoewel mijn mail over de regeling voor mensen die buiten de stad wonen was wel door de voorzitter doorgestuurd aan Sarah. Dan kunnen ze wel actie ondernemen en proberen een regeling om zeep te helpen. Voor mij echt nooit weer KvC wat een lui nooit van privacy gehoord zeker. Het wordt tijd dat die rommel van de KvC stopt en er eindelijk eens mensen komen met verstand van zaken. Vandaag wordt ik maar lid van de CC en ik hoop dat er velen volgen.

Lore

Citaat van: Sander Scc op augustus 29, 2013, 09:09:12
BVO denkt nog steeds dat CC alleen uit R. en zn vriendjes bestaat.
We leven in een democratisch land en CC heeft aangetoond bestaansrecht te hebben, dus dan heeft men ook recht om mee te praten!

Kvc en CC moeten beide meepraten over supporterszaken, zo krijg je het beste van 2 werelden. En dat de bvo daar geen zin in heeft is hun probleem.
Democratisch gezien heeft CC gewoon spreekrecht. En dat dit niet word ingewilligd is natuurlijk heel erg triest.
:_schater reken maar na het weekend of ergens eind volgende week..

Een commercieel bedrijf heeft niets met democratie te maken! Wel met klanten, maar dat is een andere discussie!

Clint

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 29, 2013, 16:33:33
Het wordt tijd dat die rommel van de KvC stopt en er eindelijk eens mensen komen met verstand van zaken.

Nou, wat let je? Spring er in. Is op afstand ook prima te doen, ouwe :monk

ZOMM.  :clint

Vanuit Helmond

Citaat van: clint op augustus 30, 2013, 07:18:50
Nou, wat let je? Spring er in. Is op afstand ook prima te doen, ouwe :monk

ZOMM.  :clint
Ik zou het graag doen, maar dan zonder een aantal mensen die er nu in het bestuur zitten.

poelie-lwd

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 30, 2013, 08:17:59
Ik zou het graag doen, maar dan zonder een aantal mensen die er nu in het bestuur zitten.

IK kan me niet aan de indruk ontrekken dat er bij jou wat oud zeer zit t.o.v. bepaalde personen? Waarom knok je dat niet lekker uit met de persoon in kwestie ipv de gehele KvC over 1 kam te scheren?

Overigens is het lekker makkelijk om vanuit je luie stoel bovenop een bergje in Helmond te beweren dat je wel 'iets' wil doen voor de KvC als bepaalde mensen het veld ruimen. Wat moeten we daar mee?

Begrijp me goed, de kritiek is imo deels correct in deze discussie. Maar dat jij in het kielzog van die discussie je eigen persoonlijke vetes loopt uit te knokken met bepaalde personen binnen de KvC gaat wmb te ver.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vanuit Helmond

#84
Citaat van: poelie-lwd op augustus 30, 2013, 10:37:59
IK kan me niet aan de indruk ontrekken dat er bij jou wat oud zeer zit t.o.v. bepaalde personen? Waarom knok je dat niet lekker uit met de persoon in kwestie ipv de gehele KvC over 1 kam te scheren?

Overigens is het lekker makkelijk om vanuit je luie stoel bovenop een bergje in Helmond te beweren dat je wel 'iets' wil doen voor de KvC als bepaalde mensen het veld ruimen. Wat moeten we daar mee?

Begrijp me goed, de kritiek is imo deels correct in deze discussie. Maar dat jij in het kielzog van die discussie je eigen persoonlijke vetes loopt uit te knokken met bepaalde personen binnen de KvC gaat wmb te ver.
Niks oud zeer Poelie, en ik zeg ook dat ik het jammer vind dat ik in Helmond woon en daarom niks voor de KvC kan doen, maar mag ik daarom geen kritiek hebben?
Er zijn wel degelijk mensen waarvoor ik respect heb bij de KvC, maar ze doen veel te weinig voor de supporters in mijn ogen en dat laat ik weten.
Ik heb de voorzitter ook gevraagd of ik een keer met hem kan praten en, niet voor de eerste keer,zodra ik in Leeuwarden ben dan hoeft het niet alleen via het forum, maar daar krijg je dan geen antwoord op dus wat jij zegt over luie stoel en bergje (die wij hier niet eens hebben in Helmond) is flauwekul ik spreek de mensen wel aan als ik daar de kans voor krijg. Inmiddels wel een gesprek gehad met de voorzitter.

misideoldskool

Zolang een paar van die  :yknikkers in kvc zitten is het idd beter om de overstap naar cc te doen. Deze zij er in de eerste en enigste plaats voor de supporters en durven hun mond open te doen naar dat stelletje niksnutten in de bvo.

De Jager

Voorheen was er ook altijd aan het begin van het seizoen een forumavond, hoe zit dat nu!?
Is het dan een idee om de nieuwe veiligheiscoordinator aan die tafel te laten zitten?

poelie-lwd

Citaat van: De Jager op augustus 31, 2013, 01:58:16
Voorheen was er ook altijd aan het begin van het seizoen een forumavond, hoe zit dat nu!?
Is het dan een idee om de nieuwe veiligheiscoordinator aan die tafel te laten zitten?

Dou komst immers nooit juh pannekoek  :devil

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 30, 2013, 11:01:43
Inmiddels wel een goed gesprek gehad met de voorzitter, uitstekend Kees!!

God, het kan verkeren!  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

klompke

De forumavonden worden niet meer georganiseerd door de activiteitencommissie die is opgeheven door het bestuur van de KVC deze zal nu zelf de forumavonden organiseren. Dus  zullen jullie daar aan de bel moeten trekken omtrent datums