Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

richard

En als jullie er iets aan gaan doen graag alles zwart wit op papier van BVO politie gemeente Eindhoven of weet ik wie en dat ook laten zien aan de supporters......en waarom niet nu al contact erover met PSV of supportersvereniging PSV jullie zijn er toch voor de supporters? Dit kan zo niet langer.........beter contact met uitclub dan met cambuur want die mensen vertrouw ik steeds minder!!!

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Als ik lees: we nemen het mee in het overleg met de BVO, dan heb ik toch mijn bedenkingen. Soms moet je direct op de stoep staan bij de directie en dat lijkt me nu de hoogste tijd voor wat betreft de busjes naar PSV. Supporters hebben recht op duidelijke en juiste info van het hoe en waarom.

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op augustus 27, 2013, 19:58:21
Supporters hebben recht op duidelijke en juiste info van het hoe en waarom.
Lijkt me ook.

En verder mag de KvC van mij wel eens de vraag stellen waarom de bvo zich constant achter lokale driehoeken loopt te verschuilen, als er vragen worden gesteld over de reismogelijkheden naar uitwedstrijden.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

TM

Citaat van: klompke op augustus 27, 2013, 19:28:50
De Kern van Cambuur behartigt de belangen van SC Cambuur-supporters die het stadion bezoeken, donateurs in het bijzonder. Het donateurschap is slechts €12,50 per seizoen. Dat mag eigenlijk geen belemmering zijn om lid te worden. Want er zijn veel redenen om je aan te melden als donateur.
Ten eerste steun je met je donatie indirect SC Cambuur en het betaalde voetbal in Leeuwarden. Daarnaast ondersteun je met je bijdrage vele nuttige activiteiten zoals de organisatie van bijvoorbeeld de jaarlijkse open dag, de 1e training van het nieuwe seizoen, forumavonden, zaalvoetbaltoernooien, sfeeractiviteiten rond thuis- en uitwedstrijden, het jaarlijkse supportersfeest en de seizoensafsluiting met spelers in het supportershome en nog veel meer!
Bovendien help je met je bijdrage mee dat vrijwilligers van de Kern van Cambuur supportershome 't Hertsje en de kiosken in het stadion draaiende houden en deelnemen in het veiligheidsoverleg. Tenslotte krijg je ook nog korting op busreizen naar uitwedstrijden, een forse korting op aanschaf van merchandise én ontvang je 4 x per jaar het fraaie magazine 't Hertsje.
Word daarom nu donateur!

Lijkt me niet zo moeilijk als er staat forse korting op aanschaf van merchandise

Bedankt voor de nuttige informatie.....  :?

Een supportersvereniging is er in mijn optiek voornamelijk om de belangen van de supporters te behartigen en zijn alle dingen die jij noemt een extraatje voor de leden.

Galdiano

#20
Allemaal leuk en aardig wat klompke zegt , maar kvc is een zinkend schip! Er moet nu eens met de vuist op tafel worden geslagen bij de directie, en dit eens conmuniceren naar de leden! Niemand maar dan echt niemand weet wat ze doen!
Forumavonden en koffie/thee verkopen.
Maar opkomen voor supporters! Laat me niet lachen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 20:17:03
koffie/thee verkopen.
Wij gaat het anders de doen? De bvo zelf? Dan komt er helemaal geen kloot van terecht.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op augustus 27, 2013, 20:21:15
Wij gaat het anders de doen? De bvo zelf? Dan komt er helemaal geen kloot van terecht.

Niets mis mee, en mogen het blijven doen!

Echter moeten ze zich eens zichtbaar maken wat betrefd het supportersbeleid!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 20:23:56
Niets mis mee, en mogen het blijven doen!

Echter moeten ze zich eens zichtbaar maken wat betrefd het supportersbeleid!

Helemaal eens. Zichtbaarheid laat te wensen over. Maar we moeten nu niet gaan doen alsof het allemaal kut met peren is, dat is me te kort door de bocht.

Hoogste tijd voor een nauwe samenwerking tussen alle supporters wmb. Samen naar het beste van twee werelden (deja-vu........ echt wel!) Wij zijn Cambuur!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 20:17:03
Allemaal leuk en aardig wat klompke zegt , maar kvc is een zinkend schip! Er moet nu eens met de vuist op tafel worden geslagen bij de directie, en dit eens conmuniceren naar de leden! Niemand maar dan echt niemand weet wat ze doen!
Forumavonden en koffie/thee verkopen.
Maar opkomen voor supporters! Laat me niet lachen!

Veel te kort door de bocht, al snap ik je reactie wel.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op augustus 27, 2013, 21:31:21
Veel te kort door de bocht, al snap ik je reactie wel.

Leg uit?
Ik ben benieuwd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 21:40:07
Leg uit?
Ik ben benieuwd!

KVC doet verschrikkelijk veel en goed werk. Veel dingen zien wij waarschijnlijk niet eens. Daarom is het voor mij geen zinkend schip. Ze zijn ook nog steeds de gesprekspartner van de BVO. Aan de andere kant mag men bij de KVC wel eens alerter zijn op signalen vanuit de supporters. Daar is CC veel beter in om dat naar voren te brengen.

klompke

Nog even reageer ik op wat ik gekopieerd heb van de side van kernvancambuur.nl Het is zoals er daar staat en zijn geen woorden van mij even voor de duidelijkheid.
Ook is de activiteitencommissie er niet meer dit zal het bestuur zelf doen!!!

Dus afwachten wat er nog wel gaat gebeuren.

groet Klompke

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op augustus 27, 2013, 22:12:33
KVC doet verschrikkelijk veel en goed werk. Veel dingen zien wij waarschijnlijk niet eens. Daarom is het voor mij geen zinkend schip. Ze zijn ook nog steeds de gesprekspartner van de BVO. Aan de andere kant mag men bij de KVC wel eens alerter zijn op signalen vanuit de supporters. Daar is CC veel beter in om dat naar voren te brengen.
Veel werk doen ze zeker, zal ik niks verkeerds over zeggen. Alleen het werk wat wij niet zien zou misschien wat meer aan de oppervlakte kunnen komen door communicatie naar de donateurs en andere geïnteresseerden.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 22:19:19
Veel werk doen ze zeker, zal ik niks verkeerds over zeggen. Alleen het werk wat wij niet zien zou misschien wat meer aan de oppervlakte kunnen komen door communicatie naar de donateurs en andere geïnteresseerden.

Eens. Maar je mist wel het gevoel dat er eens met de vuist op tafel wordt geslagen bij sommige standpunten van supporters.
** Poolwinner 18/19 - 21/22