Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

KernvanCambuur

Veel informatie is te vinden op website www.kernvancambuur.nl. Op deze site is ook al geruime tijd een Ideeën Dropbox te vinden waar iedereen zijn of haar goede ideeën met ons kan delen.

Voor serieuze vragen en opmerkingen aan de Kern van Cambuur zijn wij ook rechtstreeks te bereiken via bijvoorbeeld emailadres info@kernvancambuur.nl.

Ook via bijvoorbeeld KernvanCambuur en Ultras Leovardia-Twitter houden we iedereen bovendien op de hoogte van diverse Kern van Cambuur/Cambuur-events of extra kaartverkoop voor uitwedstrijden e.d.

Kern van Cambuur bestaat uitsluitend uit vrijwilligers die zich naast hun dagelijkse bezigheden (werk, studie etc.) in hun (spaarzame) vrije tijd actief inzetten voor hun cluppie, SC Cambuur.

Met geel-blauwe groet!

|:)
Kern van Cambuur|:)

Inglorious Bastard

Net even een rompertje opgehaald voor een nieuwe supporter bij de administratie van het stadion ik meen me te herinneren dat je altijd een percentage korting kreeg op merchandising van de BVO op vertoon van je KVC kaart. Maar dat was niet zo volgens de dames aldaar klopt dit? Het gaat me niet om die euro korting maar wel vreemd want op de kaarten voor nieuwe donateurs word er wel mee geadverteerd.

Bernardo

 Tenslotte krijg je ook nog korting op busreizen naar uitwedstrijden, een forse korting op aanschaf van merchandise én ontvang je 4 x per jaar het fraaie magazine 't Hertsje.

Southman

Beste KvC,

aangezien ik nog steeds lid ben van jullie ledenbestand zou ik graag willen weten wat momenteel jullie invloed is op beslissingen binnen uitwedstrijden die de gemeentes en clubs maken. Voorheen werd er nog wel eens overlegd, maar is dat nu van de baan? Ik vraag mij namelijk af waarom er geen extra scenario is wanneer er busjes naar een uitwedstrijd willen rijden. Als het om het aantal personen gaat kan je namelijk ook het aantal auto's terugschroeven zodat het aantal personen gelijk blijft maar er toch busjes kunnen rijden. Is het mogelijk om dit er door te krijgen in een volgend overleg? Het lijkt mij een kleine aanpassing voor alle partijen en een weldaad voor de supporters.

Daarbij vraag ik mij nog af waarom Cambuursupporters niet met busjes naar PSV mogen, maar supporters van Go Ahead wel?
Hebben zij wellicht een betere lobby?

Alvast bedankt

KernvanCambuur

Citaat van: Inglorious Bastard op augustus 27, 2013, 12:45:46
Net even een rompertje opgehaald voor een nieuwe supporter bij de administratie van het stadion ik meen me te herinneren dat je altijd een percentage korting kreeg op merchandising van de BVO op vertoon van je KVC kaart. Maar dat was niet zo volgens de dames aldaar klopt dit? Het gaat me niet om die euro korting maar wel vreemd want op de kaarten voor nieuwe donateurs word er wel mee geadverteerd.

Bedankt voor je goede vraag, we duiken er voor je in. Ben je ook via mail bereikbaar?

KernvanCambuur

Citaat van: Southman op augustus 27, 2013, 13:33:50
Beste KvC,

aangezien ik nog steeds lid ben van jullie ledenbestand zou ik graag willen weten wat momenteel jullie invloed is op beslissingen binnen uitwedstrijden die de gemeentes en clubs maken. Voorheen werd er nog wel eens overlegd, maar is dat nu van de baan? Ik vraag mij namelijk af waarom er geen extra scenario is wanneer er busjes naar een uitwedstrijd willen rijden. Als het om het aantal personen gaat kan je namelijk ook het aantal auto's terugschroeven zodat het aantal personen gelijk blijft maar er toch busjes kunnen rijden. Is het mogelijk om dit er door te krijgen in een volgend overleg? Het lijkt mij een kleine aanpassing voor alle partijen en een weldaad voor de supporters.

Daarbij vraag ik mij nog af waarom Cambuursupporters niet met busjes naar PSV mogen, maar supporters van Go Ahead wel?
Hebben zij wellicht een betere lobby?

Alvast bedankt



Ook bedankt voor deze vraag. We nemen het mee in ons overleg met de BVO.
Vooralsnog zijn we in ieder geval verheugd dat er bij PSV-Cambuur een auto-combi mogelijk is en het niet een verplichte buscombi is.

TM

Jullie hebben dus als officiele supportersvereniging geen enkele samenspraak met de bvo over de reismogelijkheden van de supporters? Het lijkt me toch dat je als supportersvereniging op moet kunnen komen voor je supporters? En dan is het wel erg makkelijk om je er bij neer te leggen door te zeggen dat je allang blij bent met een autocombi ipv een buscombi.

Vanuit Helmond

#7
Citaat van: KernvanCambuur op augustus 27, 2013, 15:24:42

Ook bedankt voor deze vraag. We nemen het mee in ons overleg met de BVO.
Vooralsnog zijn we in ieder geval verheugd dat er bij PSV-Cambuur een auto-combi mogelijk is en het niet een verplichte buscombi is.
Sorry hoor moet hier toch even op reageren.

Dat overleg is gister geweest. Bel, ga erheen doe iets voor de mensen die met een busje willen en niet een antwoord van, we nemen het mee in het overleg. Stop eens met die zoethoudertjes.
Overigens lees ik eerder in dit onderwerp iets van: Aangezien ik nog lid ben. KvC is er voor elke supporter toch?
Gelukkig kunnen er wel mensen gelijk reageren en toch iets regelen zonder tussenkomst van de KvC.

SCC-J

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 27, 2013, 15:24:42

Ook bedankt voor deze vraag. We nemen het mee in ons overleg met de BVO.
Vooralsnog zijn we in ieder geval verheugd dat er bij PSV-Cambuur een auto-combi mogelijk is en het niet een verplichte buscombi is.

GAE en NEC hadden gewoon autcombi en ja ook busjes mochten....

Gerard

Ik geef dit initiatief nog even het voordeel van de twijfel... maar, zoals terecht opgemerkt, de zoethoudertjes tijd is wel voorbij.
Het is tijd voor spijkers met koppen, actie of hoe je het ook wilt noemen. :zweep

Inglorious Bastard

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 27, 2013, 15:19:37
Bedankt voor je goede vraag, we duiken er voor je in. Ben je ook via mail bereikbaar?

S.Wybenga@Gmail.com

Ronnie tng

Goede zaak dat er een topic is gemaakt en er snel antwoorden worden gegeven. Op deze manier kun je daadkrachtig met supporters communiceren!  :thumbsup

Ik zal ook nog wel eens met een vraagje komen  :devil

Ronnie tng

Heb er al 1:

We spelen onverwacht eredivisie, het is drukker dan ooit in het hertje en er word een hoop geld verdiend aan de supporters. Nu is het zo dat KvC logischerwijs een groot deel overdraagt aan de BVO. Is het niet mogelijk om een deel van dat bedrag te reserveren voor de buscombi's, om de prijs wat te laten dalen?

Dokkumer

Daarop inhakend...
Waarom wordt een busreis door de BVO georganiseerd en niet zoals bij veel andere clubs door de SV?

klompke

De Kern van Cambuur behartigt de belangen van SC Cambuur-supporters die het stadion bezoeken, donateurs in het bijzonder. Het donateurschap is slechts €12,50 per seizoen. Dat mag eigenlijk geen belemmering zijn om lid te worden. Want er zijn veel redenen om je aan te melden als donateur.
Ten eerste steun je met je donatie indirect SC Cambuur en het betaalde voetbal in Leeuwarden. Daarnaast ondersteun je met je bijdrage vele nuttige activiteiten zoals de organisatie van bijvoorbeeld de jaarlijkse open dag, de 1e training van het nieuwe seizoen, forumavonden, zaalvoetbaltoernooien, sfeeractiviteiten rond thuis- en uitwedstrijden, het jaarlijkse supportersfeest en de seizoensafsluiting met spelers in het supportershome en nog veel meer!
Bovendien help je met je bijdrage mee dat vrijwilligers van de Kern van Cambuur supportershome 't Hertsje en de kiosken in het stadion draaiende houden en deelnemen in het veiligheidsoverleg. Tenslotte krijg je ook nog korting op busreizen naar uitwedstrijden, een forse korting op aanschaf van merchandise én ontvang je 4 x per jaar het fraaie magazine 't Hertsje.
Word daarom nu donateur!

Lijkt me niet zo moeilijk als er staat forse korting op aanschaf van merchandise