Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Taktiek is helaas een gevolg van het transferbeleid.
2 middenvelders omdat er geen echte controlerende middenvelder is aangetrokken.
2 spitsen omdat er geen 10 is aangetrokken.

Hake kan wel ipv Conraad een 2e creatieve speler opstellen naast Mathieu: Kallon, Etten of Maulun.

sunderland

Citaat van: denistel op november 13, 2018, 23:47:57
kom er zelf niet meer ,,las net op twitter dat hake vind dat we wel aanvallend spelen??
ziet het 100% anders dan ik dus daarom ga ik ook niet meer.
nee als dat word gezegd dan word je compleet voor de gek gehouden. En wij maar kritiek hebben op ons aanvallers maar een normale voorzet krijgen ze amper. Slechte selectie zonder middenveld klopt maar ga dan minimaal fris spelen met een 10.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 14, 2018, 12:26:22
Taktiek is helaas een gevolg van het transferbeleid.
2 middenvelders omdat er geen echte controlerende middenvelder is aangetrokken.
2 spitsen omdat er geen 10 is aangetrokken.

Hake kan wel ipv Conraad een 2e creatieve speler opstellen naast Mathieu: Kallon, Etten of Maulun.
lekker makkelijk, je kunt ook iets proberen. Nee lekker door prutsen

denistel

Citaat van: sunderland op november 14, 2018, 12:28:16
lekker makkelijk, je kunt ook iets proberen. Nee lekker door prutsen

idd ciganics 30 meter ver naar voren laten spelen kallon op rechts schilder vaker door schuiven
enz enz.

Bankzitter

Mee eens hoor, dit werkte een paar wedstrijden maar nu niet meer.

SCC-J

Citaat van: sunderland op november 14, 2018, 12:21:52
hou toch op juh, wij hewwe niet eens de intentie om normaal te voetballen met ons 2 controlerende middenvelders in de middencirkel.
"Hou toch op juh" ik beweer toch ook nergens dat we die intentie wel hebbben?

sunderland


denistel

je kenne altijd wel 3 aanvallers en een aanvallende middenvelder opstellen toch
ook al zijn ze kwalitatief niet goed genoeg dat zijn somige spelers in deze
verdedigende opstellingen ook niet

Yellow Army

Citaat van: denistel op november 14, 2018, 15:29:42
je kenne altijd wel 3 aanvallers en een aanvallende middenvelder opstellen toch
ook al zijn ze kwalitatief niet goed genoeg dat zijn somige spelers in deze
verdedigende opstellingen ook niet

Sowieso thuis altijd vol op de aanval
Area 58

Bankzitter

En kies vaker een attractive , stijlvolle speler ipv een 'nuttige' speler.

denistel

lopers en teamspelers zijn tegen woordig belangrijker al zijn ze voetballend
niet goed.jammer dat het tegenwoordig zo in elkaar zit

KernvanCambuur


Noordcambuur

Waarom gisteren geen sfeer actie......had wel gemoeten.

KernvanCambuur

Citaat van: Noordcambuur op december 15, 2018, 10:05:33
Waarom gisteren geen sfeer actie......had wel gemoeten.

Je bent van harte welkom om te helpen ?

Noordcambuur

Citaat van: KernvanCambuur op december 15, 2018, 14:42:03
Je bent van harte welkom om te helpen ?
jammer ik heb al jaren wat gedaan voor deze club ben er nu wel ff klaar mee.
En waar is al dat geld gebleven vraag ik me soms wel eens af.
Hoevaak hebben we dit seizoen sfeeracties gehad en wees nou eerlijk kon gisteren mooi tegen een mooie club Twente.