Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

LWD vak 7

Hake en vooral Foeke krijgen het dinsdag zwaar te verduren.

Vlampiep

Citaat van: LWD vak 7 op november 10, 2018, 08:40:25
Hake en vooral Foeke krijgen het dinsdag zwaar te verduren.
Deze heren hebben wel 6 lagen kogelvrij glas voor hun hoofd, dus trekken ze zich niets aan van de kritiek.

Destroyer

Citaat van: LWD vak 7 op november 10, 2018, 08:40:25
Hake en vooral Foeke krijgen het dinsdag zwaar te verduren.

Als er mensen heen gaan wel ja
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Citaat van: LWD vak 7 op november 10, 2018, 08:40:25
Hake en vooral Foeke krijgen het dinsdag zwaar te verduren.
Ach welnee joh.Die lullen alles recht wat krom is.

Galdiano

Waarom Hake?

Hake heeft het de eerste wedstrijden uitstekend gedaan met een hele slechte selectie.
het enige wat ik hem verwijt is de keuze tegen Dordrecht.

Wie zou jij laten spelen op de plaatsen van oa Conraad, Schils, El Baad?
Hij heeft niks beters, en de enige die daar verantwoordelijk voor is is Foeke.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Galdiano op november 10, 2018, 09:59:47
Waarom Hake?

Hake heeft het de eerste wedstrijden uitstekend gedaan met een hele slechte selectie.
het enige wat ik hem verwijt is de keuze tegen Dordrecht.

Wie zou jij laten spelen op de plaatsen van oa Conraad, Schils, El Baad?
Hij heeft niks beters, en de enige die daar verantwoordelijk voor is is Foeke.

Helemaal eens!

Cambuurgek

Ik heb het met je eens dat er nu geen geweldige selectie staat. Vooral het middenveld is erg matig.
Ongeveer 8 middenvelder die allemaal hetzelfde zijn, en totaal geen creativiteit.

Aan de andere kant spelen we onder Hake wel heel erg behoudend. Veel balletje terug en altijd reageren op de tegenstander.
Je zou zelf ook iets meer initiatief in je spel kunnen leggen, en vooral thuis je publiek er achter krijgen.
Nu ga ik vaak, ondanks een overwinning, toch met verveeld gevoel naar huis.

LWD vak 7

Hake is toch ook verantwoordelijk voor het blijven opstellen van Conraad. Hij is toch ook verantwoordelijk voor Schindler.

Bankzitter

Ik zie spelers ook nog niet beter worden ondanks alle wedstrijden en trainingen. Spelers die sterk aan het seizoen begonnen(oa Rossi, Kallon) zijn ook weer erg ver teruggevallen. En het is mij ook veel te voorzichtig met slechts 1 creatieve speler aan de zijkanten aan beide kanten. Toch vrees ik dat Hake er wel qua punten het maximale uithaalt, heel veel andere keuzes heeft hij ook niet.

denistel

sai gewoon op rechts v koetsveld link gewoon simpel houden.

etten voor schils en kallon voor conraad dan speel je volgens mij in
ieder geval wat aanvallender.

wat is de reden om etten nooit op te stellen ??

Bankzitter

De belangrijkste vraag is wel waarom er geen middenveld is gehaald nadat vooral daar spelers zijn vertrokken (weggestuurd).
En vraag 2 hoe ze dat willen oplossen.

Collingwood

Voor mij zit de schuld toch echt voornamelijk bij Foeke.

Vorig jaar was de selectie al niet geweldig en nu hebben we met Mous welgeteld één speler erbij gekregen die het team daadwerkelijk beter maakt (ik schaal Sambissa, Mbende en Ciganiks tot nu toe ook in als voldoende, maar niet (veel) beter dan we al hadden). Waar het vorig jaar grotendeels aan schortte (gebrek aan een topper op 6 en creativiteit op het middenveld en voorin) is niets aan gedaan, alleen het keepersprobleem is opgelost. En natuurlijk is Schindler door Hake aanbevolen, maar dan nog blijft Booy eindverantwoordelijk. Die had blijkbaar geen beter alternatief ergens op een lijstje staan. Dit is allemaal ook geen hogere wiskunde, want velen hebben dit - dat er een ervaren speler op 6 en creativiteit bij moest - vanaf eind vorig seizoen al geroepen.

Overigens zou ik ook liever Kallon of Maulun voor Conraad zien. Maar ik geloof er niet in dat we met één van die twee (en jongens als Van Koesveld en Etten) erin ineens veel beter gaan spelen en veel meer punten gaan pakken. Daarvoor is de selectie over het algemeen kwalitatief gewoon te mager, en daar is Booy verantwoordelijk voor.

Citaat van: Bankzitter op november 10, 2018, 12:25:34
Ik zie spelers ook nog niet beter worden ondanks alle wedstrijden en trainingen.

Hake heeft wel Van Kippersluis en Mathieu weer op de rit gekregen. Daarnaast vind ik Ciganiks nu aanmerkelijk beter dan in het begin van het seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuurgek

Citaat van: Bankzitter op november 13, 2018, 07:46:00
De belangrijkste vraag is wel waarom er geen middenveld is gehaald nadat vooral daar spelers zijn vertrokken (weggestuurd).
En vraag 2 hoe ze dat willen oplossen.

Inderdaad. Vorig seizoen was creativiteit op middenveld het probleem. Dat is opgelost door de huur van Crowley. Daarnaast waren Schils, Boerlage of Rosheuvel niet goed genoeg voor controlerende middenvelder. Winnen niet de duels die echt gewonnen moeten worden en zijn voetballend niet goed genoeg. Drie stappen terug na Bakker.
Beide problemen waren duidelijk, maar beide posities zijn nog steeds niet goed bezet. Ondanks dat er 8 middenvelders zijn. Dit mag je bij Foeke neerleggen.

Net zoals het compliment voor het oplossen van het keepersprobleem.

PePe

Heeft de forumavond nog nieuws opgeleverd? Verslag?

denistel

Citaat van: PePe op november 13, 2018, 23:20:06
Heeft de forumavond nog nieuws opgeleverd? Verslag?

kom er zelf niet meer ,,las net op twitter dat hake vind dat we wel aanvallend spelen??
ziet het 100% anders dan ik dus daarom ga ik ook niet meer.