Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: denistel op november 01, 2017, 17:51:43
dijkhuizen zei juist dat Boerlage in de voorbereiding zijn plaats had veroverd en zich
daarin goed laten zien en daardoor de keuze voor hem is gemaakt. maar ja voorbereiding
is geen competitie.

en wat hier boven vermeld wordt is wel bekend dat er meer dingen spelen binnen
de club maar dat zeg ik al tijden maar of er wat aan wordt gedaan??
maar betekent dit ook dat ze door blijven gaan met Boerlage? Waarom daar niet eens anderen uitproberen.

Een middenveld schilder smeets kip zal tegenstanders direct meer angst inboezemen dan mannes boerlage barto

Als je dan voorin met narsingh barto of robertha en van kippersluis speelt hebben wij een team wat gewoon met gemak linkerrijtje kan spelen.

denistel

Citaat van: zeewolde op november 01, 2017, 18:56:42
maar betekent dit ook dat ze door blijven gaan met Boerlage? Waarom daar niet eens anderen uitproberen.

Een middenveld schilder smeets kip zal tegenstanders direct meer angst inboezemen dan mannes boerlage barto

Als je dan voorin met narsingh barto of robertha en van kippersluis speelt hebben wij een team wat gewoon met gemak linkerrijtje kan spelen.

dat is door ons wel aangegeven maar of dat gaat gebeuren?? heb tegen dijkhuizen gezegd dat
ie aan dit middenveld vast kan houden maar dat hij zelf de 1e is die er uit wordt geknikkerd als
de resultaten daardoor zo blijven.

piene hassus

As MV sien ik toch Smeets. Die ken met un splijtende pass un swakke spits doen renderen. Nog even dit: as je disse trener wegsture mut dr un andere komme, die het oek un aantal weken noadig om syn stijl an ut team dudeluk te maken en dat blykt moeiluk genoeg. Of Sipke dan maar? Ik denk na ut seisoen afskeid nimme fan Dijkhuizen en nou alvast nadenke of aktie ondernimme foor un trener die bij Cambuur past

denistel

Citaat van: piene hassus op november 02, 2017, 11:53:33
As MV sien ik toch Smeets. Die ken met un splijtende pass un swakke spits doen renderen. Nog even dit: as je disse trener wegsture mut dr un andere komme, die het oek un aantal weken noadig om syn stijl an ut team dudeluk te maken en dat blykt moeiluk genoeg. Of Sipke dan maar? Ik denk na ut seisoen afskeid nimme fan Dijkhuizen en nou alvast nadenke of aktie ondernimme foor un trener die bij Cambuur past

die stijl is niet su moeilijk en zet er spelers in die weten wat er te koop is in de
voetbal wereld en niet allemaal watjes die angst hevve voor hun eigen publiek.
en wat sipke betreft dat zit lang niet goed of je het nou wilt geloven of niet.

Agy

Citaat van: denistel op november 02, 2017, 13:27:24
....en wat sipke betreft dat zit lang niet goed of je het nou wilt geloven of niet.

Daar ligt zeker een deel van het probleem.

Als cultuurbewaker en succestrainer van vorig seizoen (even los van zijn inbreng toen) probeert hij zijn stempel te drukken zonder daar verantwoording voor af te hoeven leggen.

Gasgeve

Citaat van: Agy op november 02, 2017, 13:48:28
Daar ligt zeker een deel van het probleem.

Als cultuurbewaker en succestrainer van vorig seizoen (even los van zijn inbreng toen) probeert hij zijn stempel te drukken zonder daar verantwoording voor af te hoeven leggen.
Dramatische beslissing van de directie ook om Sipke in deze rol te duwen.

poelie-lwd

Sipke is een engnek eerste klas. Weg ermee. Net als Ponk.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

Citaat van: Gasgeve op november 02, 2017, 14:26:59
Dramatische beslissing van de directie ook om Sipke in deze rol te duwen.

mee eens hebben ze totaal verkeerd ingeschat :rodekaart

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 02, 2017, 17:45:31
mee eens hebben ze totaal verkeerd ingeschat :rodekaart
Beste Denistel, heb je dit dinsdag ook op,de forum avond kenbaar gemaakt?

denistel

dijkzhuizen zegt dat ze prima werken met de staf.daar zullen ze verder toch
nooit wat over zeggen. in het uur na de tijd hebben we hem wel duidelijk gemaakt
dat er andere geluiden zijn. wat ie daar mee doet moet ie zelf maar weten

Hoekieom

ID vlampiep. Dat doet Denistel alleen maar op het internet. Beetje schreeuwen en zeggen dat hij vanalles hoort. Maar in een zaal met anderen zal hij dat niet zeggen.

denistel

was je er bij dan dinsdag ik heb genoeg gevraagd en dijkhuizen kwam er
zelf al mee dat ze prima samen werkten dus ja dan kan ik het wel zeggen
maar daar antwoorden ze toch niet op.

denistel

Citaat van: Hoekieom op november 02, 2017, 19:12:42
ID vlampiep. Dat doet Denistel alleen maar op het internet. Beetje schreeuwen en zeggen dat hij vanalles hoort. Maar in een zaal met anderen zal hij dat niet zeggen.

spreek me eens aan zou ik zo zeggen of doe je dat alleen hier.

KernvanCambuur

Vanavond om 20.00 uur ('t Hertje is geopend vanaf 19.30 uur) presenteert en signeert Henk de Jong in het Hertje het boek "HENK - één met de Twaalfde Man," over zijn jaren bij Cambuur. Een bijzonder boek, volgens de makers, want het is niet eerder voorgekomen dat een voettrainer met een boek het supporterslegioen, De Twaalfde Man (m/v), bedankt.

Als een team slecht presteert eisen de supporters vaak het vertrek van de trainer. Bij Cambuur gebeurde het omgekeerde. Na drie fantastische jaren was de schwung eruit en Henk de Jong lag er wakker van. Maar de supporters gingen achter hem staan en maakten een megaspandoek met de tekst: In Henk we trust. Het raakte de trainer diep.

Met z'n aanvallend voetbal, enthousiasme en onbevangen mediaoptreden – "Sodemieter op met die vragen, daar word ik depressief van" – werd Henk de Jong, momenteel trainer van De Graafschap, de knuffeltrainer van Nederland. Met een persoonlijk en openhartig boek bedankt hij spandoekenmakers en stewards, mensen in de kassa's en de vrouwen van de koffie, de harde kern, de kinderen in de line up en hun opa's en oma's die vaak al jaren op de tribune zitten.

"Het is een boek voor iedereen die weet wat het is om je met hart en ziel verbonden te voelen met een club," zeggen de schrijvers Ate de Jong en Radboud Droog, "en voor trainers die graag met een man extra spelen." Cambuursupporter Ton Groot Haar maakte de foto's. Het boek kost € 17,50, ligt 13 november in de boekwinkels en de Cambuurshop en is ook te bestellen bij www.uitgeverijlouise.nl.

De bijeenkomst begint om 20.00 uur en staat onder leiding van Fred van Dijk. Hij praat met de makers en met supporters die in het boek genoemd en geroemd worden. Daarna overhandigt Henk de Jong het boek aan twee bijzondere supporters.

Een foto van het spandoek waarmee het boek begon die die het KVC Sfeerteam maakte en de cover van het boek.



denistel

wut een mooi avondje dacht ik zo en hertje oek weer eens vol :proost