Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Agy

#660
Citaat van: richard op oktober 31, 2017, 23:20:33
O ja en Sipke Mut weg??

Helemaal mee eens.. zet er in navolging van PSV en Feyenoord een ervaren assistent naast... en vooral eentje die niet aan Dijkie zijn stoelpoten zit te zagen.
Laat Sipke maar lekker het 2e trainen en bel anders Han Berger even op of die 2 wekelijks even een bakkie met Dijkie komt drinken :koffie

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Citaat van: denistel op november 01, 2017, 07:02:23
heb ik het met schilder nog even over gehad en die vond dat ie eigenlijk in de basis
moest staan. maar omdat ze op rechts meer diepgang willen hebben krijgt v deelen
de voorkeur maar die kan het toch nog toe niet brengen zoals vorig seizoen.

Het probleem van Dijkhuizen is dat 'ie achterin kwaliteit op de bank houdt (Sai, vd Laan) en voorin niet 4 goede aanvallende spelers heeft. Dus met 4-3-3 spelen de besten niet en die puzzel krijgt hij niet opgelost. Prima vent maar geen geweldige trainer/tacticus.

DayDreamer

Ondanks dat het wat een lauwe forumavond was, was ik wel gecharmeerd hoe de heren antwoorden, Dijkhuizen en Schilder namen rustig de tijd om dingen uit te leggen.
Dat supporters en speler + trainer niet altijd op 1 lijn zitten was wel duidelijk, toch bleven de heren rustig. Schilder en Dijkhuizen, dikke prima dat ze even de tijd namen na de forumavond.

Jammer dat er niet heel mensen aanwezig waren.

Ergens snap ik dat Dijkhuizen wat behoudender gaat spelen, maar verliezen zoals afgelopen vrijdag is voor mij ook geen optie, dan maar meer spektakel.

kapseltje

Citaat van: denistel op november 01, 2017, 07:02:23
heb ik het met schilder nog even over gehad en die vond dat ie eigenlijk in de basis
moest staan. maar omdat ze op rechts meer diepgang willen hebben krijgt v deelen
de voorkeur maar die kan het toch nog toe niet brengen zoals vorig seizoen.

Voornamelijk tegen de Emmen viel het erg op dat Sai telkens naar binnen trekt op de back, terwijl er zeeën van ruimte lag op de rechter kant. Centraal lijkt hij beter. Van Deelen heeft veel meer diepgang en creëert voorin geregeld kansen. Het komt er nog niet helemaal uit dit jaar, maar voor nu heeft van Deelen ook mijn voorkeur op de back. Sai zou ik wel graag voor de verdediging willen zien spelen

Agy

Citaat van: kapseltje op november 01, 2017, 11:25:24
Het komt er nog niet helemaal uit dit jaar, maar voor nu heeft van Deelen ook mijn voorkeur op de back. Sai zou ik wel graag voor de verdediging willen zien spelen

Idem.. of anders op de linksback. Heeft genoeg voetballend vermogen om als rechtsbenige  op links uit de voeten te kunnen.

denistel

zal niet snel gebeuren omdat ze peersman gewoon de beste linksback vinden
ook al is zijn voetballende gedeelte niet goed.hij heeft een bepaalde instelling
waar ze gecharmeerd van zijn.ik heb aangegeven dat ze meer van voetbal uit
moeten gaan en niet altijd hameren op team spelers die weinig tot niks met
een bal kunnen.daar verschillen de meningen erg over.

Agy

Citaat van: denistel op november 01, 2017, 12:55:01
zal niet snel gebeuren omdat ze peersman gewoon de beste linksback vinden
ook al is zijn voetballende gedeelte niet goed.hij heeft een bepaalde instelling
waar ze gecharmeerd van zijn.ik heb aangegeven dat ze meer van voetbal uit
moeten gaan en niet altijd hameren op team spelers die weinig tot niks met
een bal kunnen.daar verschillen de meningen erg over.

Ach op zich snap ik dat nog wel... grootse probleem ligt gewoon op 6 (dat roep ik en velen met mij al sinds de voorbereiding). Daar moet een verbindingsspeler staan... daar begint alles mee in balbezit maar ook organisatorisch bij balverlies. Daar kom je er niet mee met een talentvol jongetje uit de jeugdopleiding.

Nuja onderhand een oude koe....  ;(

De Raaf

Lekker belangrijk die uitleg. Ik zie zelf wel hoe triest en verdedigend het gaat. Gewoon wegblijven dan mutte ze wel anders

De Gast

Citaat van: Bankzitter op november 01, 2017, 10:36:01
Het probleem van Dijkhuizen is dat 'ie achterin kwaliteit op de bank houdt (Sai, vd Laan) en voorin niet 4 goede aanvallende spelers heeft. Dus met 4-3-3 spelen de besten niet en die puzzel krijgt hij niet opgelost.

Zo is het. Je kunt ook schuiven achterin en op de midden tot je het perfecte blaadje hebt maar met een chronisch gebrek aan scorend vermogen blijven de punten weg.

PePe

De aanwezige supporters en de mensen van Cambuur zijn gisteravond lief voor elkaar geweest.
Er is meer onrust, dan er eigenlijk over gesproken is.

Agy

Citaat van: PePe op november 01, 2017, 15:57:58
Er is meer onrust, dan er eigenlijk over gesproken is.

Het is erger... ik merk overal om mij heen berusting...  :|

Bankzitter

Citaat van: De Gast op november 01, 2017, 13:54:07
Zo is het. Je kunt ook schuiven achterin en op de midden tot je het perfecte blaadje hebt maar met een chronisch gebrek aan scorend vermogen blijven de punten weg.

Ik heb de oplossing ook niet daar is de TS voor. Maar ik kan me voorstellen dat je de formatie aanpast op de sterke punten in de selectie. Bijv. nadenken over 3 man centraal achterin of 2 snelle spelers voorin. Nu blijven goede spelers op de bank ten koste van een zwakke spits.

denistel

Citaat van: Agy op november 01, 2017, 13:14:50
Ach op zich snap ik dat nog wel... grootse probleem ligt gewoon op 6 (dat roep ik en velen met mij al sinds de voorbereiding). Daar moet een verbindingsspeler staan... daar begint alles mee in balbezit maar ook organisatorisch bij balverlies. Daar kom je er niet mee met een talentvol jongetje uit de jeugdopleiding.

Nuja onderhand een oude koe....  ;(

dijkhuizen zei juist dat Boerlage in de voorbereiding zijn plaats had veroverd en zich
daarin goed laten zien en daardoor de keuze voor hem is gemaakt. maar ja voorbereiding
is geen competitie.

en wat hier boven vermeld wordt is wel bekend dat er meer dingen spelen binnen
de club maar dat zeg ik al tijden maar of er wat aan wordt gedaan??

denistel

Citaat van: Agy op november 01, 2017, 16:28:05
Het is erger... ik merk overal om mij heen berusting...  :|

nou niet bij mij ik zeg tegen de trainer spelers of leiding wat ik er van vind
want anders gaat de club naar de filestijnen