Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2017, 21:10:46
dat meende ik ook, maar aantal mensen hier op het forum geven aan dat Schilder aan heeft gegeven niet meer op het middenveld te willen.
En daarom is het goed dat de vraag op de juiste manier gesteld wordt.. Dus klopt het vind ik een heel aardig begin ;)

PePe

Schilder wilde in de as spelen, als spits gaat niet, dan blijven er volgens mij twee opties over, verdediging en middenveld. (misschien heeft hij z'n plekje in de verdediging nu gevonden)

Yellow Army

Schilder was aanvankelijk gehaald als 6 en wilde persé niet op de linksback spelen, hij heeft zijn eerste wedstrijden onder Maas ook op 6 gespeeld totdat we centraal achterin in de problemen kwamen met een blessure van Toko en is sindsdien daar blijven staan. Dus waar het verhaal vandaan komt dat Schilder niet meer op 6 wil spelen weet ik niet, maar merkwaardig zou het wel zijn aangezien dit zijn oorspronkelijke favoriete positie was.
Area 58

Agy

Precies.. hij wilde niet meer op de linksback... maar goed misschien wil hij inmiddels ook niet meer op het middenveld.

Zou jammer zijn want volgens mij ligt daar de sleutel naar de weg naar boven.
Mits daar een Schils/Kip/Smeets naast komt natuurlijk en niet een Boerlage/Mannes.

Gasgeve

Ik kan er niet bij zijn ivm werk, maar wordt er ook iets gefilmd? Of komt er een onafhankelijk verslag van de avond?

Hendrikscc

Ik kan er helaas ook niet bij zijn, maar ik ben wel erg benieuwd naar wat er in grote lijnen gezegd wordt. Is dit ergens te volgen (twitter oid) of komt er een verslag ?

SCC-J

Ook niet aanwezig. Had wel een uurtje later mogen beginnen.

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op oktober 31, 2017, 16:13:55
Ook niet aanwezig. Had wel een uurtje later mogen beginnen.

Dan is Jong Cambuur bezig.. Op zich wel slim gepland om wat supporters te krijgen daar.

Montana

Dijkhuizen en vd Belt willen ook naar het tweede kijken

zeewolde


justremco

Citaat van: Montana op oktober 31, 2017, 18:45:12
Dijkhuizen en vd Belt willen ook naar het tweede kijken

Perfecte planning dus weer  :_schater

Bernardo

Wel toevallig, altijd speelt Jong Cambuur op maandag....  :_schater

zeewolde

Niemand wat temelden over forumavond?


denistel

nou dijkhuizen ging zeker niet bij de beloften kijken want die heeft met ons
tot 21.15 nog na zitten lullen en daarin werd heel veel besproken eigenlijk
meer dan op de forumavond zelf want ja daar praten ze toch wat behoudener.

was een vraag over het stadion nou dat lijkt allemaal volgens plan te verlopen.

verder veel vragen aan dijkhuizen en schilder en daarin zie je wel verschillen
tussen hoe de supporters het zien en hoe hun het zien maar toch ook op vele
dingen zijn we het wel eens.

er werden diverse vragen gesteld over de trainingen en dat het soms heel
slap was en richard haalde een voorbeeld aan van een pass en trap oefening
laatst op maandag. zo wel dijkhuizen als schilder gaven aan dat dat erg slap
was toen en dat dat op een maandag wel vaker gebeurde omdat je dan net weer
aan de week begint.maar ja mag niet zo zijn natuurlijk en dat vonden zij zelf
ook.
verder dat dijkhuizen weinig ingrijpt tijdens trainingen als er dingen verkeerd
gaan maar zo,n trainer is hij nou 1 x niet zij hij. dat bespreekt hij liever na
trainingen met de spelers zelf.

verder vragen over mathieu boerlage smeets en over het spelsysteem en dat
zoals we vrijdag speelden toch niet de manier is zeker niet voor thuiswedstrijden.

ook de vraag waarom we steeds weer met een andere opstelling spelen zo
krijg je nooit vastigheid. verklaring van de trainer is dat ie veel spelers heeft
van het zelfde niveau en daar door snel de neiging heeft te gaan veranderen.

komt er dus op neer dat we 24 man hebben waarvan misschien 2 hele goeie
en de rest normaal niveau.hij had liever 20 gehad waarvan meer op hoger
niveau en tot de 14e man een goed niveau en dan nog 6 die voor de bank zijn.
dus minder spelers maar over het geheel een hoger niveau.

boerlage zien hij en de rest van de staf als een groot talent die het nu echter
nog niet echt laat zien.

verder is hij zich er van bewust dat een trainer de 1e is die er uit vliegt als
deze resultaten aanhouden. maar ook is ie er zeker van dat we de po halen
en dat we ons kunnen versterken in de winter mocht dat nodig zijn.

ook vond hij dat ie nog niet echt 1 club had gezien die beter was dan cambuur
daar verschilden de meningen natuurlijk wel over.

je kon ook proeven aan vooral schilder dat de groep het thuis spelen misschien
als iets lastigs ziet omdat de groep een grotere druk voelt voor die 7.000 supporters
ze zijn bang om fouten te maken.
van uit de zaal werd aan gegeven dat ze juist vrij uit moeten spelen en fouten
mogen maken als het met de goede bedoelingen is ze juist de steun van het
publiek krijgen en aan moeten grijpen om de tegenstanders aan te pakken.

tot zover.

Galdiano

Top Denistel! Helder stuk.

Heeft hij jou kunnen overtuigen van het feit dat hij toch nog even moet blijven zitten?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets