Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Met zo.n sfeer actie kun je de wedstrijd niet meer verliezen.

Noordcambuur

Die mensen die dit hebben gedaan een hele diepe buiging _O_ daarom Bin ik zo trots op Mien clubke.

Destroyer

Dikke respect fantastisch doek en prachtige vuurwerk show. Dit heb ik de laatste tijd echt gemist! Heerlijke ambiance!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op februari 25, 2017, 20:39:38
Dikke respect fantastisch doek en prachtige vuurwerk show. Dit heb ik de laatste tijd echt gemist! Heerlijke ambiance!

Dit was echt een hele vette sfeeractie! Mooi moment goede wedstrijd keuze. Doek was echt prachtig en vuurwerk maakte het af!

Montana


denistel

is marinus er dan nog wel?? zal proberen er bij te zijn en hoop dat ze dan
eens met eerlijke antwoorden komen en niet om de brij heen draaien.

KernvanCambuur

Robert Schilder zal ook aanwezig zijn.

zeewolde

Kunnen we hier ook vragen indienen voor de forumavond? Ik zal er zelf niet zijn, maar toch wel een aantal vragen:

Marinus Dijkhuizen:
Waarom vasthouden aan Boerlage en worden alle andere spelers al wel eens geslachtofferd/ gewisseld op basis van de prestaties??
Is het experiment met Sai op het middenveld mislukt?
Waarom heeft van der Laan nog geen minuten gemaakt?

Robbert Schilder:

Klopt het dat je niet meer op het middenveld wilt spelen? En waarom niet?

Gerald van der Belt:

Wordt er in de winterstop nog geprobeerd een spits van nivo te halen, mede door de lange blessure van Rossi?

Gasgeve

Ik denk dat de vragen van Zeewolde sowieso wel gesteld gaan worden. En terecht. Al hoeft die Boerlage vraag niet gesteld te worden, want daar komt toch een lul verhaal uit, waaruit blijkt dat hij talent heeft en zijn 2 goals worden aangehaald etc.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2017, 14:54:15
Ik denk dat de vragen van Zeewolde sowieso wel gesteld gaan worden. En terecht. Al hoeft die Boerlage vraag niet gesteld te worden, want daar komt toch een lul verhaal uit, waaruit blijkt dat hij talent heeft en zijn 2 goals worden aangehaald etc.

Misschien kun je dit omzeilen door de vraag iets specifieker te stellen en Dijkhuizen met zijn eigen woorden te confronteren:

Dijkhuizen gaf enkele weken geleden aan dat hij krijgers miste in zijn team, terwijl je die wel nodig hebt in de JL. Afgelopen week gaf hij tegenover Omroep Leo toe dat Boerlage (nog) duelkracht mist. Gezien deze beide uitspraken, door Dijkhuizen zelf gedaan, waarom wordt Boerlage altijd opgesteld? Vindt hij niet dat in het bijzonder op 6 een 'krijger' moet staan?
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Is schilder op 6 wel een krijger?

ChantiSCC


Collingwood

Schilder is fysiek echt wel veel sterker dan Boerlage hoor. Redt zich achterin ook gewoon in de duels, zie je Boerlage daar al staan? Andere optie is Rosheuvel, maar die is nog niet fit. Voordeel van Schilder op 6 is dat je dan Van der Laan achterin kunt zetten.
Kalmte alleen kan u redden.

Bascambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2017, 13:48:49
Kunnen we hier ook vragen indienen voor de forumavond? Ik zal er zelf niet zijn, maar toch wel een aantal vragen:

Marinus Dijkhuizen:
Waarom vasthouden aan Boerlage en worden alle andere spelers al wel eens geslachtofferd/ gewisseld op basis van de prestaties??
Is het experiment met Sai op het middenveld mislukt?
Waarom heeft van der Laan nog geen minuten gemaakt?

Robbert Schilder:

Klopt het dat je niet meer op het middenveld wilt spelen? En waarom niet?

Gerald van der Belt:

Wordt er in de winterstop nog geprobeerd een spits van nivo te halen, mede door de lange blessure van Rossi?
Waar komt dat verhaal vandaan dat Schilder niet meer op het middenveld wil? Volgens mij is hij het grootste deel van zijn carrière middenvelder geweest. Hij wilde niet naar Utrecht als linksback, dat is heel wat anders.

zeewolde

Citaat van: Bascambuur op oktober 30, 2017, 20:51:21
Waar komt dat verhaal vandaan dat Schilder niet meer op het middenveld wil? Volgens mij is hij het grootste deel van zijn carrière middenvelder geweest. Hij wilde niet naar Utrecht als linksback, dat is heel wat anders.
dat meende ik ook, maar aantal mensen hier op het forum geven aan dat Schilder aan heeft gegeven niet meer op het middenveld te willen.