Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Kunstgras

Dat is onzin. Kern van Cambuur is voor dit nieuwe supporterscollectief benaderd, maar ze hebben aangegeven zich hier niet bij aan te willen sluiten omdat ze nog bij het SBV zitten.

Het SBV is echter (mijns inziens) een aflopende zaak. Veel supportersclubs hebben dit collectief reeds verlaten. De supportersvereniging van Feyenoord is hier bijvoorbeeld onder meer vertrokken omdat het SBV voorstander was van een strengere voetbalwet. Ook Ajax neemt niet aan het SBV deel. Deze clubs zijn overigens wel beide aangesloten bij het nieuwe collectief, Supporterscollectief Nederland.

Nightmarelwd

Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2016, 12:58:54
Kees heeft nog geen toestemming van directie en RvC gekregen

Toestemming? Waarvoor?

Ben je een supportersvereniging of een laat je de wil opleggen door een directie?
MI-Sider for Life

Dokkumer

Natuurlijk is dat onzin. Wil alleen aangeven dat binnen de KvC te veel mensen achter de muziek aanlopen.





denistel


John Hiatt


Yellow Army

Area 58

Yellow Army

Prima sfeeractie. Meer can zulks  |:)
Area 58

gewoon een fan


weestwel

Kunnen we aanstaande donderdag ook nog iets moois verwachten qua sfeeractie?

666

Bedankt mannen, ik vond hem Skitterend  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander