Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Heeft de KVC en de bvo nu een eigen speler van het jaar verkiezing?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Weet iemand hoe vaak per jaar dat blad van de kern uitkomt, ik heb het idee dat ze het mij zo nu en dan opsturen  :_schater
Henk, held, bedankt

Cambuur LWD

#587
http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2015/06/271714-oproep-voor-deelname-aan-adviesgroep

Ik ben erg blij dat er een adviesgroep gaat komen, omdat er dan dus naar de supporters geluisterd gaat worden. Ik ben alleen benieuwd wat die adviesgroep precies moet voorstellen. In hoeverre hebben zij zeggenschap in hoe alles eruit komt te zien? Wat houdt het precies allemaal in?
Hoe weten we nu dat die 8 mannen de stem van de supporters vertegenwoordigen? Gaan ze communiceren met de achterban?

Kern van Cambuur kunnen jullie hier antwoord opgeven? :)

Len Cantello

Als ze slim zijn houden ze een onderzoek naar de wensen van de supporters en gaan ze gesprekken aan met de andere supportersgroepen Culture en MI Side. Alles in kaart brengen, plannen presenteren en daarna door naar de BVO. Dat lijkt me handiger dan 8 mensen in een commissie te zetten.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli


Dokkumer

Als er iemand van de KvC (Montana?) meeleest...
Mag er nu ook weer de hele wedstrijd getapt worden in de kiosken? Of blijft het beperkt tot voor de wedstrijd en in de rust?

Tukker

Citaat van: Yellow Army op augustus 01, 2015, 11:35:20
Weer "echt" bier op de tribune http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2015/08/278931-vanaf-heden-weer-echt-bier-op-de-tribunes?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Zou er dan ook bier in de vakken 21 en 22 meegenomen mogen worden op de tribune? Omdat hier veel kinderen zitten is dat tot nu toe verboden (in mijn ogen een belachelijk beleid  :gelekaart
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

papier

Citaat van: Tukker op augustus 01, 2015, 12:06:06
Zou er dan ook bier in de vakken 21 en 22 meegenomen mogen worden op de tribune? Omdat hier veel kinderen zitten is dat tot nu toe verboden (in mijn ogen een belachelijk beleid  :gelekaart

Of oost. Sinds de rellen tegen Roda geen bier meer op oost. En daarvoor was het toch ook de gezinstribune. :O

Dokkumer

Citaat van: papier op augustus 03, 2015, 07:30:59
Of oost. Sinds de rellen tegen Roda geen bier meer op oost. En daarvoor was het toch ook de gezinstribune. :O
Eeeh, volgens mij zijn vak 21 en 22 vakken op Oost ;)

papier

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2015, 07:56:10
Eeeh, volgens mij zijn vak 21 en 22 vakken op Oost ;)

Hèhè, goedemorgen

Bernardo


Dokkumer


Cambuur LWD


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 03, 2016, 12:48:07
En KvC al lid? Zag CC er al wel tussen staan!

http://supporterscollectiefnederland.nl/
Kees heeft nog geen toestemming van directie en RvC gekregen