Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2014, 16:33:22
Mooie ontwikkelingen voor Cambuur! Nadeel is misschien dat interessante spelers van Dordt en Excelsior onhaalbaar(der) zijn geworden.

Dordt houdt amper wat over Ojo, Gladon, Korte, Hahn, Ekong, Loen, Gosens , Steenvoorden zijn allemaal van een andere club volgend seizoen.

Holwerd voor Cambuur

Lijkt me dat die ook het één en ander moeten verbeteren aan hun stadion. Zullen niet een heel ruim spelersbudget gaan krijgen
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

pvanbuijtene

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 18, 2014, 16:39:11
Lijkt me dat die ook het één en ander moeten verbeteren aan hun stadion. Zullen niet een heel ruim spelersbudget gaan krijgen

Las ergens begroting vN 2,3 miljoen...?

Len Cantello

Citaat van: el haj op mei 18, 2014, 16:29:51
Afgelopen, toch Dordt. Welkom in de Ere, weer een club om onder ons te houden.  :zweep
Hoe dichter bij Dord, hoe rotter het word
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

RotterdamLeeuwarden

Wat een verassing zeg !
De top 3 van de 1e divisie promoveert naar de Eredivisie.
das lang geleden dat dit gebeurt is.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 18, 2014, 17:35:12
Wat een verassing zeg !
De top 3 van de 1e divisie promoveert naar de Eredivisie.
das lang geleden dat dit gebeurt is.

Het is inderdaad heel lang geleden, maar het kon niet op een beter moment gebeuren!

Marc S

Mooi is dit! Dordt gepromoveerd. Naast dat het op papier gunstiger is voor ons. Gun ik ze het ook wel erg. Als je kijkt wat ze hebben laten zien dit seizoen.

Tukker

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 18, 2014, 17:35:12
Wat een verassing zeg !
De top 3 van de 1e divisie promoveert naar de Eredivisie.
das lang geleden dat dit gebeurt is.
Ben je nu fan van 3 clubs in de eredivisie ?
Of wordt je naam vanaf nu FeyenoordCambuur ?  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

zeewolde

Citaat van: Tukker op mei 19, 2014, 11:14:51
Ben je nu fan van 3 clubs in de eredivisie ?
Of wordt je naam vanaf nu FeyenoordCambuur ?  :P

Jij hebt wel meegekregen dat Sparta niet gepromoveerd is? En dat Dordrecht niet uit Rotterdam komt? ;)

Oebieman

Citaat van: zeewolde op mei 19, 2014, 11:52:21
Jij hebt wel meegekregen dat Sparta niet gepromoveerd is? En dat Dordrecht niet uit Rotterdam komt? ;)

Heb jij wel meegekregen dat Dijkhuizen met Excelsior is gepromoveerd?:P

Dokkumer

Citaat van: Oebieman op mei 19, 2014, 12:06:05
Heb jij wel meegekregen dat Dijkhuizen met Excelsior is gepromoveerd?:P
En dat Dordt trainer Harry vd Ham ook 30 wedstrijden in het Cambuurshirt gespeeld heeft? Ergens in de periode 76-77 (seizoen eerder of later is ook goed mogelijk).

zeewolde

Citaat van: Oebieman op mei 19, 2014, 12:06:05
Heb jij wel meegekregen dat Dijkhuizen met Excelsior is gepromoveerd?:P

Jawel,

gaat mij erom dat Rotterdamleeuwarden wel veel over de rotterdamse clubs heeft en bijna niet over Cambuur. Ben benieuwd hoe dat op Feyenoord forum gaat met hem. Of hij daar bijna alleen maar positief over Cambuur is. 8)

dizzhead

#1302
Waarom zou je in het  :jupiler  topic nog over Cambuur spreken?  :clint

Viper

Citaat van: zeewolde op mei 19, 2014, 12:25:22
Jawel,

gaat mij erom dat Rotterdamleeuwarden wel veel over de rotterdamse clubs heeft en bijna niet over Cambuur. Ben benieuwd hoe dat op Feyenoord forum gaat met hem. Of hij daar bijna alleen maar positief over Cambuur is. 8)

Laat RotterdamLeeuwarden lekker lullen! Ik denk dat hij door ons gejammer nog meer Feyenoord-kul verkondigt.

Tukker

Citaat van: zeewolde op mei 19, 2014, 11:52:21
Jij hebt wel meegekregen dat Sparta niet gepromoveerd is? En dat Dordrecht niet uit Rotterdam komt? ;)
Ja hoor. Ik zal ze voor jou even alle 3 opnoemen;
Cambuur (Leeuwarden)
Feyenoord (Rotterdam)
Excelsior (Rotterdam)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist