Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Tukker

Het zal toch niet. RKC gaat de lange bal spelen in no time is het 2-2 geworden.  :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene


dizzhead

3 promovendi in totaal! Helemaal mooi, biedt perspectief voor volgend seizoen.

Lwdscc

2-2 eindstand. RKC naar eerste divisie, Excelsior naar eredivisie. Knap van Dijkhuizen!

dizzhead

Marinus en Excelsior van harte

Cambuur Groningen

Dord voor, lekker gekeept...Maar ik vind het perfect zo!

Dokkumer

Whoppaaaaaaa 2-0.

Tukker

Dordrecht op 2-0. Het doelpunt leek wel een kopie van het doelpunt van Fischer tegen RKC.

Ik heb wel vrede met de voortgang vandaag  :proost

Dordrecht en Excelsior, straks mooi 2 voetballende ploegen er bij (en niet met de grootste begroting  :P)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Dordt heeft dit seizoen een spelersbudget van 500K las ik net. Dat zal volgend seizoen ongetwijfeld wat meer zijn, maar veel kunnen ze niet.

marrumer

dordrecht mist een penalty  :|

michello

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2014, 15:19:16
Dordt heeft dit seizoen een spelersbudget van 500K las ik net. Dat zal volgend seizoen ongetwijfeld wat meer zijn, maar veel kunnen ze niet.

Liefst 5 basisspelers zijn gehuurd momenteel, ook nog eens..

Ai, 2-1

Cambuur Groningen


el haj

Afgelopen, toch Dordt. Welkom in de Ere, weer een club om onder ons te houden.  :zweep

Collingwood

Mooie ontwikkelingen voor Cambuur! Nadeel is misschien dat interessante spelers van Dordt en Excelsior onhaalbaar(der) zijn geworden.
Kalmte alleen kan u redden.