Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: Lore op april 21, 2014, 18:48:32
Dat riep iedereen ook over cambuur. Zij zullen toch ook wel 7 a 8 miljoen uit hun stadion kunnen halen en daarmee zijn zij niet direct minder dan Cambuur!

Begroting zegt natuurlijk niet alles, kijk naar o.a Roda die dit jaar ook zo'n 4/5 miljoen meer te besteden had dan Cambuur.

Willem-zwei directeur van Gool is gewoon even bevangen van de euforie na de bier titel, neem hem niks kwalijk. Volgend seizoen maar even een pakje geven in 058 en met buikpijn naar huis sturen.

Lore

Citaat van: Utekleitrokken op april 22, 2014, 19:04:33
Begroting zegt natuurlijk niet alles, kijk naar o.a Roda die dit jaar ook zo'n 4/5 miljoen meer te besteden had dan Cambuur.

Willem-zwei directeur van Gool is gewoon even bevangen van de euforie na de bier titel, neem hem niks kwalijk. Volgend seizoen maar even een pakje geven in 058 en met buikpijn naar huis sturen.

Klopt zeker! Het spelersbudget is weer veel belangrijker en goed beleid is ook essentieel. Het wordt alleen wel makkelijker met meer geld!

dizzhead

Volendam speelt, zoals t lijkt, vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen. Dan kan je tenminste snel zaken doen, mochten ze er wat willen ophalen. Die oefenpot toen is misschien ook wel een scoutingspotje geweest

Tukker

Citaat van: dizzhead op april 25, 2014, 21:41:24
Volendam speelt, zoals t lijkt, vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen. Dan kan je tenminste snel zaken doen, mochten ze er wat willen ophalen. Die oefenpot toen is misschien ook wel een scoutingspotje geweest
Volendam laat het opnieuw op de laatste dag liggen. 
Geen nacompetitie en de heen en weer hoeft alweer niet van stal gehaald te worden
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Citaat van: dizzhead op april 25, 2014, 21:41:24
Volendam speelt, zoals t lijkt, vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen. Dan kan je tenminste snel zaken doen, mochten ze er wat willen ophalen. Die oefenpot toen is misschien ook wel een scoutingspotje geweest

willen wij spelers van een ploeg die de play offs jupiler league niet kunnen halen?

Marc S

Alweer geen promotie in dat palingdorp, Fortuna toch nog in de play-offs. En sparta eindigd roemloos 16e.

dizzhead

Citaat van: Eewal op april 25, 2014, 22:05:24
willen wij spelers van een ploeg die de play offs jupiler league niet kunnen halen?
Die vraag kan je ook andersom stellen. We hebben nota bene spelers uit de topklasse/hoofdklasse staan.
Willen wij spelers van een ploeg die zich niet hebben kunnen handhaven in de eredivisie?

Galdiano

Lekker voor dat kut Volendam  :_schater

Ik hoop Graafschap en Fortuna, en RKC en NEC er maar uit via playoffs!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: dizzhead op april 26, 2014, 00:03:35
Die vraag kan je ook andersom stellen. We hebben nota bene spelers uit de topklasse/hoofdklasse staan.
Willen wij spelers van een ploeg die zich niet hebben kunnen handhaven in de eredivisie?

het was maar een vraag ;) .. ik volg die jupiler league echt niet meer.. trauma aan overgehouden..

HilversumOnTour

Kennen jullie @tijnpetje op Twitter nog?  :_schater :_schater

Dokkumer

Was dat niet een palingpijper?

Marc S

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 28, 2014, 09:41:10
Kennen jullie @tijnpetje op Twitter nog?  :_schater :_schater

Haha hadden ik en een paar vrienden van mij vorig jaar nog een gezellig discussie mee op twitter  :_schater Heb hem nog van harte gefeliciteerd met handhaving in de jupiler league :D

Lore

Citaat van: Marc S op april 28, 2014, 15:38:43
Haha hadden ik en een paar vrienden van mij vorig jaar nog een gezellig discussie mee op twitter  :_schater Heb hem nog van harte gefeliciteerd met handhaving in de jupiler league :D

:_schater :_schater :_schater

Dokkumer

Citaat van: Marc S op april 28, 2014, 15:38:43
Haha hadden ik en een paar vrienden van mij vorig jaar nog een gezellig discussie mee op twitter  :_schater Heb hem nog van harte gefeliciteerd met handhaving in de jupiler league :D
:_schater Alleen jammer voor dat mannetje dat hij nu de knvb en andere clubs de schuld niet kan geven van het mislopen van de PO...

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 17:14:58
:_schater Alleen jammer voor dat mannetje dat hij nu de knvb en andere clubs de schuld niet kan geven van het mislopen van de PO...

Het is natuurlijk de schuld van VVV, zij maakte veel te veel doelpunten volgens hem.