Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: renaldo op april 21, 2014, 18:26:09
Volgend seizoen 2x Stillem 2= 6 punten in de pocket  _O_

Dat riep iedereen ook over cambuur. Zij zullen toch ook wel 7 a 8 miljoen uit hun stadion kunnen halen en daarmee zijn zij niet direct minder dan Cambuur!


renaldo

Wát een misplaatste arrogantie. Nu zeker 6 punten tegen die lui!  :R

Lore


Marc S

Hun laatste 2 seizoenen (in 2011 en 2013) degradeerde ze direct..

kgscc

Zouden ze er dan weer veel geld in gaan stoppen en dan maar hopen dat je in de eredivisie blijft? Zeker gepromoveerde clubs moeten maar een doelstelling hebben, lijkt mij, en dat is niet degraderen.

Destroyer

Citaat van: Marc S op april 21, 2014, 19:10:00
Hopelijk gaan ze volgend jaar hard op hun bek.


http://www.ad.nl/ad/nl/1453/Willem-II/article/detail/3638843/2014/04/21/Met-alle-respect-maar-clubs-als-Eagles-en-Cambuur-zijn-niet-ons-doel.dhtml

Die direceur vergeet zeker even dat wij en GAE ook gaan uitbreiden? Laat ze eerst maar er in blijven want zulke grootbekken hebben we vaker gezien. Ik denk dat ze volgend jaar er even hard weer uit vliegen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delamere

Van Gool heet die vent van Willem II. Als het rond 5 december zou zijn wist ik wel iets wat daar op zou rijmen.

RotterdamLeeuwarden

Het eigengereide van Willem II druipt er weer lekker vanaf  :R :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Citaat van: Delamere op april 21, 2014, 21:12:21
Van Gool heet die vent van Willem II. Als het rond 5 december zou zijn wist ik wel iets wat daar op zou rijmen.
en ws Mon van voornaam.

Galdiano

#1210
En dit was dus de reden waarom ik Dordrecht het zo gunde. Goed beleid, nieuw stadion, financieel gezond en toch een goede selectie jaar in jaar uit neerzetten.

Willem II en Sparta wanbeleid.
Sparta staat 15de maar dankzij periode titel zal je zien dat ze alsnog promoveren.  :R

Voor het Nederlandse voetbal is het juist goed dat andere clubs ook eens promoveren/degraderen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Destroyer op april 21, 2014, 20:50:13
Die direceur vergeet zeker even dat wij en GAE ook gaan uitbreiden? Laat ze eerst maar er in blijven want zulke grootbekken hebben we vaker gezien. Ik denk dat ze volgend jaar er even hard weer uit vliegen...

Tja die is daar even flink de weg kwijt of heeft heel wat op. Zal het wel grappig vinden als ze er dan tegen of ons of de eagles uit vliegen volgend jaar. Maar goed dat duurt nog even.

Scc01

Hopelijk gaat die misplaatste arrogantie van Willem 2 ervoor dat de druk te hoog wordt en ze stijf onderaan eindigen met een puntof 17.

zeewolde

Willem II is nog lang niet zeker van kampioenschap. Niet alleen het niet mogen spelen van onze grote vriend Kevin Brands krijgt een staartje ook tegen FC Oss mochten twee huurlingen van Willem II niet meespelen van de Tilburgers.

Dordrecht schijnt al een aanklacht ingediend te hebben en er bestaat een kans op puntenaftrek voor de Tilburgers.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op april 22, 2014, 16:48:58
Willem II is nog lang niet zeker van kampioenschap. Niet alleen het niet mogen spelen van onze grote vriend Kevin Brands krijgt een staartje ook tegen FC Oss mochten twee huurlingen van Willem II niet meespelen van de Tilburgers.

Dordrecht schijnt al een aanklacht ingediend te hebben en er bestaat een kans op puntenaftrek voor de Tilburgers.
Ben bang dat het ophoudt met een verklaring van Telstar waarin staat dat Brands geblesseerd was