Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Dat is heel simpel op te lossen door 2 ploegen direct te laten promoveren en 2 andere plekken via PO of nacompetitie vergeven.

Sonnema

Dit heeft cambuur ook al een paar keer aangegeven aan de KNVB en Cambuur is niet de enige club die er zo over denkt. Maar ja de KNVB is bang voor de reactie van de clubs uit de eredivisie.

Bernardo

SC Veendam ‏@scveendam 10m
TUSSENSTAND ACTIE @henky007 OM 14.30u: €115.300,-. (Exclusief de 10.000+ sms'jes!!) #redscveendam

TM

Dat gaat natuurlijk nooit lukken zo'n actie. Ze hebben nog 6 a 7 keer dit aantal nodig. Ik denk dat het grootste gedeelte op dit moment gestort is.

John Hiatt

Volgens de curator is er een kans dat Veendam deze competitie nog gaat uitspelen. Staat in het Dgblad van het Noorden.

Galdiano

Ze moeten gewoon kappen! Met alle respect, Veendam leuke club leuke uitpot! Volgend jaar weer hetzelfde gedoe! Te weinig draagvlak! Realisme is gewoon stekker eruit trekken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op maart 29, 2013, 08:44:42
Ze moeten gewoon kappen! Met alle respect, Veendam leuke club leuke uitpot! Volgend jaar weer hetzelfde gedoe! Te weinig draagvlak! Realisme is gewoon stekker eruit trekken!
Hoe zou jij het vinden als een aantal jaar geleden zo over Cambuur gesproken werd?

Als er een mogelijkheid is moeten ze het altijd proberen vind ik.

SCC-J

Citaat van: Galdiano op maart 29, 2013, 08:44:42
Ze moeten gewoon kappen! Met alle respect, Veendam leuke club leuke uitpot! Volgend jaar weer hetzelfde gedoe! Te weinig draagvlak! Realisme is gewoon stekker eruit trekken!

Laat clubs in JL kunnen werken met semi-profs zijn we al van een hoop gedoe af.

Galdiano

Citaat van: gewoon een fan op maart 29, 2013, 08:55:34
Citaat van: Galdiano op maart 29, 2013, 08:44:42
Ze moeten gewoon kappen! Met alle respect, Veendam leuke club leuke uitpot! Volgend jaar weer hetzelfde gedoe! Te weinig draagvlak! Realisme is gewoon stekker eruit trekken!
Hoe zou jij het vinden als een aantal jaar geleden zo over Cambuur gesproken werd?

Als er een mogelijkheid is moeten ze het altijd proberen vind ik.

Dat is apen met beren vergelijken!
Met alle respect maar in Oost Groningen is totaal geen sponsor geld meer te vinden! Alles trekt daar weg. Supporters hebben weinig geld om handen (armste gedeelte van Nederland)
Leeuwarden heeft veel meer draagvlak!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Mijns inziens moet je het uit het oogpunt van de supporters bekijken,voor deze supporters vind ik het echt triest en hoop ik daarom dat ze blijven bestaan.
Dat er wel of geen draagvlak is doet er dan even niet meer toe vind ik,een supporter zal altijd vinden dat er draagvlak is  :proost

oost058

Erg jammer dat Veendam verdwijnt. Was voor mij net zo dichtbij als een thuiswedstrijd en ik heb me er altijd prima vermaakt op de hoofdtribune bij Veendam - Cambuur  8)

Sterkte voor die supporters!
RBC en AGovv kon me geen reet schelen, maar Haarlem en Veendam ligt anders

oost058

Vind dit dan weer geen goed idee  :zucht

Van nu.nl, 27 mrt

KNVB overweegt beloftenteams toe te laten in Jupiler League
De KNVB overweegt beloftenteams toe te laten tot de Jupiler League. Dat laat een woordvoerder van de bond woensdag weten.


© ProShots
Na het faillissement van SC Veendam en het eerdere bankroet van AGOVV Apeldoorn blijven er slechts zestien clubs over in de Eerste Divisie. Mogelijk zijn tweede elftallen al vanaf volgend seizoen welkom.
De KNVB sprak dinsdag over het idee met vertegenwoordigers van de coaches betaald voetbal (CBV), Eredivisie CV en de coöperatie Eerste Divisie (CED). Op korte termijn volgt een nieuwe afspraak om de punten verder uit te werken. Daarna zal een definitieve beslissing worden genomen.
Het toetreden van de beloften tot de Jupiler League is een optie, omdat de verplichte promotie van clubs uit de topklasse nog niet van de grond wil komen. In landen als Spanje en Duitsland zijn de reserves al welkom in de tweede afdelingen.
De Nederlandse topclubs Ajax en PSV, hebben al eens aangegeven hun talenten graag meer weerstand op te laten doen op het tweede niveau van Nederland. De kampioen van de beloftenteams mag wel al instromen in het bekertoermooi. Daarin reikte Jong Ajax ooit tot de halve finale.
Door: Novum

Len Cantello

Leuk.... Wrs de wedstrijden ook naar de maandag of dinsdagavond.... KNVB:  :rodekaart
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Belachelijk, de competitie word er op die manier echt niet leuker op! Ik begrijp ook niet dat v/d Belt daar op inzet. Waarom niet hard maken voor versoepeling van bepaalde regels in de Jupiler League? Wanneer je dat doet maak je het weer een stuk interessanter voor topklasse clubs en kun je in mijn ogen verplicht promoveren bij een kampioenschap instellen.

Destroyer

In ieder geval twee clubs rechtstreeks promoveren en degraderen. Doorstroming moet zeker versoepelen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22