Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Ronnie tng

Citaat van: SCCornjum op maart 25, 2013, 12:45:34
Live persconferentie 14:00

http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.asp

Persconferentie is nog niet begonnen, maar ze zijn er al zeker van dat het einde verhaal is voor Veendam. Wanneer gaat de KNVB ingrijpen?

kgscc


denistel

begint nu

als ze er uit gaan iets wat ik niet hoop is de stand

sparta 23-46

helmond 25-45

Volendam 23-42

mvv    23-41

cambuur 22-40

g.eagles     25-40

graafschap  24-38

sittard        24-35

dordrecht     23-31

d.bosch       23-30

doodzonde voor die club maar wij moeten er scherp tegen aan de
komende weken.

kgscc

Ik blijf het toch apart vinden dat als je een begroting opstelt, je midden in een seizoen zoveel tekort kan hebben. Dan geef je dus ergens veel te veel uit.

Dokkumer

Citaat van: kgscc op maart 25, 2013, 14:05:54
Ik blijf het toch apart vinden dat als je een begroting opstelt, je midden in een seizoen zoveel tekort kan hebben. Dan geef je dus ergens veel te veel uit.
Hoeft niet per definitie. In een begroting kunnen ook bedragen van sponsoren zitten die door o.a. faillissement niet betaald worden. Tegenvallende toeschouwersaantallen kunnen daarnaast ook een klein gaatje in de begroting geven.

Vanuit Helmond

Helaas faillissement is een feit.

kgscc

Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2013, 14:08:58
Citaat van: kgscc op maart 25, 2013, 14:05:54
Ik blijf het toch apart vinden dat als je een begroting opstelt, je midden in een seizoen zoveel tekort kan hebben. Dan geef je dus ergens veel te veel uit.
Hoeft niet per definitie. In een begroting kunnen ook bedragen van sponsoren zitten die door o.a. faillissement niet betaald worden. Tegenvallende toeschouwersaantallen kunnen daarnaast ook een klein gaatje in de begroting geven.

Dat begrijp ik, maar dat je dan zoveel geld tekort komt en nu al zeker weet dat je volgend jaar vier ton tekort komt op een begroting van ongeveer twee miljoen.

Unknown

Citaat van: denistel op maart 25, 2013, 14:04:03
begint nu

als ze er uit gaan iets wat ik niet hoop is de stand

sparta 23-46

helmond 25-45

Volendam 23-42

mvv    23-41

cambuur 22-40

g.eagles     25-40

graafschap  24-38

sittard        24-35

dordrecht     23-31

d.bosch       23-30

doodzonde voor die club maar wij moeten er scherp tegen aan de
komende weken.

Wij kunnen dus op 3 punten van sparta komen als we onze inhaal wedstrijd winnen begrijp ik.

Ondanks dat vind ik het diep triest voor Veendam. Veel liever gehad dat ze erin bleven. Was ook vaak een leuk uitwedstrijdje voor ons. Tenminste nog wat in de buurt, we hebben al zo'n klote ligging hier in het noorden.

kgscc

Dit voorbeeld maakt wel weer duidelijk waarom niemand wil promoveren vanuit de topklasse. Tijdens de persconferentie zeiden ze ook dat ze misschien vanuit de topklasse weer terug willen promoveren, maar dat lijkt me niet verstandig anders sta je volgend jaar weer voor deze situatie.

speculeter

Soms lopen dingen onverwacht......
Arts de deur uit,Veendam failiet.
Ms word het nog een prachtig einde van het seizoen!

gewoon een fan

RIP Veendam,eeuwig zonde dat deze club niet meer bestaat.

666

Ongelooflijk jammer... maar een ieder zag dit al aankomen. Het is niet het eerste jaar dat ze er bijna aan onder door gingen. Heel erg jammer, ik moet er niet aan denken dat ons clubje er niet meer zou zijn.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

marrumer

jammer en sterkte voor de supporters.

Chipke

Zeer triest en heel erg voor de supporters. Moet er ook niet aan denken dat dit ons overkomt. Wat betreft het verdere verloop van de competitie kan het nog heel mooi gaan worden. Als we vrijdag winnen dan staan we er heel goed voor. Plus het feit dat Sparta vrijdag naar Deventer moet en MVV thuis speelt tegen de Graafschap. Weer trots op de club vooral nu Henk het stokje overneemt.