Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citeer
RT @Bakker156: #SCVeendam schijnt te zijn gered. Nadelig voor Cambuur Leeuwarden. Maar redding is natuurlijk vooral gerommel in de marge.Geen toekomst dit.
Citeer

Via Twitter. Ben benieuwd hoe het zit. Gun dit geen enkele supporter (muv DKV)

Dokkumer

Mocht Veendam willen overleven dan zullen ze weer moeten snoeien en dan zal het waarschijnlijk heel langzaam doodbloeden. Structureel zit er gewoon geen verbetering in, of Groningen moet met zeer gunstige voorwaarden komen om zo nog wat lasten te verlichten.

Ik hoop echt dat ze het weer gaan redden!

Destroyer

Citaat van: mario op maart 24, 2013, 20:52:18
Citeer
RT @Bakker156: #SCVeendam schijnt te zijn gered. Nadelig voor Cambuur Leeuwarden. Maar redding is natuurlijk vooral gerommel in de marge.Geen toekomst dit.
Citeer

Via Twitter. Ben benieuwd hoe het zit. Gun dit geen enkele supporter (muv DKV)

nadelig? Ze moeten eens een keer van eigen kracht uit gaan!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Veendam is niet te redden. Dit heeft Gjaltema aan rtv noord laaten weten. Op dit moment 2/3 ton op tafel. Moet 1.1 milj worden. Stekker word er zoals het nu staat uitgetrokken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Hutten, Overtoom, Opoku en Te Loeke maar rap naar Lwd overhevelen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Inderdaad het halve midden en voorhoede maar met nemen

John Hiatt

Wat wordt de stand als Veendam uit de competitie gehaald wordt?

michello

Volgens Gerard Bos als volgt:


Stel, #Veendam failliet. Nwe stand:
1 #Sparta 23-46 (-3)
2 #Helm. 25-45 (0),
3 #Volendam, 23-42 (-3)
4 #MVV 23-41 (-6)
5 #Cambuur 22-40 (-1)

Vanuit Helmond

De spelers van SC Veendam gaan maandag niet trainen. Het team heeft dit besloten naar aanleiding van de persconferentie, die maandagmiddag wordt gehouden.

'Het veld is niet perfect en je bent er met je hoofd toch niet helemaal bij. We wachten de persconferentie af en dan zien we wel verder', zo zei aanvoerder Angelo Cijntje.

De persconferentie over het voortbestaan van SC Veendam begint om 14.00 uur en wordt live uitgezonden op Radio en TV Noord.

okkele

veld niet perfect??? pfff.


Update: Spelers al geinformeerd over faillissement Veendam

SC Veendam heeft voor vanmiddag 14.00 uur een persconferentie afgekondigd. Op de bijeenkomst gaat de club bijna zeker het faillissement aankondigen.


Gisteren werd al bekend dat hoofdsponsor Koos Gjaltema en een groep investeerders er niet in zijn geslaagd een miljoen euro bij elkaar te krijgen.

In totaal werd slechts een paar ton opgehaald, terwijl er 1,1 miljoen euro nodig was om de club te redden.

UPDATE: De spelers en technishe staf van SC Veendam zijn vanochtend niet meer begonnen aan hun training. Door interim-directeur Piet Scholtens zijn zij vanochtend geinformeerd over het faillissement van hun werkgever. Later vanmiddag wordt dat nieuws ook bekend gemaakt aan de media.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

Waar onze "comeback" werd ingezet een aantal jaren geleden eindigt het professionele voetbal bestaan nu voor SC Veendam. Mooie herinneringen aan de uitwedstrijden, hoogtepunt was toen supporters van Veendam T' Woanskip meezongen en na de wedstrijd bij ons uitvak kwamen, toen zaten wij in heel zwaar weer.

Zal deze wedstrijd in Veendam ook nooit vergeten.. Eindelijk viel er weer wat te juichen voor ons na die jarenlange ellendige wedstrijden onderin:


Clint

Deze wedstrijd zal ik ook nooit meer vergeten. Mooi vol uitvakje toen.

Sonnema

Ook zal de KNVB nu eens in moeten gaan zien dat de eerste divisie aantrekkelijker moet worden gemaakt. Het is jammer dat een club als Veendam is verdwenen uit het betaald voetbal en daar zijn ze natuurlijk zelf ook schuldig aan, maar blijf erbij het is ook de schuld van de KNVB.

Het is financieel niet meer aantrekkelijk voor bedrijven en tv zender laat staan voor spelers. Er zijn genoeg spelers in de topklasse die meer verdienen dan een gemiddelde speler in de eerste divisie. En dan kunnen ze wel mooi roepen bij de KNVB dat het voetbal weer in de lift zit, ga promotie degradatie veranderen. En zorg ervoor dat je 1 zender hebt die al het voetbal tot zijn beschikking heeft en hou eens op om op maandagavond en vrijdagavond te spelen. Ga op Zaterdag 18:00 uur voetballen en breng wedstrijden van eredivisie naar 20:30 en anders gewoon op Zondag 13:00,14:30,17:00. Maar de KNVB is bang voor de eredivisie dat ze het hier niet mee eens zijn en geen hulp willen bieden aan de eerste divisie.

Dokkumer

Dood en doodzonde dat ook Veendam het loodje legt. Helemaal na de door Michello gerefereerde wedstrijd, waarin een aantal Veendam supporters een prachtige steunbetuiging gaven.

Sterkte voor alle Veenkolonialen en anderen die Veendam een warm hart toegedragen hebben.

Len Cantello

Jammer dat dit (wrs) Veendam moet overkomen. Zwaar klote zelfs voor de echte Veendamsupporters. Verder lig ik er niet echt wakker van.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli