Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: zeewolde op januari 29, 2014, 10:56:04
Zijn ook spelers weggegaan, die volgens mij geld opgeleverd hebben.

A, dat heb ik gemist! Hoop echt dat het ze lukt kampioen te worden!

Marc S

Citaat van: Lore op januari 29, 2014, 16:51:10
A, dat heb ik gemist! Hoop echt dat het ze lukt kampioen te worden!

Dat hoop ik ook, ken mensen die in Dordrecht wonen. En het is knap dat ze al die favorieten onder zich houden.

Dokkumer

Heb helemaal niks met Dordrecht. Klein bouwvallig stadion waar gemiddeld 2,5 paardenkop zit. Enige positieve is de soms aanwezige kern daar. Die zorgen voor nog wat leven in de brouwerij.

Gunfactor is bij mij bij MVV en Fortuna (ondanks de teringeinden rijden) veel hoger. MVV ook een echte volksclub, als het loopt zit het vol en Fortuna heeft bij mij gewoon heel veel sympathie gewonnen door steun in onze inktzwarte periode.

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2014, 22:37:51
Heb helemaal niks met Dordrecht. Klein bouwvallig stadion waar gemiddeld 2,5 paardenkop zit. Enige positieve is de soms aanwezige kern daar. Die zorgen voor nog wat leven in de brouwerij.

Gunfactor is bij mij bij MVV en Fortuna (ondanks de teringeinden rijden) veel hoger. MVV ook een echte volksclub, als het loopt zit het vol en Fortuna heeft bij mij gewoon heel veel sympathie gewonnen door steun in onze inktzwarte periode.
Dordrecht heeft wel een geweldige speler, die van Nieff. Fantastische vrije trappen kan die kerel nemen.
http://foxsports.nl/video/187932-de-mooiste-goals-van-afgelopen-week.html
Kijk maar eens naar nummer 4 én nummer 1 in deze top 10...

Lore

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2014, 22:37:51
Heb helemaal niks met Dordrecht. Klein bouwvallig stadion waar gemiddeld 2,5 paardenkop zit. Enige positieve is de soms aanwezige kern daar. Die zorgen voor nog wat leven in de brouwerij.

Gunfactor is bij mij bij MVV en Fortuna (ondanks de teringeinden rijden) veel hoger. MVV ook een echte volksclub, als het loopt zit het vol en Fortuna heeft bij mij gewoon heel veel sympathie gewonnen door steun in onze inktzwarte periode.

Ik heb ook niets met Dordrecht, maar ik neem aan dat zij niet een goede begroting kunnen opstellen voor de eredivisie. Sparta, VVV en Willem II zullen daar minder moeite mee hebben!

gobo

Aanvaller Piotr Parzyszek gaat De Graafschap verlaten. De twintigjarige Poolse jeugdinternational zal vrijdag, mits hij de medische keuring doorstaat, een contract tot medio 2016 ondertekenen bij Charlton Athletic, een club uit de Engelse Championship. "Ik ben toe aan de volgende sportieve stap", aldus Parzyszek. (De Graafschap)

Bron nu.nl
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Marc S

Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 09:32:51
Ik heb ook niets met Dordrecht, maar ik neem aan dat zij niet een goede begroting kunnen opstellen voor de eredivisie. Sparta, VVV en Willem II zullen daar minder moeite mee hebben!

Er van uit gaan dat we handhaven, zou het voor ons beter zijn dat een dordrecht promoveert, niet zo zeer omdat ze een zwakkere club zouden zijn, maar omdat wij dan aan het begin van hetseizoen meer geld krijgen van foxsports. Verdeel sleutel van het geld is namelijk de resultaten van de laatste 10 seizoenen.

Cambuur058

Citaat van: Marc S op januari 30, 2014, 15:38:05
Er van uit gaan dat we handhaven, zou het voor ons beter zijn dat een dordrecht promoveert, niet zo zeer omdat ze een zwakkere club zouden zijn, maar omdat wij dan aan het begin van hetseizoen meer geld krijgen van foxsports. Verdeel sleutel van het geld is namelijk de resultaten van de laatste 10 seizoenen.
Gaat niet gebeuren, sterspeler Yoell van Nieff word door Groningen teruggehaald van z'n huurperiode...
Zelfde wat met Room en Vites gebeurde.
Hopen dat Ajax, Feyenoord of PSV dat uit wanhoop niet doet met Lukoki, Manu of Ritzie...

Leovardiascc

FC Groningen haalt 'vrijetrappenkoning' per direct terug naar Euroborg
Donderdag, 30 januari 2014 om 19:45
/
FC Groningen heeft Yoëll van Nieff donderdag teruggehaald naar de Euroborg. De twintigjarige linksbenige verdediger annex middenvelder kwam voor de winterstop op huurbasis uit voor FC Dordrecht, maar keert na een half seizoen reeds terug. Hierover waren contractuele afspraken gemaakt tussen beide clubs.
Vanwege de uitstekende ontwikkeling van Van Nieff in Dordrecht en na het vertrek van de verdedigers William Ekong, verhuurd aan FC Dordrecht, en Timo Letschert, contractontbinding, was Van Nieff voor FC Groningen de eerste optie de selectie per direct te versterken. "Met name vanwege zijn sterke spel van de laatste maanden en enkele mutaties binnen onze selectie is Van Nieff voor ons de gewenste directe versterking", zegt manager technische zaken Henk Veldmate donderdagavond via de officiële kanalen van FC Groningen.
"Wij realiseren ons dat het tussentijds terughalen van Van Nieff voor FC Dordrecht vervelend is, maar wij handelen naar onze mogelijkheden en volgens contractuele afspraken", benadrukt Veldmate. Van Nieff kwam tot dusver tot één officiële wedstrijd in het eerste elftal, op 3 maart 2013 tegen Roda JC in Kerkrade. Bij FC Dordrecht speelde Van Nieff dit seizoen 21 competitiewedstrijden en maakte hij liefst 9 doelpunten, waarvan het merendeel uit vrije trappen


Dikke tegenvaller voor Dordrecht.

Lore

 :_schater Kevin Brands' scoort! Wat een superster, direct halen die gast!

Dokkumer


Lore

De Boer niet blij met 1e divisie

De Boer is niet te spreken over de 15-wedstrijdenregel in de Jupiler League: "Het kan niet de bedoeling zijn dat talentvolle spelers worden geremd in hun ontwikkeling."
De regel houdt in dat de spelers van Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente die minimaal 15 wedstrijden in het 1e elftal hebben gespeeld, niet meer uit mogen komen voor het jeugdteam in de Jupiler League.

Bron: telegraaf

In de toelichtingsvideo gaat De Boer alleen in op de rem in de ontwikkeling van de spelers van Ajax en PSV. Hij zegt het niet, maar eigenlijk vindt hij dat de regel weg moet zodat er helemaal geen rem meer zit op de selectie van de jonge elftallen.

Afschaffen die teams in de jl.

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 01, 2014, 10:59:46
De Boer niet blij met 1e divisie

De Boer is niet te spreken over de 15-wedstrijdenregel in de Jupiler League: "Het kan niet de bedoeling zijn dat talentvolle spelers worden geremd in hun ontwikkeling."
De regel houdt in dat de spelers van Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente die minimaal 15 wedstrijden in het 1e elftal hebben gespeeld, niet meer uit mogen komen voor het jeugdteam in de Jupiler League.

Bron: telegraaf

In de toelichtingsvideo gaat De Boer alleen in op de rem in de ontwikkeling van de spelers van Ajax en PSV. Hij zegt het niet, maar eigenlijk vindt hij dat de regel weg moet zodat er helemaal geen rem meer zit op de selectie van de jonge elftallen.

Afschaffen die teams in de jl.
gaat meneer de Boe:R nu de boel omdraaien? Straks ook nog periodetitels en promotie opeisen zeker? :R :R :R
JL terug naar 18 clubs en weg met die beloftenelftallen. Verplicht maar een 2e topklasser om te promoveren.

:0=BELOFTENTEAMS = DOODSTEEK VOOR DE JL Kijk maar eens naar de toeschouwersaantallen. Bij Lions staan er gemiddeld nog meer. :R :R

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 01, 2014, 11:02:00
gaat meneer de Boe:R nu de boel omdraaien? Straks ook nog periodetitels en promotie opeisen zeker? :R :R :R
JL terug naar 18 clubs en weg met die beloftenelftallen. Verplicht maar een 2e topklasser om te promoveren.

:0=BELOFTENTEAMS = DOODSTEEK VOOR DE JL Kijk maar eens naar de toeschouwersaantallen. Bij Lions staan er gemiddeld nog meer. :R :R

Ja compleet egocentrisch. De wereld draait om de grootte clubs in Nederland en daar moet een hele competitie maar voor wijken!

sunderland

Citaat van: Cambuur058 op januari 29, 2014, 22:46:08
Dordrecht heeft wel een geweldige speler, die van Nieff. Fantastische vrije trappen kan die kerel nemen.
http://foxsports.nl/video/187932-de-mooiste-goals-van-afgelopen-week.html
Kijk maar eens naar nummer 4 én nummer 1 in deze top 10...
hadden .weg kampioenschap