Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Luxe problemen. En een feest ontstaat toch wel.

Marc S

Haha wat een weelde dat we ons hierover zorgen kunnen maken!  |:) |:) (maar een promotie in eigen huis.. is toch het mooiste)

zeewolde

1e promotie niet spelen
2e promotie uit Zwolle
3e promotie uit Excelsior
4e promotie thuis leeg stadion.

5e promotie aub thuis tegen Jong AZ |:)

Voorstopper

Promotie/kampioensfeest gepland op 3 mei op Oldehoofsterkerhof

Noordcambuur

Citaat van: Voorstopper op maart 13, 2026, 09:21:11
Promotie/kampioensfeest gepland op 3 mei op Oldehoofsterkerhof
klopt ook gehoord.

Oud Cambuur

Het echte feest wordt gevierd in het stadion toch en 3 mei bij de Oldehove voor iedereen maar het mooiste blijft gewoon in het stadion en op het veld

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op maart 13, 2026, 16:58:41
Het echte feest wordt gevierd in het stadion toch en 3 mei bij de Oldehove voor iedereen maar het mooiste blijft gewoon in het stadion en op het veld
klopt in het stadion moet de promotie gevierd worden allemaal extra inkomsten.

Scc0511

2x winnen en zondag officieel kunnen promoveren. Iemand enig idee of het dan ook gevierd gaat worden ergens in de stad?

michello

#5873
Gaat vast wel een spontaan feest ontstaan in dat geval. Die zijn het mooist.
Liever De Graafschap winnen van ADO, in alle opzichten.

Poetser

Citaat van: Scc0511 op maart 16, 2026, 08:57:03
2x winnen en zondag officieel kunnen promoveren. Iemand enig idee of het dan ook gevierd gaat worden ergens in de stad?

Ze moeten het stadion opengooien zondag. Grote schermen op het veld. Selectie en alles aanwezig. Dat is m.i. de enige manier.

Ollie

Citaat van: Poetser op maart 16, 2026, 09:35:32
Ze moeten het stadion opengooien zondag. Grote schermen op het veld. Selectie en alles aanwezig. Dat is m.i. de enige manier.
Eerst nog maar deze week zelf twee keer winnen...

Poetser

Citaat van: Ollie op maart 16, 2026, 09:59:26
Eerst nog maar deze week zelf twee keer winnen...

Dat meenst niet.

Scc0511

Citaat van: Poetser op maart 16, 2026, 09:35:32
Ze moeten het stadion opengooien zondag. Grote schermen op het veld. Selectie en alles aanwezig. Dat is m.i. de enige manier.

Helemaal mee eens! |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

En voor wie ga je juichen, bij puntverlies van graafschap promoveer je, maar bij winst van graafschap kun je kampioen worden
Henk, held, bedankt

michello

Liever promoveren door zelf te spelen en kampioen. Dus een winnend De Graafschap van een nog dronken ADO. :proost