Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Het positieve is dat er in ieder geval geen uitslag echt slecht is voor ons.

weestwel

Citaat van: Oud Cambuur op maart 13, 2026, 16:58:41
Het echte feest wordt gevierd in het stadion toch en 3 mei bij de Oldehove voor iedereen maar het mooiste blijft gewoon in het stadion en op het veld

Klopt. Ik denk dat je in en rond het stadion wel meer mensen kwijt kunt dan bij de Oldehove. De laatste keer bij de Oldehove stond ik zowat op de Nieuwstad omdat er geen plaats meer was bij de Oldehove.

Derkx R.H.

Citaat van: michello op maart 16, 2026, 09:11:59
Gaat vast wel een spontaan feest ontstaan in dat geval. Die zijn het mooist.
Liever De Graafschap winnen van ADO, in alle opzichten.
Een gelijkspel is het mooist lijkt mij....

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op maart 16, 2026, 17:44:21
Een gelijkspel is het mooist lijkt mij....

Ja? Ik hoop echt dat Graafschap wint. Dan maken wij het dinsdag af en pakken wij de koppositie.

michello

Citaat van: Lore op maart 16, 2026, 22:49:28
Ja? Ik hoop echt dat Graafschap wint. Dan maken wij het dinsdag af en pakken wij de koppositie.

Juist! Zou toch schitterend zijn dat we het zelf kunnen doen.  |:)

Oud Cambuur

Daarom is het zo verrekte jammer dat je het tegen Roda niet kon opbrengen mede door Roda dan had je al bovenaan gestaan 

Stiens

Toch de felicitaties naar ADO voor hun promotie. Ondanks dat het een ontzettende kutclub is, is het aan de andere kant heel erg knap dat je promoveert met een selectie en trainer waarvan meer dan de helft pas tegen het einde van de voorbereiding instroomden.

Nu hopen dat ze zo hard gefeest hebben dat ze a.s. zondag struikelen over De Graafschap  |:) |:)

Lore

Citaat van: Stiens op maart 18, 2026, 09:26:35
Toch de felicitaties naar ADO voor hun promotie. Ondanks dat het een ontzettende kutclub is, is het aan de andere kant heel erg knap dat je promoveert met een selectie en trainer waarvan meer dan de helft pas tegen het einde van de voorbereiding instroomden.

Nu hopen dat ze zo hard gefeest hebben dat ze a.s. zondag struikelen over De Graafschap  |:) |:)

JA, alleen wel met een spelersbudget met de omvang van Go Ahead Eagles!  :_schater

Poetser

Ben ook benieuwd of de VI ook zoveel aandacht geeft aan de promotie van Cambuur.. de tyfus zeg.

Specuveter

Waar g??n we voor?
Overwinning Den Haag?
Of De Graafschap?

Scc0511

Citaat van: Specuveter op maart 22, 2026, 09:34:53
Waar g??n we voor?
Overwinning Den Haag?
Of De Graafschap?

Overwinning Ado en het liefst een gelijkspel. |:)

Bernardo

Citaat van: Specuveter op maart 22, 2026, 09:34:53
Waar g??n we voor?
Overwinning Den Haag?
Of De Graafschap?

Dinsdag promoveren, dus laat ADO maar winnen of gelijk. Zelfs dan is de titelstrijd nog niet beslist

Huizen

Promoveren komt wel. Kom op De Graafschap!  |:)

Lore

Een mooi gelijk spelletje

PePe