Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 22, 2026, 21:34:56
bla bla bla

Diep, diep, diep, respect en met trots in de donder hoop ik dinsdag de promotie te vieren
_O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) _O_ _O_ _O_
Nog even een berichtje van uw paus  8)

Cambuur in 10 wedstrijden in 5,5 weken
winst 7x, gelijk 2x, verlies 1x = 23 punten, gemiddelden 2,3 per wedstrijd

Rest van het seizoen 23 wedstrijden
winst 15x, gelijk 5x, verlies 3x = 50 punten, gemiddeld 2,17 per wedstrijd

Conclusie: Henk is een zeurpiet, we halen meer punten als we geen rust hebben en tijd om te trainen  _O_ _O_ _O_

Het is een wonder  |:)

Henk, held, bedankt

PePe

Conclusie: trainer is overbodig, een elftalleider is voldoende.  _O_ _O_

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 27, 2026, 17:33:48
Nog even een berichtje van uw paus  8)

Cambuur in 10 wedstrijden in 5,5 weken
winst 7x, gelijk 2x, verlies 1x = 23 punten, gemiddelden 2,3 per wedstrijd

Rest van het seizoen 23 wedstrijden
winst 15x, gelijk 5x, verlies 3x = 50 punten, gemiddeld 2,17 per wedstrijd

Conclusie: Henk is een zeurpiet, we halen meer punten als we geen rust hebben en tijd om te trainen  _O_ _O_ _O_

Het is een wonder  |:)

En reken dit eens uit met ADO. Wie gaat er kampioen worden?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Spannend he, W2 - Dtc.
Wat is eigenlijk gunstig voor ons??


l8l
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S


Stiens


Kuzmanovic-Apeldoorn

Vitesse thuis, nu al uitverkocht....  ;(
Henk, held, bedankt

fred

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 08, 2026, 07:08:15
Vitesse thuis, nu al uitverkocht....  ;(
Binnen een paar minuten gisteren.

Stiens

Wordt ook weer een pittig potje, Vitesse staat bovenaan in de 4e periode en Cambuur is sinds de promotie uitgeblust  :_spank

Arno A

Er kan weer gestemd worden voor de gouden schilden. In elke categorie zijn we vertegenwoordigd.

Het gaat om Sj?strand, Ferrah, Jansen, Diemers, Baouf en Henk

Je kan stemmen op de website van de kkd.

Er zijn er toch wel een paar van ons bij die het schild dubbel en dwars verdienen?






michello

Bizarre situatie dat Den Bosch met opzet moet verliezen van ADO om een grotere kans te hebben op de Play-Offs.

Arno A

Citaat van: michello op april 18, 2026, 08:28:47
Bizarre situatie dat Den Bosch met opzet moet verliezen van ADO om een grotere kans te hebben op de Play-Offs.

Den Bosch heeft zichzelf toch bijna al uitgeschakeld? Vijf verliespunten in de laatste twee wedstrijden. Volgend seizoen nieuwe ronde onder Schreuder. En alleen echte supporters mee naar de ( meeste) uitwedstrijden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Arno A op april 18, 2026, 11:53:39
Den Bosch heeft zichzelf toch bijna al uitgeschakeld? Vijf verliespunten in de laatste twee wedstrijden. Volgend seizoen nieuwe ronde onder Schreuder. En alleen echte supporters mee naar de ( meeste) uitwedstrijden.

Want als de nummers ??n en twee van de vierde periode al zeker zijn van promotie ?f de play-offs, gaat het play-offticket dat daaraan is gekoppeld naar het eerstvolgende team in de reguliere eindstand dat zich nog niet heeft geplaatst voor de play-offs. Op dit moment zou het ticket naar FC Den Bosch gaan en niet naar Vitesse.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: Arno A op april 18, 2026, 08:16:00

Er zijn er toch wel een paar van ons bij die het schild dubbel en dwars verdienen?

Dat zullen ze bij ADO ook zeggen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets