Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Jong AZ thuis?  :proost

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op maart 08, 2026, 14:24:11
8x gelijkspelen en klaar ist |:)
Derkx ?.. vrijdag 20 maart om 20:00.

Zo snel mogelijk promotie veilig stellen.

Oud Cambuur


Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op maart 08, 2026, 18:59:42
Denk ik ook 20 maart
Dat zei ik vorige week al ergens...

Scc0511

MOCHTEN we na de wedstrijd tegen Jong Az thuis officieel promoveren, zal er dan diezelfde avond een grote huldiging zijn of zal dit op een later moment plaatsvinden? Ook met een eventueel kampioenschap te vieren? Wat zijn jullie verwachtingen?

Gasgeve

Citaat van: Scc0511 op maart 09, 2026, 15:47:34
MOCHTEN we na de wedstrijd tegen Jong Az thuis officieel promoveren, zal er dan diezelfde avond een grote huldiging zijn of zal dit op een later moment plaatsvinden? Ook met een eventueel kampioenschap te vieren? Wat zijn jullie verwachtingen?
Later moment. Zal wel een spontaan volksfeest losbarsten verwacht ik.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op maart 09, 2026, 07:13:58
Dat zei ik vorige week al ergens...

Wat ben jij ook een nostredames he

:proost

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op maart 09, 2026, 16:17:36
Wat ben jij ook een nostredames he

:proost
Dat is ook niet aardig mij vergelijken met een dooie 8P :koffie

Galdiano

Citaat van: Scc0511 op maart 09, 2026, 15:47:34
MOCHTEN we na de wedstrijd tegen Jong Az thuis officieel promoveren, zal er dan diezelfde avond een grote huldiging zijn of zal dit op een later moment plaatsvinden? Ook met een eventueel kampioenschap te vieren? Wat zijn jullie verwachtingen?

Zondag 3 mei zal de huldiging zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op maart 09, 2026, 17:07:36
Dat is ook niet aardig mij vergelijken met een dooie 8P :koffie

:_schater :_schater

Onsterfelijk eigenlijk toch?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als ADO morgen wint en Graafschap zaterdag verliest zijn ze gepromoveerd zonder te spelen, ook lekker  :_schater
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2026, 22:04:41
Als ADO morgen wint en Graafschap zaterdag verliest zijn ze gepromoveerd zonder te spelen, ook lekker  :_schater
kantons ook overkomen

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2026, 22:04:41
Als ADO morgen wint en Graafschap zaterdag verliest zijn ze gepromoveerd zonder te spelen, ook lekker  :_schater

Verschrikkelijk!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Veendam - RBC all over again....
Henk, held, bedankt

Lore

Ja, laat dan Ado ook maar verliezen! Hebben ze dat probleem ook niet!