Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Hirsch op maart 07, 2026, 18:57:57
Zou het financieel niet gunstiger zijn 2e te worden? Uitkeren kampioenspremies kost de club ook vast het ??n en ander. :)

Dat zou zomaar kunnen??. Maar wij zijn een voetbalclub en prijzen tellen

Scc4-ever

Citaat van: Hirsch op maart 07, 2026, 18:57:57
Zou het financieel niet gunstiger zijn 2e te worden? Uitkeren kampioenspremies kost de club ook vast het ??n en ander. :)
als je kampioen kan worden moet je er vol voor gaan.

Bankzitter

Den Haag krijgt nu ook moeite met Catenaccio- en counterteams. Ze missen de creativiteit.
Grote kans dat we ook kampioen worden. |:)

Specuveter

Zodadelijk even voor De Graafschap  :y

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Klaasre1974


Ollie


Lore


Eewal

Citaat van: Lore op maart 07, 2026, 18:22:14
Ah, kom op. Als de graafschap  gemiddeld dezelfde aantal punten haalt hebben wij nig 1 punt nodig. Als de graafschap alles wint dan moeten wij gemiddeld 1.3 punt per wedstrijd halen.

Niet te bang. Knokken voor de titel
ado ?n graafschap verliezen is nog veel beter  8)

Marc S

De rode loper wordt wel heel erg uitlegt voor ons dit seizoen zeg hahaha.

Specuveter

Dat we ons druk maakten over De Graafschap  :_schater

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op maart 08, 2026, 13:59:46
Nog 11 punten
10 we staan 20 doelpunten voor op de Graafschap

Noordcambuur


Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2026, 14:21:21
na vandaag nog 8 punten  w:)
8x gelijkspelen en klaar ist |:)

Arno A

Ik zeg promotie is binnen! Klasse gedaan door iedereen .