Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Arno A op februari 14, 2026, 09:11:19
ADO is bijna al zeker van de promotie . Nog drie keer winnen lijkt mij genoeg.

Als de graafschap alles wint moeten wij gemiddeld 1,87 punt per wedstrijd halen. Wij halen tot op heden 2.17 punt per wedstrijd.

Het is toch gewoon onmogelijk om niet meer te promoveren?

Eewal

Citaat van: Lore op februari 14, 2026, 13:18:14
Als de graafschap alles wint moeten wij gemiddeld 1,87 punt per wedstrijd halen. Wij halen tot op heden 2.17 punt per wedstrijd.

Het is toch gewoon onmogelijk om niet meer te promoveren?
wij kunnen gewoon een dikke dip krijgen, blessures, schorsingen, pech. Het is wel mogelijk, over 5 wedstrijden weten we meer.

fred

Niks dip !!

Half maart bloatbuukpolonaise  |:)

Lore

Citaat van: Eewal op februari 14, 2026, 13:29:21
wij kunnen gewoon een dikke dip krijgen, blessures, schorsingen, pech. Het is wel mogelijk, over 5 wedstrijden weten we meer.

Ja, maar de graafschap moet dan dus alles winnen he? Als zij even veel punten halen als nu
Dan hebben wij nog 14 puntje nodig. Dat is gemiddeld 0,94 per wedstrijd en evenveel als de huidige nummer laatst. Dat is niet een dipje, dat is niet komen opdagen bij wedstrijden

NRG

Citaat van: Arno A op februari 14, 2026, 09:11:19
ADO is bijna al zeker van de promotie . Nog drie keer winnen lijkt mij genoeg.

Ik kijk niet naar Den Haag. Boeit me niet. Kijk alleen naar Cambuur. Promoveren daar gaat het om. Of we nu eerste of tweede worden zal me een worst zijn.

Noordcambuur

Almere verloren van Eindhoven met 2-3 met wereld goal van Simons.

Specuveter

Half 5  lekker even voor de buis!

Eewal

Als ik zou moeten kiezen; ?f Ado verliezen vandaag, ?f de Graafschap morgen, dan kies ik voor het laatste.

Galdiano

Citaat van: Eewal op maart 07, 2026, 13:46:05
Als ik zou moeten kiezen; ?f Ado verliezen vandaag, ?f de Graafschap morgen, dan kies ik voor het laatste.

Ik niet. De Graafschap haalt ons echt niet meer in. ADO supporters hebben een verschrikkelijk grote mond. Promotie door de neus geboord tijdens Corona mede dankzij ADO, en het gedrag van de supporters. Maar mooi 2de laten worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op maart 07, 2026, 15:55:34
Ik niet. De Graafschap haalt ons echt niet meer in. ADO supporters hebben een verschrikkelijk grote mond. Promotie door de neus geboord tijdens Corona mede dankzij ADO, en het gedrag van de supporters. Maar mooi 2de laten worden!
We hebben inderdaad nog een rekening openstaan bij de Schijtreigers.

fred


Lore

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2026, 13:25:22
Half 5  lekker even voor de buis!

Het zit prima toch?

Lore

Citaat van: Eewal op maart 07, 2026, 13:46:05
Als ik zou moeten kiezen; ?f Ado verliezen vandaag, ?f de Graafschap morgen, dan kies ik voor het laatste.

Ah, kom op. Als de graafschap  gemiddeld dezelfde aantal punten haalt hebben wij nig 1 punt nodig. Als de graafschap alles wint dan moeten wij gemiddeld 1.3 punt per wedstrijd halen.

Niet te bang. Knokken voor de titel

Hirsch

Zou het financieel niet gunstiger zijn 2e te worden? Uitkeren kampioenspremies kost de club ook vast het ??n en ander. :)

Specuveter

Het is 1-0 gebleven
:proost