Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Lore op januari 28, 2026, 14:11:36
Het zou toch wat zijn om nu nog de licentie in te trekken? Dat is echt niet in het belang van de KKD of (minder belangrijk) Vitesse.

Ik zou maar een schikking treffen als ik de KNVB was. De risicos lijken mij ook groot. Stel dat Vitesse ook dit wint, dan zullen zij ongetwijfeld een schadeclaim indienen tegen de KNVB. Want de transferwaarde van hun spelers is verdampt.

Alhoewel er natuurlijk dan een enorme nasmaak zal zijn.

Vitesse had allang niet meer mogen bestaan. Hopen dat de KNVB alsnog in het gelijkgesteld gaat worden. (na het seizoen)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Stiens op januari 28, 2026, 14:45:15
Bij de Graafschap vind ook een aardige leegloop plaats. Worden een paar spelers weggekocht of staan nadrukkelijk in de belangstelling van andere clubs. Hebben we zo het nu lijkt dus niet zoveel meer van te vrezen.

Almere duidelijk!

Stiens

Citaat van: Lore op januari 28, 2026, 15:47:01
Almere duidelijk!

Je moet die comments eens lezen op de FB posts van de Graafschap. Al die superboeren zijn over de zeik, ene naar de ander gaat weg en er komt niks voor terug  :_schater

Galdiano

Citaat van: Stiens op januari 28, 2026, 20:26:38
Je moet die comments eens lezen op de FB posts van de Graafschap. Al die superboeren zijn over de zeik, ene naar de ander gaat weg en er komt niks voor terug  :_schater

De Graafschap maak ik mij geen zorgen over. We moeten veel meer oppassen op Almere.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op januari 28, 2026, 20:56:55
De Graafschap maak ik mij geen zorgen over. We moeten veel meer oppassen op Almere.

Die gaan ook weer een mindere periode krijgen. Ze overtuigen mij nog steeds niet.
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op januari 29, 2026, 18:37:27
Die gaan ook weer een mindere periode krijgen. Ze overtuigen mij nog steeds niet.
Nou daar denk ik anders over,,ze komen juist terug van een slechte periode en zijn redelijk efficient in het afmaken.
Maar we hebben het zelf in de hand.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2026, 19:51:24
Nou daar denk ik anders over,,ze komen juist terug van een slechte periode en zijn redelijk efficient in het afmaken.
Maar we hebben het zelf in de hand.

Nogmaals, van de laatste 8 overwinningen 6 uit het rechterrijtje. Vaak met maar 1 goal verschil. Krijgen erg veel goals tegen.
Ziet er leuk uit op papier.

James

Citaat van: Poetser op januari 29, 2026, 19:56:31
Nogmaals, van de laatste 8 overwinningen 6 uit het rechterrijtje. Vaak met maar 1 goal verschil. Krijgen erg veel goals tegen.
Ziet er leuk uit op papier.

Zo denk ik er ook over. Als je zoveel tegen krijgt kun je dat nooit vol blijven houden zeker als ik dan ook nog lees dat ze effici?nt zijn. Een goede verdediging heeft Cambuur vanaf het begin en dat is je houvast.

Specuveter

Jong Az had de 4-4 Op de schoen afgelopen Maandag
?rg jammer!!

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2026, 19:51:24
Nou daar denk ik anders over,,ze komen juist terug van een slechte periode en zijn redelijk efficient in het afmaken.
Maar we hebben het zelf in de hand.

Geen enkele overtuigende overwinning die met het nodige geluk zijn gewonnen. Dit gaan zij niet col houden
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Poetser op januari 29, 2026, 19:56:31
Nogmaals, van de laatste 8 overwinningen 6 uit het rechterrijtje. Vaak met maar 1 goal verschil. Krijgen erg veel goals tegen.
Ziet er leuk uit op papier.

Exact
Area 58

Lore

Het maakt toch ook helemaal niet uit? Als zij nog alles winnen Dan moeten wij 2 punten per wedstrijd halen. Dat ligt onder ons huidige gemiddelde. En dan mogen zij dus niets meer gelijkspelen of verliezen.

Wij moeten gewoon lekker onze wedstrijden spelen en doen wat wij doen!

Eewal

Hup Roda vanavond. Uiteraard moeten wij gewoon ons ding blijven doen, maar daarom niet minder fijn als Almere vanavond gewoon verliest.

oost

Citaat van: Eewal op januari 30, 2026, 08:22:46
Hup Roda vanavond. Uiteraard moeten wij gewoon ons ding blijven doen, maar daarom niet minder fijn als Almere vanavond gewoon verliest.

Dat zou echt een stunt zijn, roda is heel erg ver weggezakt

Eewal

Citaat van: oost op januari 30, 2026, 08:28:46
Dat zou echt een stunt zijn, roda is heel erg ver weggezakt
In de kkd kijk ik nergens meer van op. Dat Vitesse 4 punten pakt van Ado had ook niemand verwacht.