Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 23, 2026, 22:24:48
De Haag heeft de Vitesse-supporters in ieder geval weer een vreselijke avond bezorgd :_schater

:_schater :_schater :_schater :_schater

CambuurArnhem

Ik moet zeggen, ik heb een leuke wedstrijd gezien. En Ado zal wel weer zeggen dat ze ook deze 9 van de 10x zouden winnen...

fred

Geweldige uitslagen elders. Bijna alles lijkt onze kant op te vallen. |:)

hobbes

Een zelfs bij RKC helpt van der Veen ons

Yellow Army

Zure man die trainer van ado
Area 58

Specuveter

Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2026, 09:49:10
Zure man die trainer van ado
Wat zijn wij dan blij met onze Henkie!!

Noordcambuur

Citaat van: fred op januari 24, 2026, 06:40:42
Geweldige uitslagen elders. Bijna alles lijkt onze kant op te vallen. |:)
nog een paar weken niet voetballen en we zijn gepromoveerd  :_schater

PePe

Straks enkele wedstrijden in een korte tijd inhalen, en snel afstand nemen van nr 2.

michello

Inhalen wordt nog een kluif, drukke planning voor Emmen en Eindhoven.

James

Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2026, 09:49:10
Zure man die trainer van ado

Ja ideaal.

Fijn dat ie denkt dat zij vorige week beter waren en dat het gisteren aan Vitesse lag want dan ga je het niet bij jezelf zoeken en gaan de spelers ook niet denken dat zij het zelf moeten doen. Kun je dat intern misschien wel aangeven maar het is niet wat je uitstraalt.

Cambuur wordt kampioen want het heeft betere individuele spelers, heeft twee (waarschijnlijk) versterkingen gehaald, zit meer progressie in het team en heeft een positieve spirit. ADO heeft niet veel bijzonders behalve dat het een team is maar als dat uit elkaar valt kan het nergens op terug vallen. Hopelijk weten tegenstanders nu hoe zij ADO moeten bespelen want dan wordt de sfeer daar vanzelf negatief met die zure trainer en dan publiek.

Bankzitter

Ik dacht het voor de winter al en die trainer van Emmen zei het ook al in de Sportcast... Cambuur maakt het meeste kans op de titel.
ADO leunt te veel op een kleine groep spelers en kent maar 1 truukje. Dat doen ze wel heel erg goed. Maar nu het niet lukt , houdt het op.

Wij hebben meer variatie in taktiek. Je kan wel zeuren dat we geen spits hebben maar zoveel spelers die een goal kunnen maken of voorberreiden.
Eigenlijk nooit de angst dat we na een minder resultaat de volgende niet weer winnen.

Eewal

Het boeit me nog steeds niet of we eerste of tweede worden. Ik ben blijer met de nederlaag van Graafschap gister dan de nederlaag van Ado en heb liever maandag een nederlaag van Almere dan wederom nederlaag van Ado als ik zou mogen kiezen.

James

Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2026, 12:21:13
Ik dacht het voor de winter al en die trainer van Emmen zei het ook al in de Sportcast... Cambuur maakt het meeste kans op de titel.
ADO leunt te veel op een kleine groep spelers en kent maar 1 truukje. Dat doen ze wel heel erg goed. Maar nu het niet lukt , houdt het op.

Wij hebben meer variatie in taktiek. Je kan wel zeuren dat we geen spits hebben maar zoveel spelers die een goal kunnen maken of voorberreiden.
Eigenlijk nooit de angst dat we na een minder resultaat de volgende niet weer winnen.

Ja dacht alleen dat ADO te veel punten voorsprong had en hoopte dat ze niet allebei van Vitesse zouden winnen want dan straal je ook wel iets onoverwinnelijks uit. Nu hebben we nog een extra kans op puntenverlies tegen Vitesse. En als je dan als trainer je negatief uitlaat over de tegenstander terwijl je zelf drie keer verliest?

Als het maandag tegenzit en Vitesse ?irritant? gaat voetballen en het niet ?cht lukt voor ADO dan gaat het publiek ook fluiten en krijg je een niet helpende sfeer. Maar goed dat is als als als. Gevoelsmatig is er nu in ieder geval geen positieve sfeer bij ADO. En dan lijkt een Henk mij meer een motivator dan die van ADO. Komt om mij over als een irritante en zure man cq. zeikstraal.

James

Citaat van: Eewal op januari 24, 2026, 12:25:53
Het boeit me nog steeds niet of we eerste of tweede worden. Ik ben blijer met de nederlaag van Graafschap gister dan de nederlaag van Ado en heb liever maandag een nederlaag van Almere dan wederom nederlaag van Ado als ik zou mogen kiezen.

Ja tweede is voor mij ook het belangrijkste maar ik vind dat je nu alleen nog maar naar boven hoeft te kijken wat je hebt een goed team, een paar bijzondere spelers en zie geen reden dat je de druk niet aan kan. En als je voor de eerste plek gaat wordt je altijd tweede.

Eewal

Citaat van: James op januari 24, 2026, 12:34:53
Ja tweede is voor mij ook het belangrijkste maar ik vind dat je nu alleen nog maar naar boven hoeft te kijken wat je hebt een goed team, een paar bijzondere spelers en zie geen reden dat je de druk niet aan kan. En als je voor de eerste plek gaat wordt je altijd tweede.
ik snap je hoor, maar toch kies ik voor nederlaag Almere als ik de keus had.