Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Roda achter... ik lach me dood..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

De standen zijn zo belachelijk gunstig voor ons, ik denk dat we straks gewoon drie punten krijgen zonder te spelen
Henk, held, bedankt

Eewal

Jammer van dat goaltje van Willem 2...

Jules058

Wat een fantastische uitslagen! Punten inlopen en uitlopen zonder te spelen!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Bernardo

Alles valt onze kant op

Stiens


michello

Onvoorstelbaar. Zelfs als we niet spelen lopen we in en de achtervolgers blijven op 13 punten of meer. :_schater

Eewal

Ik ben pas tevreden als Almere maandag verliest  :devil

Galdiano

Ik had toch liever gespeeld vanavond.
Dinsdag weet je ook precies wat de rest heeft gedaan maandag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op januari 23, 2026, 22:09:55
Ik had toch liever gespeeld vanavond.
Dinsdag weet je ook precies wat de rest heeft gedaan maandag.
Ja, dan waren we koploper geweest als we hadden gewonnen..

Noordcambuur

Vrijdagavond op SBS oh oh Den Haag past goed op de vrijdagavond  :y

Specuveter

En Maandag Den Haag tegen Vitesse.

Yellow Army

Reserveer de oldehove maar vast
Area 58

Holwerd voor Cambuur

De Haag heeft de Vitesse-supporters in ieder geval weer een vreselijke avond bezorgd :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021