Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

mindra

de graafschap wint zijn wedstrijden wel tot aan de winterstop...

Scc0511

Zie Jong Utrecht nog wel 1 of 2 maken. Zijn veel beter .

CambuurArnhem

Jammer, 1-3 nu. Maar wel een mooi doelpunt...

CambuurArnhem

Jammer, blijft bij 2-3.

nee,wel?

At jfcu wat beter met de kansen was omgegaan hadden ze hem gewoon gewonnen..... maar at telt niet in het voetbal.......

Arno A

Acht potjes winnen is waarschijnlijk al genoeg voor de promotie!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op december 13, 2025, 07:55:03
Acht potjes winnen is waarschijnlijk al genoeg voor de promotie!

8 lijkt me niet genoeg, 10 wel. 10 van de 18 moet kunnen
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 13, 2025, 11:14:49
8 lijkt me niet genoeg, 10 wel. 10 van de 18 moet kunnen

ik heb mij daar maar eens even in verdiept.

Als Cambuur even veel punten blijft halen, dan mag De Graafschap nog maar 4 punten laten liggen. Als de graafschap even veel punten blijft halen, dan moeten morgen wij er 11 verliezen en moeten wij er dus nog 7 winnen.

Je zou toch haast denken dat als alles mee zit er een kleine kans op promotie is voor ons. Hoeveelste staat Henk op de lijst van trainers die het vaakste zijn gepromoveerd?

Lore

Nog even over ADO. Gisteren weer hun wedstrijd stilgelegd, omdat idioten vuurwerk van buiten het stadion op het veld gooiden. De KNVB zal toch echt iets moeten doen tegen Ajax en ADO, anders gaan alle andere neanderthalers hetzelfde doen.

Specuveter

Citaat van: Lore op december 13, 2025, 11:46:28
Nog even over ADO. Gisteren weer hun wedstrijd stilgelegd, omdat idioten vuurwerk van buiten het stadion op het veld gooiden. De KNVB zal toch echt iets moeten doen tegen Ajax en ADO, anders gaan alle andere neanderthalers hetzelfde doen.
was ??n top Oss supporter die inmiddels is gepakt

Lore

Citaat van: Specuveter op december 13, 2025, 11:58:48
was ??n top Oss supporter die inmiddels is gepakt


Hmmmmm, ik overschat die ADO supporters dan toch weer

Wel lullig voor Oss dar hun hele hardekern is opgepakt

Arno A

Cambuur kan als eerste een heel kalenderjaar thuis ongeslagen blijven


SC Cambuur kan vrijdag een bijzonder jaar bekronen, want de Leeuwarders hebben in heel 2025 in het eigen Kooi Stadion nog niet verloren. Als de mannen van trainer Henk de Jong (foto) dan ongeslagen blijven tegen MVV Maastricht, zijn zij de eerste deelnemer aan de Keuken Kampioen Divisie aller tijden die een heel kalenderjaar zonder thuisnederlaag blijft.

Van de negentien thuisduels in de Keuken Kampioen Divisie in 2025 won SC Cambuur er zestien en werden er drie gelijk gespeeld. Niet eerder was de club een heel jaar actief in de Eerste Divisie zonder ook maar ??n keer thuis te verliezen. In 1973 leken de Leeuwarders ook op een ongeslagen jaar in eigen huis af te stevenen, maar toen ging het op 26 december nog mis tegen Heracles (1-3). In 1977 was Cambuur ook dichtbij, want toen werd alleen in april verloren van? MVV (0-2). De Friezen zijn dus gewaarschuwd voor de Limburgers, die voor het eerst dit seizoen op opeenvolgende zeges in de competitie staan.

Slechts drie keer eerder won een club in de Keuken Kampioen Divisie zestien thuisduels in een kalenderjaar. Alleen Willem II in 2023 boekte meer zeges voor eigen publiek (19). De Tilburgers promoveerden vervolgens aan het eind van 2023/?24 als kampioen naar de Eredivisie. Dus wat dat betreft zijn de voortekenen voor SC Cambuur goed

Eewal

Citaat van: Arno A op december 19, 2025, 12:33:08
Cambuur kan als eerste een heel kalenderjaar thuis ongeslagen blijven


SC Cambuur kan vrijdag een bijzonder jaar bekronen, want de Leeuwarders hebben in heel 2025 in het eigen Kooi Stadion nog niet verloren. Als de mannen van trainer Henk de Jong (foto) dan ongeslagen blijven tegen MVV Maastricht, zijn zij de eerste deelnemer aan de Keuken Kampioen Divisie aller tijden die een heel kalenderjaar zonder thuisnederlaag blijft.

Van de negentien thuisduels in de Keuken Kampioen Divisie in 2025 won SC Cambuur er zestien en werden er drie gelijk gespeeld. Niet eerder was de club een heel jaar actief in de Eerste Divisie zonder ook maar ??n keer thuis te verliezen. In 1973 leken de Leeuwarders ook op een ongeslagen jaar in eigen huis af te stevenen, maar toen ging het op 26 december nog mis tegen Heracles (1-3). In 1977 was Cambuur ook dichtbij, want toen werd alleen in april verloren van? MVV (0-2). De Friezen zijn dus gewaarschuwd voor de Limburgers, die voor het eerst dit seizoen op opeenvolgende zeges in de competitie staan.

Slechts drie keer eerder won een club in de Keuken Kampioen Divisie zestien thuisduels in een kalenderjaar. Alleen Willem II in 2023 boekte meer zeges voor eigen publiek (19). De Tilburgers promoveerden vervolgens aan het eind van 2023/?24 als kampioen naar de Eredivisie. Dus wat dat betreft zijn de voortekenen voor SC Cambuur goed
Nou, met dit soort nieuwsberichten weet je al wat er vanavond gaat gebeuren. Ik zit er graag naast.

Marc S

Citaat van: Eewal op december 19, 2025, 13:15:21
Nou, met dit soort nieuwsberichten weet je al wat er vanavond gaat gebeuren. Ik zit er graag naast.

Ai, ja dat wordt 0-1 in de laatste minuut door een discutabele penalty nadat de keeper van de tegenpartij een wereldpot keept

NRG

Citaat van: Eewal op december 19, 2025, 13:15:21
Nou, met dit soort nieuwsberichten weet je al wat er vanavond gaat gebeuren. Ik zit er graag naast.


Een typisch Leeuwarder reactie?