Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Graafschap donderdag verliezen en zelf winnen vrijdag van den Bosch en je slaat een reuzenslag.

Ollie

Vrijdag winnen en je doet echt goede zaken! Graafschap heeft donderdag en maandag twee lastige uitwedstrijden, gaan ze echt niet allebei winnen. Vrijdag vol gas met sien allen!

fred

Van den Bosch winnen gaaf moeilijk worden. Scoren makkelijk maar ook een hoop tegen. Staan er knap voor.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op december 01, 2025, 21:41:26
vertel.........
nou toen Jong PSV hier speelde sprak Henk nog na de wedstrijd met Abed?

rudie

Citaat van: Noordcambuur op december 02, 2025, 12:23:33
nou toen Jong PSV hier speelde sprak Henk nog na de wedstrijd met Abed?
Als het zo werkt speelt Jaden Slory hier na de winetrstop ook, sprak hij mee bij wedstrijd O21 tegen Feyenoord (waar Slory vroeg rood kreeg)

Specuveter

Keeper van jong Ajax sprak hij ook mee
Die zal dan volgend seizoen wel bij ons komen :_schater

Eewal

Ik heb ook met Henk gepraat een tijdje terug. In de winterstop ben ik mogelijk jullie nieuwe spits!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op december 02, 2025, 21:32:16
Ik heb ook met Henk gepraat een tijdje terug. In de winterstop ben ik mogelijk jullie nieuwe spits!

Het lek is boven _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 02, 2025, 22:01:56
Het lek is boven _O_ _O_ _O_
binnenkort het laatste gesprek in vd Valk met tiramisu en dan hak ik de knoop door.

Stiens

Citaat van: Eewal op december 02, 2025, 21:32:16
Ik heb ook met Henk gepraat een tijdje terug. In de winterstop ben ik mogelijk jullie nieuwe spits!

Ook met mij gesproken in de stad laatst. Wordt druk in de spits op deze manier!  :_schater :_schater

Lore

Citaat van: Stiens op december 03, 2025, 09:11:09
Ook met mij gesproken in de stad laatst. Wordt druk in de spits op deze manier!  :_schater :_schater

Dat is toch totaal niet realistisch. Hebben ze na Afolabi dan helemaal niets geleerd. Wij hebben fitte spelers nodig!

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 02, 2025, 18:04:43
Keeper van jong Ajax sprak hij ook mee
Die zal dan volgend seizoen wel bij ons komen :_schater
als hij maar beter is dan Thijs :zweep

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 03, 2025, 11:39:14
Dat is toch totaal niet realistisch. Hebben ze na Afolabi dan helemaal niets geleerd. Wij hebben fitte spelers nodig!

:_schater :_schater precies Eewal wordt het
Henk, held, bedankt

Arno A

Mocht ADO de tweede periode ook winnen, dan gaat het prijzengeld van 75.000 euro naar de ploeg die als tweede eindigt.

fred

Citaat van: Arno A op december 04, 2025, 11:13:35
Mocht ADO de tweede periode ook winnen, dan gaat het prijzengeld van 75.000 euro naar de ploeg die als tweede eindigt.
Waar staat dat ?

Zover ik weet gaat 75k naar ado (opleiding) en krijgt de nummer 2 alleen een schild..