Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Vind dat gewoon leuk.
Als we zelf gevoetbald hebben kijken wat de concurrentie doet.
En genieten als het de goede kant uitvalt voor ons.

PePe

PSV - RKC 1 - 0 tussenstand na 30 min.

CambuurArnhem

Ajax - Vitesse idem

Huizen

Citaat van: Specuveter op december 01, 2025, 10:40:30
Vind dat gewoon leuk.
Als we zelf gevoetbald hebben kijken wat de concurrentie doet.
En genieten als het de goede kant uitvalt voor ons.

Hele leuke hobby  8)

M'n pa appt net: RKC 1-0 achter  :D

Eewal

Citaat van: Specuveter op december 01, 2025, 10:40:30
Vind dat gewoon leuk.
Als we zelf gevoetbald hebben kijken wat de concurrentie doet.
En genieten als het de goede kant uitvalt voor ons.
Dat is wel 10 keer leuker als we zelf gewonnen hebben.

PePe

#5510
PSV 2 - 0 Nu 3 - 0 |:)

Delfzijl/Cambuur

Extra kaartje gekocht voor Den Bosch thuis.... 30 eur afgetikt voor mid oost, vond ik pas net in de mail dat ik iemand mee mag nemen voor 10 euro :(
Wordt niet automatisch verrekend, je moet perse via een link in de mail doen.
DUS Waarschuwing KIJK in je mail als je een extra kaart wilt voor Den Bosch!!!!

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

van duijven trouwens een echte spits en abed valt het hele seizoen al op.
iets voor de transferperiode?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

CambuurArnhem

Prima tussenstanden voor ons zo...  |:)

Noordcambuur

Citaat van: okkele op december 01, 2025, 21:18:53
van duijven trouwens een echte spits en abed valt het hele seizoen al op.
iets voor de transferperiode?
Henk de jong heeft zijn lijntjes al uitgezet  :y

okkele

Citaat van: Noordcambuur op december 01, 2025, 21:29:35
Henk de jong heeft zijn lijntjes al uitgezet  :y
vertel.........
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal

RKC verliest, prima. Donderdag een belangrijk potje in Gelredome. Ik vind De Graafschap momenteel wellicht onze grootste concurrent, al hadden die gister net zo goed kunnen verliezen van Eindhoven.

Yellow Army

Area 58

okkele

rkc
willem II
emmen
dordrecht
almere
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.