Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: fred op augustus 08, 2025, 15:52:41
Vitesse verliest kort geding en verdwijnt de komende jaren uit het betaalde voetbal.
heel jammer van de supporters nu ben ik heel benieuwd hoe ze het volgend seizoen dit gaan oplossen wordt er een vervangende club gezocht .

Arno A

Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2025, 16:03:37
Top 8 KKD.

1e Willem 2
2e Almere C.
3e Roda JC
4e De Graafschap
5e RKC
6e Cambuur
7e Emmen
8e Dordrecht

Geen ADO? ik denk dat VVV wel eens kan verrassen.

Lore

Citaat van: fred op augustus 08, 2025, 15:52:41
Vitesse verliest kort geding en verdwijnt de komende jaren uit het betaalde voetbal.

Zo enorm pijnlijk! Heb echt met te doen. Dit hadden wij kunnen zijn in 2009!

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 16:17:20
heel jammer van de supporters nu ben ik heel benieuwd hoe ze het volgend seizoen dit gaan oplossen wordt er een vervangende club gezocht .

De enigste die willen zijn jong ploegen en daar zit ik persoonlijk niet meer op te wachten vind al erg genoeg zo met 4 jong ploegen

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op augustus 08, 2025, 17:35:40
Zo enorm pijnlijk! Heb echt met te doen. Dit hadden wij kunnen zijn in 2009!

Was een geheel andere situatie Vitesse heeft de boel geflest een aantal keren.

mark1989

Zo zie je maar. Nooit het geld laten regeren. Geen grote investeerders en de macht uit handen geven.
Liever een klein club blijven met weinig geld dan grote ambities hebben. Uiteindelijk ga je ten onder.

Het is triest voor de supporters, maar ik vind het wel goed dat het grote geld enzo wordt afgestraft. Vitesse heeft altijd op te grote voet geleefd.

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 18:00:09
Was een geheel andere situatie Vitesse heeft de boel geflest een aantal keren.

Klopt, compleet anders. Mijn punt is dat wij ook zonder club hadden kunnen zitten. Wat een nachtmerrie

Specuveter

Willem 2 begint nou ook niet denderend aan de Competitie  :_schater

Arno A

Roda JC hoog oud-Cambuur gehalte met Paulissen, Breij en Tol.


Eewal

Citaat van: Arno A op augustus 11, 2025, 04:48:09
Roda JC hoog oud-Cambuur gehalte met Paulissen, Breij en Tol.
jaloers!

666

Citaat van: Specuveter op augustus 10, 2025, 18:39:07
Willem 2 begint nou ook niet denderend aan de Competitie  :_schater

Ik heb de wedstrijd bekeken en ik vond W2 net zo inspiratieloos spelen als Cambuur... ADO heeft wel de spirit te pakken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 16:17:20
heel jammer van de supporters nu ben ik heel benieuwd hoe ze het volgend seizoen dit gaan oplossen wordt er een vervangende club gezocht .
Opties:
- Jong Utrecht eruit
- Nog een jong ploeg erbij
- RBC in laten stromen (als zij kampioen worden)
- Voetbalpiramide helemaal opengooien (gaat niet gebeuren natuurlijk)

Bernardo

Citaat van: Inferno-058 op augustus 11, 2025, 21:05:03
Opties:
- Jong Utrecht eruit
- Nog een jong ploeg erbij
- RBC in laten stromen (als zij kampioen worden)

RBC zit pas in derde divisie.

Bankzitter

Ze gaan piramide toch niet speciaal aanpassen voor Vitesse? Als puntje bij paaltje komt steunt geen club ze. Daar weten wij ook alles van.

Inferno-058

Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2025, 21:06:39
RBC zit pas in derde divisie.
Dat klopt ja. Jaar erop dan maar...