Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Inferno-058 op april 27, 2025, 17:25:41
Nou de 2e plek illusies kunnen nu echt van tafel.

2-0 Excelsior


Die waren toch al lang van tafel..

Noordcambuur

Cambuur heeft het laten schieten dit seizoen we hadden kunnen promoveren dit seizoen.
Geen spits dat heeft ons de nek omgedraaid en in het begin van het seizoen teveel laten liggen.
Tegen Top Oss was de druppel?.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op april 27, 2025, 20:37:34
Cambuur heeft het laten schieten dit seizoen we hadden kunnen promoveren dit seizoen.
Geen spits dat heeft ons de nek omgedraaid en in het begin van het seizoen teveel laten liggen.
Tegen Top Oss was de druppel?.

Gebrek aan energie, inzet en mentaliteit heeft ons de nek omgedraaid.

drg

Citaat van: NRG op april 27, 2025, 20:46:03
Gebrek aan energie, inzet en mentaliteit heeft ons de nek omgedraaid.

Er waren wat opleefmomenten maar gewoon te weinig. Dat we ?berhaupt nog op deze positie staan met nacompetitie in zicht na zo'n ontzettend dramatische seizoenstart en afwisselend gewoon slechte resultaten zegt misschien ook wel wat over de algehele divisie. Leuk als we er nu nog wat extra wedstrijden aan overhouden en ook goed voor de club, maar promoveren met dit elftal moeten we gewoon echt niet willen.

Bankzitter

Er lopen heel veel contracten af en je kunt er eventueel ook nog wel wat verhuren/ontbinden.

En dan zien dat je Excelsior en Volendam onder je houdt.

Arno A

ik verwacht ( hoop) dat dit de eindstand is in 26;

1   alm
2   w2
3   rkc
4   dor
5   scc
6   gra
7   emm
8   tel
9   vit
10   hsp
11   rjc
12   dbo
13   top
14   ehv
15   mvv
16   vvv
17   az
18   aja
19   utr
20   psv

en psv  degradeert en wisselt met fey

En in 27 hopelijk top 2. Al er dan nog twee rechtstreeks mogen promoveren ?

Wat denken jullie er van?

zeewolde

Citaat van: Arno A op april 28, 2025, 09:29:22
ik verwacht ( hoop) dat dit de eindstand is in 26;

1   alm
2   w2
3   rkc
4   dor
5   scc
6   gra
7   emm
8   tel
9   vit
10   hsp
11   rjc
12   dbo
13   top
14   ehv
15   mvv
16   vvv
17   az
18   aja
19   utr
20   psv

en psv  degradeert en wisselt met fey

En in 27 hopelijk top 2. Al er dan nog twee rechtstreeks mogen promoveren ?

Wat denken jullie er van?
dus geen verbetering komend seizoen?
En geen vertrouwen in play off?

:wall

Bankzitter

Ik heb hem even gecorrigeerd :)

1   alm
2   w2
3   rkc
4   dor
5   ADO
6   gra
7   emm
8   tel
9   vit
10   hsp
11   rjc
12   dbo
13   top
14   ehv
15   mvv
16   vvv
17   az
18   aja
19   utr
20   psv

Ollie

Citaat van: Arno A op april 28, 2025, 09:29:22
ik verwacht ( hoop) dat dit de eindstand is in 26;

1   alm
2   w2
3   rkc
4   dor
5   scc
6   gra
7   emm
8   tel
9   vit
10   hsp
11   rjc
12   dbo
13   top
14   ehv
15   mvv
16   vvv
17   az
18   aja
19   utr
20   psv

en psv  degradeert en wisselt met fey

En in 27 hopelijk top 2. Al er dan nog twee rechtstreeks mogen promoveren ?

Wat denken jullie er van?
Koekkoek!

Inferno-058

Citaat van: fred op april 27, 2025, 18:08:50
Onze trainer had de handdoek al gegooid toen we 4 pnt achter stonden.
Dus waarom illusies bij 6 pnt achter ?
Het was bij 4 punten echt nog wel haalbaar.

Delfzijl/Cambuur

Ik hoop.....     Cambuur op 1 Maar ik verwacht t niet.... geweldige posting  _O_

Arno A


michello

Vitesse heeft dit seizoen in totaal 39 punten in mindering gekregen, maar tegen de laatste puntenstraffen van respectievelijk 9 en 3 punten hebben de Arnhemmers beroep aangetekend. Daardoor is de Arnhemse club dit seizoen niet op 5 maar op 17 punten ge?indigd. Daarmee is de club nog steeds laatste.
Het gevaar schuilt erin, dat de puntenstraffen bij verloren beroepszaken worden doorgeschoven naar het nieuwe seizoen. Desgevraagd geeft de KNVB aan in vragen hierover: ?Volgens de reglementen schuift een puntenstraf automatisch door naar het volgende seizoen als de behandeling van een beroep na de laatste speelronde plaatsvindt.? Dat laatste is dus het geval want de competitie in de Keuken Kampioen Divisie is afgelopen.
BEKIJK OOK:
Vitesse snoeit verder in budget blijkt uit door buitenlandse eigenaren gelanceerd media-offensief
BEKIJK OOK:
Vitesse legt plannen uit na afscheid John van den Brom, Nicky Kuiper al vastgelegd als assistent
Als Vitesse het nieuwe seizoen op -12 moet beginnen, krijgt de ambitie van de club om komend seizoen wel weer mee te spelen om promotie een flinke knauw. De Arnhemse club degradeerde vorig seizoen als nummer laatst uit de Eredivisie met 21 punten in mindering. Ook als de club zou besluiten om de beroepsprocedures alsnog in te trekken, kan daarmee niet worden voorkomen dat Vitesse komend seizoen met 12 punten in mindering moet beginnen. Die kunnen sowieso niet meer met terugwerkende kracht op het zojuist afgesloten seizoen in mindering worden gebracht.


Tja lekker slim. Die beginnen dus vrijwel zeker met -12

Arno A


Tja lekker slim. Die beginnen dus vrijwel zeker met -12


https://gelderland.sp.nl/nieuws/2024/11/sp-wil-1-miljard-van-nuon-gelden-investeren-in-gelderse-samenleving

Wie was ook weer sponsor van Vites. De Nuon-gelden zijn ook al verdampt  /een supergrote strijkstok rond het Gelredome en Nieuw-Monnickehuijsen . In de jaren waren ze ook al failliet. En toen kwam Aalbers ;

26 nov 2024 ? Karel Aalbers heeft Vitesse met wanbeleid en steun van Swelheim ( NUON) helemaal de put in geduwd. Daarna de Russen nog er over heen. Scheringa/ Munterman van Seumeren heeft 40 mln van zijn e.v. gebruikt. Kinderen minder blij.

Glasgow Rangers moest vijf ? klassen terug. En Achilles '29 ging de omgekeerde weg...

Wij speelden vroeger voor voor een consumptiebon overwinningspremie. Kon je toch mooi een Shandy voor kopen. Stoer joh!

Gasgeve

Citaat van: Arno A op mei 14, 2025, 14:49:58
Tja lekker slim. Die beginnen dus vrijwel zeker met -12


https://gelderland.sp.nl/nieuws/2024/11/sp-wil-1-miljard-van-nuon-gelden-investeren-in-gelderse-samenleving

Wie was ook weer sponsor van Vites. De Nuon-gelden zijn ook al verdampt  /een supergrote strijkstok rond het Gelredome en Nieuw-Monnickehuijsen . In de jaren waren ze ook al failliet. En toen kwam Aalbers ;

26 nov 2024 ? Karel Aalbers heeft Vitesse met wanbeleid en steun van Swelheim ( NUON) helemaal de put in geduwd. Daarna de Russen nog er over heen. Scheringa/ Munterman van Seumeren heeft 40 mln van zijn e.v. gebruikt. Kinderen minder blij.

Glasgow Rangers moest vijf ? klassen terug. En Achilles '29 ging de omgekeerde weg...

Wij speelden vroeger voor voor een consumptiebon overwinningspremie. Kon je toch mooi een Shandy voor kopen. Stoer joh!
Wat een onsamenhangend verhaal zet je hier neer. Wat bedoel je nou precies te zeggen? Vitesse had failliet verklaard moeten worden?