Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Eigenlijk zou er een Divisie 3 moeten komen met amateurteams die wel willen promoveren naar de KKD. Dan heb je 3 leuke competities. En als je dan degradeert uit Divisie 3 ga je gewoon terug naar de amateurs of je blijft in die league. Op den duur zal er dan zeker meer animo komen,

Lore

Citaat van: Galdiano op april 23, 2025, 08:36:22
Nee. Zoals vele landen om ons heen gewoon verplichte promotie en degradatie invoeren.
Rijnsburgse Boys, Katwijk, Quick Boys, die willen toch elke keer mee doen met de beker? En lopen te pronken hoe goed ze het voor elkaar hebben? Laat ze dan ook verplicht promoveren. (wat ze niet willen).

Dit is de enige manier om op een natuurlijke en sportieve manier een schifting te krijgen.

Eens, maar iedereen is geschrokken van Achilles denk ik. Maar het zou gewoon verplicht moeten zijn

Galdiano

Citaat van: Lore op april 23, 2025, 18:58:55
Eens, maar iedereen is geschrokken van Achilles denk ik. Maar het zou gewoon verplicht moeten zijn

Ik denk dat ze eerder bang zijn dat er geen zwart geld meer in de club gepompt kan worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A


Lore

Citaat van: Galdiano op april 23, 2025, 20:34:21
Ik denk dat ze eerder bang zijn dat er geen zwart geld meer in de club gepompt kan worden.

En voor de voorwaarden van de regelementen. Hier heb je een aantal fullprofs nodig

Cambuur Groningen


fred

Prachtige deceptie.
Mooie carambole via 2 ado spelers maakt roda in de laatste seconden gelijk  :_schater

Arno A

Ultee over arbitrage: "Ik vind het erg bizar wat er de laatste tijd gebeurt"

TOP Oss-trainer Sjors Ultee na afloop van het duel in de Keuken Kampioen Divisie tussen ADO Den Haag en Top Oss.



Kuzmanovic-Apeldoorn

Stel dat excelsior morgen als verassing van emmen verliest (emmen moet winnen om kans te houden op de nc), dan staan we drie punten achter op de promotieplaats met nog 2 wedstrijden. Den Haag passeer  je sowieso want daar speel je onderling tegen. Dordrecht kun je voorbij, twee doelpunten sta je achter. Zou je nog tot de laatste wedstrijd serieuze kans hebben. Dat is toch ongelofelijk met het vertoonde spel en de verloren punten.  :_schater
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Edit: excelsior mag 3x niet meer winnen ivm hun doelgemiddelde
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 26, 2025, 12:13:35
Edit: excelsior mag 3x niet meer winnen ivm hun doelgemiddelde
en dat gaat niet gebeuren  :y

Arno A


Inferno-058

Nou de 2e plek illusies kunnen nu echt van tafel.

2-0 Excelsior

fred

Onze trainer had de handdoek al gegooid toen we 4 pnt achter stonden.
Dus waarom illusies bij 6 pnt achter ?

Arno A

beter een handdoek dan zo'n aal.  :_schater