Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Specuveter op april 20, 2025, 17:13:09
Liever Excelsior dan Den Haag

Juist. Daar zit geld genoeg .

Wat een contract met toen wij daar weggetikt werden.
Nu volendam van het kastje naar de muur.


Poetser

Die lui zijn nog dronken volgens mij.  :_schater

Arno A

Citaat van: EdsjeSCC op april 20, 2025, 16:22:36
En dan ook nog een penal van niks krijgen, kut Ado

Tegen Dord ook al. Twee keer die Volendammer

Vlampiep

Toch wel een verademing dat spel van Excelsior tov Cambuur, Dordrecht, ADO den Haag.  Maken dan ook terecht op rechtstreekse promotie.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op april 20, 2025, 16:48:05
en wij hebben niet geinvesteerd in Jansen, Souren en Pauwels?

Die 1e en laatste zijn/waren 2 talentjes. Dat noem je toch niet investeren? Ja, in de toekomst ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op april 20, 2025, 16:24:14
Tsja..niveau hoor die scheidsrechters
waarom geen VAR bij de laatste wedstrijden in de KKD in een beslissende fase.
Eerder aangegeven ADO moet promoveren?.

Denk om de knvb?..

fred

0-4  :_schater

Na de bekers gooien ze zo palingen

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 20, 2025, 18:29:34
0-4  :_schater

Na de bekers gooien ze zo palingen
haha geweldig fredje :_schater

Noordcambuur

Vitesse heeft weer 9 punten in mindering gekregen phoeeee wat een straf :_schater :_schater
Ik zou ze straffen voor het volgende seizoen nu niet meer het is geen straf zo?.

fred

Beter gewoon de licentie intrekken, wie  houd wie voor de gek.
Ze hebben straks ook al geen stadion meer.

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 22, 2025, 19:25:00
Beter gewoon de licentie intrekken, wie  houd wie voor de gek.
Ze hebben straks ook al geen stadion meer.
dat zou wel heel jammer zijn voor de supporters.
Of b.v. eerste 3 jaar niet promoveren naar ED.

Galdiano

Citaat van: fred op april 22, 2025, 19:25:00
Beter gewoon de licentie intrekken, wie  houd wie voor de gek.
Ze hebben straks ook al geen stadion meer.

Helemaal mee eens. Twente had ook al lang niet meer mogen bestaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op april 22, 2025, 22:58:05
Helemaal mee eens. Twente had ook al lang niet meer mogen bestaan.

Citaat van: fred op april 22, 2025, 19:25:00
Beter gewoon de licentie intrekken, wie  houd wie voor de gek.
Ze hebben straks ook al geen stadion meer.

Dat is natuurlijk waar, maar toch............. dan hadden wij nog twee extra jong ploegen in de competitie.

Galdiano

Citaat van: Lore op april 23, 2025, 08:28:17
Dat is natuurlijk waar, maar toch............. dan hadden wij nog twee extra jong ploegen in de competitie.

Nee. Zoals vele landen om ons heen gewoon verplichte promotie en degradatie invoeren.
Rijnsburgse Boys, Katwijk, Quick Boys, die willen toch elke keer mee doen met de beker? En lopen te pronken hoe goed ze het voor elkaar hebben? Laat ze dan ook verplicht promoveren. (wat ze niet willen).

Dit is de enige manier om op een natuurlijke en sportieve manier een schifting te krijgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets