Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Laten we ADO nog maar een keer een penal geven?

EdsjeSCC

En dan ook nog een penal van niks krijgen, kut Ado

CambuurArnhem


Specuveter

Tsja..niveau hoor die scheidsrechters

Inferno-058


Inferno-058

ADO verdient het totaal niet om direct te promoveren maar wij echter ook niet. Excelsior moet het maar doen dan.

michello

ADO gaat ook geen tweede worden. Moeten nog naar Roda en VVV ( en daartussen tegen ons)

Poetser

Een penalty cadeau.

Daarna 8 minuten tijdrekken in 7 minuten en het mag allemaal.

Specuveter

Den Haag is ook twee keer niks
Maar ja...wij soms ook niet

Vlampiep

We kunnen wel afgeven op ADO en de manier waarop ze winnen, maar zij pakken op het juiste moment wel de punten en wij laten het dan altijd liggen.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op april 20, 2025, 15:43:22
Die hebben durven investeren met Van Mieghem, Schalk, Rottier en Vlak.
Zoals Volendam heeft gedaan met Veerman en M?hren.

Wij hebben alleen geinvesteerd in Diemers en geen spits.
Iets meer lef en we waren nu al lang zeker geweest van plek 2.

Ik zie liever Ado winnen dan een Dordrecht of Excelsior.
ADO kunnen wij nog zelf pakken dan is het verschil nog maar 1 punt.
Komende week moeten ze ook Roda uit, wat ook een wisselvallige speelt maar toch af en toe prima speelt.

We gaan het meemaken. Wij kunnen nu echt wel vrijuit spelen.
en wij hebben niet geinvesteerd in Jansen, Souren en Pauwels?

Wat een onzin weer.

Enige grote fout is niet op tijd gereageerd voor een echte spits. Vertrek Smit viel in juni al te verwachten.

Inferno-058

Excelsior begint goed, 0-1 in Volendam

fred

Citaat van: Inferno-058 op april 20, 2025, 17:07:21
Excelsior begint goed, 0-1 in Volendam

Bijna 0-2 zelfs.
Des te meer kans dat wij een feestje verpesten in den haag en de pleuris uitbreekt daar  :_schater

fred


Specuveter

Liever Excelsior dan Den Haag