Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: papier op november 05, 2024, 06:47:46
Oh, ben ik het niet mee eens. De hoeken zijn dicht dat is lelijk. Maar het veld ziet er over het algemeen goed uit en er zijn 4 vrij steile tribunes tot redelijk dicht op het veld. Spreekt me nog best aan. Meer dan bijvoorbeeld onze zuiderburen.

Dat mag jij vinden. Ik vind het spuuglelijk. Dat van de Zuiderburen is een bij elkaar gebouwd zootje met overal palen. Als ik er nu over nadenk heb je gelijk. Dat is nog lelijker :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

LWD vak 7

Emmen wint van de Graafschap. Het schuift dicht bij elkaar nu. Vond Emmen ook een prima ploeg toen ze hier waren.

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op november 25, 2024, 21:52:10
Emmen wint van de Graafschap. Het schuift dicht bij elkaar nu. Vond Emmen ook een prima ploeg toen ze hier waren.
klopt Dordrecht speelt gelijk en ADO verliest van Helmond.
En Volendam wint weer eens.

Noordcambuur

Emmen tegen Excelsior 1-1 het staat allemaal  dicht op elkaar.
Cambuur nog 2 keer winnen dan sta je er goed op.
Met een nieuwe spits het nieuwe jaar in hoop ik dat we bij de eerste 6 kunnen eindigen.

Hirsch

Gunstige ruststanden momenteel met zowel Graafschap als Roda achter!

Noordcambuur

Eerste helft bij MVV 4-0 Den Bosch  :D

Noordcambuur

Emmen verliest thuis van Eindhoven met 1-2 gunstig  :thumbsup

CambuurAmersfoort

Komende 4 wedstrijden speel je tegen teams helemaal onderaan de ranglijst. Er mag eigenlijk geen excuus zijn, dat moeten 12 punten worden.
Als dat lukt zet je de druk vol op de rest. Volendam speelt een aantal zwaardere wedstrijden en hopelijk laat ook Excelsior een keer wat liggen, in plaats van alleen tegen ons.

Als je na deze 4 wedstrijden binnen maximaal 4 punten van een promotieplek staat kan alles echt gaan gebeuren.

We hebben weer een serie nodig zoals ook in de 1e seizoenshelft van 5-6 potjes zonder puntverlies.
Hopelijk lukt het om iedereen vol in te laten zien dat het die seizoen echt mogelijk is.

fred

Wat een rare competitie is het ook...
Excelsior werd in het eerste kwartier compleet weggecounterd door Vitesse. 0-2 al (had ook 0-4  kunnen  zijn)

Arno A

10 x winnen = promotieplek. 5 x winnen is nacompetitie. Dit seizoen is alles mogelijk. Misschien hebben de premie voor een overwinning wel verhoogd bij Vitesse na de overname.

Destroyer

Potverdorie hadden we in Eindhoven maar de punten gepakt...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc0511

Zijn zelf ook veel te wisselvallig helaas. Gister was ondanks de winst, ook totaal niet hoogstaand.

Eewal

4 punten achter op directe promotie...

Noordcambuur

MVV 3 - 2 Roda JC.   :thumbsup

PePe

Citaat van: Eewal op februari 01, 2025, 18:08:38
4 punten achter op directe promotie...

Vanaf nu alles winnen, dan komt het goed.