Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 11, 2024, 18:58:07
Lekker begin voor Volendam...
Vitesse ,Volendam en Excelsior verloren en ADO gelijk.

Specuveter

Roda met rust al met 4-1 achter
Jong Az wel met sterke selectie.

PePe

Citaat van: Specuveter op augustus 12, 2024, 20:52:54
Roda met rust al met 4-1 achter
Jong Az wel met sterke selectie.

Jong AZ was versterkt met spelers van de eerste selectie.  :(

CambuurArnhem

Citaat van: PePe op augustus 12, 2024, 22:10:13
Jong AZ was versterkt met spelers van de eerste selectie.  :(

Onbegrijpelijk dat dat mag.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op augustus 12, 2024, 22:10:13
Jong AZ was versterkt met spelers van de eerste selectie.  :(
je moet je diep schamen.
Laat deze clubs een eigen competitie beginnen?. :zweep

Noordcambuur

We zijn 3 wedstrijden verder en wat is er al veel gebeurd  :y

Noordcambuur

Wat is het een rare competitie KKD het kan alle kanten op.
Het zit allemaal dicht op elkaar.

Mike SCC

Met een goede reeks van 5-6 wedstrijden waarin je 12 of meer punten haalt en de wereld ziet er totaal anders uit. In deze competitie kan iedereen van elkaar winnen en het staat inderdaad altijd dicht bij elkaar.

Noordcambuur

Wat worden er veel fouten gemaakt door de scheidsrechters vandaag 8P
En wordt wedstrijden niet meer stilgelegd door het gooien van bier :rodekaart

Noordcambuur

Dat Vitesse maakt ook wat mee hoor phoeeee?

CambuurArnhem

Van uw verslaggever - Ik kon zaterdag naar de wedstrijd Vitesse - Top Oss. Misschien had ik niet moeten gaan, maar goed, ik ging. Zo is de mens, hij gaat op pad, maar weet niet altijd waarom. Laat ik met twee (!) positieve dingen beginnen: de entree verliep zonder wachttijd en de geluidsinstallatie, die was echt goed. Bovendien houd ik van Status Quo. Maar waar heb ik nu deze koude namiddag naar gekeken? Geen idee. Mijn gedachten dwaalden regelmatig af en ik had ook alle tijd om de spandoeken, enkele houten (!) reclameborden, het EHBO personeel, de fotografen, de stewards, de toenemende bewolking (het dak was open) etc. te bekijken. Een koude wind joeg door het stadion. Een steward stond recht tegenover mij, met zijn rug naar het veld. Hij observeerde mijn tribune, al leken zijn ogen leeg. Verloren en vermorste tijd, die niet wederkeert, dat is het leven. Ik zat op de meest goedkope/minst dure tribune, naar ik aannam. Er waren om mij heen veel lege stoelen, toch bleken er 15.228 toeschouwers in het stadion te zijn. Ik dacht aan het nieuwe Cambuur stadion. Dat doe ik wel vaker. Wat een prachtig stadion! En wat een sfeer! Enkele vakken in het Vitesse stadion waren afgezet en boden een treurige aanblik, ik had wat dat betreft net zo goed in Velsen-Noord of Eindhoven kunnen zijn. Calvin McIntosh van Top Oss liep zich plichtmatig warm bij de cornervlag. Zou hij al minuten in het eerste van Top Oss gemaakt hebben dit seizoen? Zou hij regelmatig terugdenken aan zijn tijd bij Cambuur? Liep zijn voetbalcarri?re niet zo langzamerhand eens op zijn eind? Hoe oud was hij eigenlijk? Wat gaat er eigenlijk in het hoofd van een voetballer om? Vragen, vragen en geen antwoorden. Sjors Ultee zwaaide wat in de vierkante meter die hem was toebedeeld aan de rand van het veld. In augustus stond hij met Top Oss nog bovenaan in de KKD, na een klinkende overwinning op Excelsior - nu heeft hij nog slechts vijf teams onder zich staan. Bij hoge uitzondering veerde ik op, omdat er dan voor ??n van beide doelen iets leek te gaan gebeuren. Er vielen geen doelpunten. Dat was niet verwonderlijk, want ik heb zelden een wedstrijd gezien tussen twee onmachtiger elftallen. Het was een verschrikkelijke beproeving. Toch liep niemand voortijdig weg en ook ik bleef. De vijf minuten extra tijd keek ik wezenloos voor mij uit, net als de steward voor mij. De omroeper meldde dat de eerstvolgende thuiswedstrijd op vrijdag 22 november zou plaatsvinden. De tegenstander: SC Cambuur. Dat worden drie punten voor Cambuur, dat kan gewoon niet anders. Zo eindig ik dit bericht ook weer positief.

Ollie


Mp

Citaat van: CambuurArnhem op november 04, 2024, 12:32:52
Van uw verslaggever - Ik kon zaterdag naar de wedstrijd Vitesse - Top Oss. Misschien had ik niet moeten gaan, maar goed, ik ging. Zo is de mens, hij gaat op pad, maar weet niet altijd waarom. Laat ik met twee (!) positieve dingen beginnen: de entree verliep zonder wachttijd en de geluidsinstallatie, die was echt goed. Bovendien houd ik van Status Quo. Maar waar heb ik nu deze koude namiddag naar gekeken? Geen idee. Mijn gedachten dwaalden regelmatig af en ik had ook alle tijd om de spandoeken, enkele houten (!) reclameborden, het EHBO personeel, de fotografen, de stewards, de toenemende bewolking (het dak was open) etc. te bekijken. Een koude wind joeg door het stadion. Een steward stond recht tegenover mij, met zijn rug naar het veld. Hij observeerde mijn tribune, al leken zijn ogen leeg. Verloren en vermorste tijd, die niet wederkeert, dat is het leven. Ik zat op de meest goedkope/minst dure tribune, naar ik aannam. Er waren om mij heen veel lege stoelen, toch bleken er 15.228 toeschouwers in het stadion te zijn. Ik dacht aan het nieuwe Cambuur stadion. Dat doe ik wel vaker. Wat een prachtig stadion! En wat een sfeer! Enkele vakken in het Vitesse stadion waren afgezet en boden een treurige aanblik, ik had wat dat betreft net zo goed in Velsen-Noord of Eindhoven kunnen zijn. Calvin McIntosh van Top Oss liep zich plichtmatig warm bij de cornervlag. Zou hij al minuten in het eerste van Top Oss gemaakt hebben dit seizoen? Zou hij regelmatig terugdenken aan zijn tijd bij Cambuur? Liep zijn voetbalcarri?re niet zo langzamerhand eens op zijn eind? Hoe oud was hij eigenlijk? Wat gaat er eigenlijk in het hoofd van een voetballer om? Vragen, vragen en geen antwoorden. Sjors Ultee zwaaide wat in de vierkante meter die hem was toebedeeld aan de rand van het veld. In augustus stond hij met Top Oss nog bovenaan in de KKD, na een klinkende overwinning op Excelsior - nu heeft hij nog slechts vijf teams onder zich staan. Bij hoge uitzondering veerde ik op, omdat er dan voor ??n van beide doelen iets leek te gaan gebeuren. Er vielen geen doelpunten. Dat was niet verwonderlijk, want ik heb zelden een wedstrijd gezien tussen twee onmachtiger elftallen. Het was een verschrikkelijke beproeving. Toch liep niemand voortijdig weg en ook ik bleef. De vijf minuten extra tijd keek ik wezenloos voor mij uit, net als de steward voor mij. De omroeper meldde dat de eerstvolgende thuiswedstrijd op vrijdag 22 november zou plaatsvinden. De tegenstander: SC Cambuur. Dat worden drie punten voor Cambuur, dat kan gewoon niet anders. Zo eindig ik dit bericht ook weer positief.

_O_

Destroyer

Citaat van: CambuurArnhem op november 04, 2024, 12:32:52
Van uw verslaggever - Ik kon zaterdag naar de wedstrijd Vitesse - Top Oss. Misschien had ik niet moeten gaan, maar goed, ik ging. Zo is de mens, hij gaat op pad, maar weet niet altijd waarom. Laat ik met twee (!) positieve dingen beginnen: de entree verliep zonder wachttijd en de geluidsinstallatie, die was echt goed. Bovendien houd ik van Status Quo. Maar waar heb ik nu deze koude namiddag naar gekeken? Geen idee. Mijn gedachten dwaalden regelmatig af en ik had ook alle tijd om de spandoeken, enkele houten (!) reclameborden, het EHBO personeel, de fotografen, de stewards, de toenemende bewolking (het dak was open) etc. te bekijken. Een koude wind joeg door het stadion. Een steward stond recht tegenover mij, met zijn rug naar het veld. Hij observeerde mijn tribune, al leken zijn ogen leeg. Verloren en vermorste tijd, die niet wederkeert, dat is het leven. Ik zat op de meest goedkope/minst dure tribune, naar ik aannam. Er waren om mij heen veel lege stoelen, toch bleken er 15.228 toeschouwers in het stadion te zijn. Ik dacht aan het nieuwe Cambuur stadion. Dat doe ik wel vaker. Wat een prachtig stadion! En wat een sfeer! Enkele vakken in het Vitesse stadion waren afgezet en boden een treurige aanblik, ik had wat dat betreft net zo goed in Velsen-Noord of Eindhoven kunnen zijn. Calvin McIntosh van Top Oss liep zich plichtmatig warm bij de cornervlag. Zou hij al minuten in het eerste van Top Oss gemaakt hebben dit seizoen? Zou hij regelmatig terugdenken aan zijn tijd bij Cambuur? Liep zijn voetbalcarri?re niet zo langzamerhand eens op zijn eind? Hoe oud was hij eigenlijk? Wat gaat er eigenlijk in het hoofd van een voetballer om? Vragen, vragen en geen antwoorden. Sjors Ultee zwaaide wat in de vierkante meter die hem was toebedeeld aan de rand van het veld. In augustus stond hij met Top Oss nog bovenaan in de KKD, na een klinkende overwinning op Excelsior - nu heeft hij nog slechts vijf teams onder zich staan. Bij hoge uitzondering veerde ik op, omdat er dan voor ??n van beide doelen iets leek te gaan gebeuren. Er vielen geen doelpunten. Dat was niet verwonderlijk, want ik heb zelden een wedstrijd gezien tussen twee onmachtiger elftallen. Het was een verschrikkelijke beproeving. Toch liep niemand voortijdig weg en ook ik bleef. De vijf minuten extra tijd keek ik wezenloos voor mij uit, net als de steward voor mij. De omroeper meldde dat de eerstvolgende thuiswedstrijd op vrijdag 22 november zou plaatsvinden. De tegenstander: SC Cambuur. Dat worden drie punten voor Cambuur, dat kan gewoon niet anders. Zo eindig ik dit bericht ook weer positief.

Mooi geschreven. Heb nooit iets met beide clubs gehad. Gelredome vind ik het lelijkste stadion wat er is. Mooi voor concerten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op november 04, 2024, 15:58:31
Mooi geschreven. Heb nooit iets met beide clubs gehad. Gelredome vind ik het lelijkste stadion wat er is. Mooi voor concerten.

Oh, ben ik het niet mee eens. De hoeken zijn dicht dat is lelijk. Maar het veld ziet er over het algemeen goed uit en er zijn 4 vrij steile tribunes tot redelijk dicht op het veld. Spreekt me nog best aan. Meer dan bijvoorbeeld onze zuiderburen.