Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Specuveter op juni 19, 2021, 19:32:47
Een trainer die vertrekt vanwege bedreigingen.
Je zal maar fan van NAC zijn....
en niet alleen de trainer.
dit zijn toch hele slechte ontwikkelingen?
na het vertrek van steijn gaan deze "supporters" door en willen ze meer koppen zien rollen.
als clubs hiervoor gaan buigen dan is het einde zoek , spelers uit vorm, bestuurders met een kutkarakter, de stadionsnackmagnaat met verkeerde frikandellen....wij "supporters" kunnen deze mensen gewoon werkeloos maken omdat wij een mening hebben.
onrust bij een andere club is normaal niet zo`n ramp maar dit is zorgelijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 20, 2021, 02:18:56
En als dat meer verdienen bij PSV of AJAX was geweest.....dan was t wel prima? Mens en persoon, sjonge das toch veel  belangrijker kerel.....
Ik denk echt dat hij voor 100 %  bezig was voor Cambuur, maar de stoere mannetjes gingen op jacht.
Laten we maar naar het heden kijken, hier worden we het toch niet over eens.
Zo denk ik er ook over en als er vanuit DKV niet door Foppe was gelekt naar de Lc, was hij na het kampioenschap overgestapt en als boerenarbeider daar verder op aan het werk gegaan.
Spelers en trainers komen en gaan en soms gaan ze naar een club waar wij niet mee sympathiseren.

sunderland

Als Steijn zelfs zijn kinderen onder moet brengen is het wel heel droevig gesteld. Hij heeft er niks van gebakken maar dit gaat veel te ver

Cambuur Groningen

Nou.. maar eens kijken naar Mühren bij Volendam.

Noordcambuur

Plet maakt doelpunt en doet het voetbalshirt die hoefdraad heeft gedragen omhoog .
Cambuurshirt.
Diepe respect.

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 06, 2021, 20:00:56
Nou.. maar eens kijken naar Mühren bij Volendam.
hij heeft vast spijt..2-2

Inferno-058

Graafschap direct op de bek. 0-3 verloren tegen Roda, wordt een zwaar seizoen voor ze zo.

Collingwood

De KKD begint weer ouderwets. Van de verwachte directe promotiekandidaten geen enkele gewonnen, of je moet ADO daar al toe rekenen.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Zou Muhren ons al missen??

Collingwood

NAC, Almere, Emmen, VVV en inderdaad Volendam lijden alweer puntverlies. Top Oss staat daarentegen (mede) bovenaan. Blijft toch een heerlijk onvoorspelbare competitie (maar blij dat wij eruit zijn).
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2021, 22:59:15
NAC, Almere, Emmen, VVV en inderdaad Volendam lijden alweer puntverlies. Top Oss staat daarentegen (mede) bovenaan. Blijft toch een heerlijk onvoorspelbare competitie (maar blij dat wij eruit zijn).

Ik ben natuurlijk ook blij dat wij er uit zijn, maar het is wel echt een prachtige competitie. Je weet joligste er kampioen gaat worden, en wij echt nee gaan doen

Kuzmanovic-Apeldoorn

 :proost
Citaat van: Lore op augustus 14, 2021, 01:48:31
Je weet joligste er kampioen gaat worden, en wij echt nee gaan doen
Was het een lekker borreltje? :proost :_schater
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Specuveter op augustus 13, 2021, 22:54:51
Zou Muhren ons al missen??

In FCV zit echt totaal geen voetbal.

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op augustus 14, 2021, 08:48:20
In FCV zit echt totaal geen voetbal.
Het seizoen is nog maar 2 rondes oud maar ik zie het ook zo: als een spits als Mühren geen aanvoer krijgt scoort hij ook niet. Draai dat eens om: Een spits die niet veel scoorde (Hendriks) gaat misschien wel veel meer scoren in een team waar wel kansen worden gecreerd. We spelen met hetzelfde elftal als vorig jaar zonder Mühren dus kansen zouden nog steeds moeten komen. We waren vorig jaar echt goed, ik hoorde nu de trainer van Emmen al klagen dat ze twee tegenstanders hadden gehad die zich ingroeven... dat hebben wij een stuk of 30 keer gehad....

hobbes