Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Gertjan Verbeek wordt trainer van Almere, verrassend toch.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Citaat van: Collingwood op juni 07, 2021, 11:40:32
Gertjan Verbeek wordt trainer van Almere, verrassend toch.

ondanks dat wij lekker de eredivisie ingaan, ga ik de eerste divisie wel volgend komend jaar. wordt weer een afslachting daar!

Huizen

Citaat van: Collingwood op juni 07, 2021, 11:40:32
Gertjan Verbeek wordt trainer van Almere, verrassend toch.

Gaaf. Prachtige competitie aan het worden de laatste jaren.  |:) |:)

AL

Citaat van: Collingwood op juni 07, 2021, 11:40:32
Gertjan Verbeek wordt trainer van Almere, verrassend toch.

Echt een randdebiel.

sunderland

Ik dacht die gaat naar dkv als opvolger van die slaper oppe bank. Jammer dat ie daar overigens weg gaat. Ieder tv shot lag die vent half te pitten

sunderland

Nac gaat ook weer goed

justremco

Wat een teringzooi daar, niet normaal

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Een trainer die vertrekt vanwege bedreigingen.
Je zal maar fan van NAC zijn....

zeewolde

Citaat van: Specuveter op juni 19, 2021, 19:32:47
Een trainer die vertrekt vanwege bedreigingen.
Je zal maar fan van NAC zijn....
boter op het hoofd?
Remember Lodeweges


En het bestuur van NAC had gewoon op moeten treden. Dan was dit allemaal niet nodig geweest.

EdsjeSCC

Maar hij ging wel naar de concurrent boehooee!!!

zeewolde

Citaat van: EdsjeSCC op juni 19, 2021, 20:21:27
Maar hij ging wel naar de concurrent boehooee!!!
lodeweges is terecht weggejaagd.

Steijn had daar allang weggestuurd moeten worden. Hoogste budget en dan dat anti voetbal van hem. Zou hier ook niet gewaardeerd worden.

Dit is wel een persoonlijk drama, maar ik weet niet in hoeverre dit allemaal klopt, kan ook wel eens enorm opgeklopt worden.

Een internetbedreiging is nog steeds wat anders als wat er bij Lodeweges gebeurd is.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op juni 19, 2021, 21:57:40
lodeweges is terecht weggejaagd

Een internetbedreiging is nog steeds wat anders als wat er bij Lodeweges gebeurd is.

Lodeweges is een mens, een persoon, en niemand verdiend het om door zn eigen supporters achterna gezeten te worden en moeten rennen om in veiligheid te komen.
Ik heb me daar enorm aan gestoord, het was echt Cambuur onwaardig voor hetgeen deze man voor Cambuur had gedaan.
Op dat moment schaamde ik me er bijna voor supporter te zijn. Sloeg echt nergens op.
En dan roep jij terecht weggejaagd...........

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 19, 2021, 22:54:21
Lodeweges is een mens, een persoon, en niemand verdiend het om door zn eigen supporters achterna gezeten te worden en moeten rennen om in veiligheid te komen.
Ik heb me daar enorm aan gestoord, het was echt Cambuur onwaardig voor hetgeen deze man voor Cambuur had gedaan.
Op dat moment schaamde ik me er bijna voor supporter te zijn. Sloeg echt nergens op.
En dan roep jij terecht weggejaagd...........
Lodeweges is een trainer die op dat moment bezig is om Cambuur in de ere te houden. Als je dan bezig kunt zijn met een overstap naar de grootste rivaal, moet jezelf het besef hebben per direct op te stappen. Ik schaamde me ervoor dat wij een trainer hadden die niet voor de volle 100%met zijn eigen ploeg bezig was, maar meer keek waar kan ik meer verdienen. Als hij toen direct was opgestapt was de reactie van een aantal fans niet nodig geweest.

Delfzijl/Cambuur

En als dat meer verdienen bij PSV of AJAX was geweest.....dan was t wel prima? Mens en persoon, sjonge das toch veel  belangrijker kerel.....
Ik denk echt dat hij voor 100 %  bezig was voor Cambuur, maar de stoere mannetjes gingen op jacht.
Laten we maar naar het heden kijken, hier worden we het toch niet over eens.