Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

#4380
Wat een stel houthakkers daar bij Graafschap, in één week zowel directe promotie als play offs verspelen. Wel zuur voor de supporters...

hobbes

Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2021, 20:48:27
Tja, het had ons net zo kunnen vergaan maar wij waren mentaal sterk genoeg.

En voetballend beter

Specuveter

Zo is het.
Heel seizoen bij hun lange ballen snel thuis.
Hele seizoen valt het vaak in de laatste minuten goed.
Geluk was op.

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2021, 20:48:27
Tja, het had ons net zo kunnen vergaan maar wij waren mentaal sterk genoeg.

? Heel verschil niet? Hun elke keer laatste minuut puntjes pakken en wij met.enorm.doelsaldo kampioen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Ook Almere lijkt enigszins verrassend ten onder te gaan.

Bankzitter

Citaat van: Destroyer op mei 15, 2021, 21:33:11
? Heel verschil niet? Hun elke keer laatste minuut puntjes pakken en wij met.enorm.doelsaldo kampioen

Natuurlijk maar je speelt wel haast 2 seizoenen met de druk dat je niet mag verliezen. Zo vanzelfsprekend is dat niet, alle concurrenten zijn gaan choken als het erom ging.

Holwerd voor Cambuur

Lekker, de praatjes kunnen daar ook weer minstens een jaar de ijskast in.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 15, 2021, 20:50:12
Ik heb toch wel echt met ze te doen. Eens, die Seuntjes en Snoei trek ik ook slecht, maar die arme supporters. Ik zou helemaal gek worden als je bijna 2 seizoenen denkt te promoveren en dan weer opnieuw mag beginnen. Vreselijk...

Dit dus.. gelukkig is het ons wel gelukt want dit is een klap met de hamer

Noordcambuur

Nou ben vandaag heel benieuwd wie er bij komt van de ED.
Emmen of Willem 2

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op mei 16, 2021, 08:43:19
Nou ben vandaag heel benieuwd wie er bij komt van de ED.
Emmen of Willem 2

Willem 2. Emmen handhaaft zich rechtstreeks
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op mei 16, 2021, 09:23:52
Willem 2. Emmen handhaaft zich rechtstreeks
ik gok toch op Emmen. Willem 2 wint van Fortuna, die spelen ook nergens meer voor.

Bankzitter

Mooiste scenario voor ons is toch Willem II er uit en N.E.C. omhoog.
Als je kijkt naar de potentiele budgetten., ten minste.





Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2021, 09:42:51
Mooiste scenario voor ons is toch Willem II er uit en N.E.C. omhoog.
Als je kijkt naar de potentiele budgetten., ten minste.
ben ik niet met je eens.
Ik ga liever voor Roda

waldkip

Citaat van: Noordcambuur op mei 16, 2021, 11:07:56
ben ik niet met je eens.
Ik ga liever voor Roda
Ik gun Roda niks

Bankzitter

Roda ook prima... beiden hebben niet de potentie van N.A.C. op dit moment. Daar kan wel wat loskomen na pormotie en hebben gewoon meer potentieel op de lange termijn.

Wel jaloers op de opleiding van N.E.C. .Erg knap. Roda viel me erg tegen in de competitie met toch wat goede spelers als Falkenburg.